Wil er iemand een onderschrift?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
sella
Re: Wil er iemand een onderschrift?
Ik wil ook wel graag een onderschrift. Ga eens kijken of ik wat recentere foto van Shay aka miep miep roadrunner genaamd. Stilstaan is zoo 90's.
-
Shanti en co
- 5-sterren

Actiefoto's zijn ook heel leuk!sella schreef:Ik wil ook wel graag een onderschrift. Ga eens kijken of ik wat recentere foto van Shay aka miep miep roadrunner genaamd. Stilstaan is zoo 90's.
-
sella
zeker, echter zijn staart heb ok al genoeg op de foto 
-
Shanti en co
- 5-sterren

Dat gebeurt mij nou nooooit.sella schreef:zeker, echter zijn staart heb ok al genoeg op de foto
Ik heb ook een mooi onderschrift gekregen, nu eens zien of het mij lukt deze te plaatsen hier. Hartstikke bedankt, ben er erg blij mee 
- Inge en Bono
- 5-sterren

-
Shanti en co
- 5-sterren

Graag gedaan! 
Als je tijd hebt, wil je voor mij dan ook een nieuw onderschrift maken ?
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ja tuurlijk, als je foto's stuurt eventueel je voorkeur is dan ga ik ermee bezig wanneer ik tijd heb.miik schreef:Als je tijd hebt, wil je voor mij dan ook een nieuw onderschrift maken ?
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ik ben bijna klaar met het tweede onderschrift waar ik mee bezig ben dus als iemand al foto's heeft uitgezocht kan ik daarmee bezig gaan. 
Ben nog niet toegekomen aan een leuke foto/foto's uit te zoeken.
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is hoe jij je door de examens heen weet te slaan?
Lukt dat allemaal een beetje zoals je wilt?
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is hoe jij je door de examens heen weet te slaan?
Lukt dat allemaal een beetje zoals je wilt?
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ja tot nu toe gaat het wel goed.
Ik heb 3 van de 8 examens gehad, Nederlands ging heel goed en zal iets van een 7 zijn, scheikunde was vrij moeilijk maar ging nog steeds best goed en Engels zal met een n term van 1 ongeveer een 8 zijn. Engels had ik beter verwacht maar slecht is het natuurlijk niet.
En nu ben ik druk een serie aan het kijken als voorbereiding op mijn wiskunde van morgen.
Ik heb 3 van de 8 examens gehad, Nederlands ging heel goed en zal iets van een 7 zijn, scheikunde was vrij moeilijk maar ging nog steeds best goed en Engels zal met een n term van 1 ongeveer een 8 zijn. Engels had ik beter verwacht maar slecht is het natuurlijk niet.
En nu ben ik druk een serie aan het kijken als voorbereiding op mijn wiskunde van morgen.
Haha, ik wilde hetzelfde vragen, maar dan in de trant van; moet jij niet leren???? 
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ik probeer echt goed te leren maar, zoals elke toetsweek, ik kom er weer achter dat leren totaal niet mijn ding is. Mijn concentratieboog is maximaal 10 minuten, en dan ben ik al bijna trots op mezelf.eelke schreef:Haha, ik wilde hetzelfde vragen, maar dan in de trant van; moet jij niet leren????
Tijdens de examens lukt het me trouwens wel prima om me te concentreren want dan is het nodig en lees of doe ik niet iets wat ik eigelijk niet zo nuttig vind. Niet dat leren in het algemeen niet nuttig is maar voor mij is het nooit nodig geweest ofzo dus waarom zou ik het nu ineens doen. Ik heb 6 atheneum gehaald en sta voor mijn SE gemiddeld een 8 met in de lessen opletten, te moeilijke vragen stellen, huiswerk maken en vakantie vieren tijdens de toetsweken.
Ik hoopte nog dat het feit dat ik gemiddeld een 8,00 moet staan voor directe toelating bij diergeneeskunde zou helpen maar nee. Als ik dat niet haal zit ik waarschijnlijk in de hoogste lotingsklasse en maak ik relatief veel kans (maar 790 aanmeldingen voor de 225 plekken... ). Maarja, een tussenjaar lijkt mij eigelijk ook wel leuk dus misschien wil ik helemaal niet direct toegelaten worden.