Ik heb honden-zaadjes gekocht!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Ik heb honden-zaadjes gekocht!
[emoji16] [emoji16] [emoji16]
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Bedenk me nu pas dat er natuurlijk geen envelop om zat

Krijgt het kind dan in elk geval nog wel een leuk 'nep'vriendje om een paar dagen van de te voren
gezellig mee door de bossen te stuiven.
Of is het een kille behandeling, terwijl ze klaar is voor de man van haar dromen?
Of is het een kille behandeling, terwijl ze klaar is voor de man van haar dromen?
Haar laten dekken door een leuke castraat en dan bij Eersel naar binnen rennen voor de inseminatie?Neally schreef:Krijgt het kind dan in elk geval nog wel een leuk 'nep'vriendje om een paar dagen van de te voren
- Inge en Bono
- 5-sterren

Die kaart 
Die postcode zal ook wel gedacht hebben "MarijeEnBoomer schreef:Bedenk me nu pas dat er natuurlijk geen envelop om zat![]()
Best bijzonder: een denkende postcodeLizzy schreef:Die postcode zal ook wel gedacht hebben "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
".
Die kaart is geweldig Marije!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
De postbode heeft vast veel lol gehadMarijeEnBoomer schreef:Bedenk me nu pas dat er natuurlijk geen envelop om zat![]()
-
BusKay
Tuurlijk niet.... als ze je eerst aankijken of je getikt ben... en bij de vraag of het voor olifantjes is je dan maar vertelt dat er snaps inzit....Lizzy schreef:Leo had de juiste papieren bij zich dus kon zo laten zien dat er sperma in zat. En het vervoer van deze tanks hoeft verder geen vergunning ofzo.
Binnenkort maar aangifte doen... want het zijn wel ff een paar miljoen illegale immigranten!!
Mag het kind er ook een beetje lol an hebben?Lizzy schreef:Haar laten dekken door een leuke castraat en dan bij Eersel naar binnen rennen voor de inseminatie?
Die kaart is geniaal! De postbode zal een lol hebben gehad maar uuhhhh... Ik zie zo iets nou nooit bij ons in de supermarkt liggen.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Een beetje Google en een beetje GreetzHope schreef:Mag het kind er ook een beetje lol an hebben?
![]()
![]()
Die kaart is geniaal! De postbode zal een lol hebben gehad maar uuhhhh... Ik zie zo iets nou nooit bij ons in de supermarkt liggen.
Zat ik te denken aan de dekking van Biscuit en hoe je daar over schreef. Hoe ze keek en wat dat met jou deed.
Dus en zo, zo'n beetje....
Ik vind het eerlijk gezegd zelf ook niet leuk dat ze geen encounter met de reu heeft. Maar ja, soms beslis je als mens anders.....Neally schreef:Zat ik te denken aan de dekking van Biscuit en hoe je daar over schreef. Hoe ze keek en wat dat met jou deed.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Misschien kun je de container als dekreu vermommen: