Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Een hoop bagger vindt mijn buik....., taart, beetje ijs (was wel zelfgemaakt, dat wel), Vietnamese loempia en toen zei mijn broek: STOP!!! En nu zit ie afschuwelijk.....

Gewoon blotekontendag houden, dat doet Veradepera ook graag
Hier raapstelenstamp. Ik vond ook nog een bakje tuinkers in de groentela en dat had ik er ook ingedaan. Met gehaktballetjes.
Hier raapstelenstamp. Ik vond ook nog een bakje tuinkers in de groentela en dat had ik er ook ingedaan. Met gehaktballetjes.
Morgen staat er nasi op het menu.
Sudderlapje staat op.
Kreeg ik net een filmpje te zien van een slachter....een kleine weliswaar . . . *zucht*
Kreeg ik net een filmpje te zien van een slachter....een kleine weliswaar . . . *zucht*
- Pauline
- 5-sterren

Zalig.... niets wat knelt!!! Lekker luchtig, ik stem voor!koekje schreef:Gewoon blotekontendag houden, dat doet Veradepera ook graag![]()
- Pauline
- 5-sterren

Stamppot rauwe andijvie met spekjes.
-
Martine-Tom
Soms probeer je eens wat, en soms mislukt het
Wat een heerlijke ovenschotel leek in gedachte...leek ik werkelijkheid op iets wat al een keer gegeten was
Dus...perzikkwark, aardbeienkwark en een smoothie voor diner
Wat een heerlijke ovenschotel leek in gedachte...leek ik werkelijkheid op iets wat al een keer gegeten was
Gatver! Wat zat er in?Martine-Tom schreef:Soms probeer je eens wat, en soms mislukt het![]()
Wat een heerlijke ovenschotel leek in gedachte...leek ik werkelijkheid op iets wat al een keer gegeten was![]()
![]()
Gewokte broccoli en prei en ui en knoflook met zilvervliesrijst. En knoflook saus erbij. En voor de chef gewokte garnalen met knoflook.
-
Martine-Tom
Aardappels, dooie kip, kaas...zover ging het goed, tot ik bedacht dat de rode kool er ook wel in kon ipv apart erbij...dat deed heeeeeeele rare dingen met de kleur van de ovenschotelLizzy schreef:Gatver! Wat zat er in?
Smaak zal vast prima zijn geweest maar kon me er echt niet toe zetten dat te testen
Rode kool met appeltjes, aardappeltjes en een karbonaadje (met cajun en oregano
).
Ja, dit klinkt als barfMartine-Tom schreef:Aardappels, dooie kip, kaas...zover ging het goed, tot ik bedacht dat de rode kool er ook wel in kon ipv apart erbij...dat deed heeeeeeele rare dingen met de kleur van de ovenschotel![]()
Smaak zal vast prima zijn geweest maar kon me er echt niet toe zetten dat te testen
Lamstong met baharat in tomatensaus, met afbakbrood.
In mijn gedachten was een blinde vink ook een rundervink met een kwart ei er in of ben ik dan gek geworden?eelke schreef:Haha ja, en volgens wiki bestaat rundervink weer niet, maar volgens mij liggen ze ook zo in de supermarkt?
Kan zelfs zomaar ook nog per regio verschillen.
Rundervinken liggen inderdaad als Rundervink in de supermarkt
OT: bittergarnituur, cashewnoten, gevulde eitjes en gerookte ham. Erg fijn zo'n afscheidsborrel om 5 uur waarbij geen fatsoenlijk eten geregeld is