Ja ... zekerAngelique schreef:Vorst aan de grond![]()
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef:Ik had haar benaderd, wat foto's opgesnord en daarna op haar verzoek mailadres en telefoonnummer gegeven. Nooit meer iets gehoord.
Ze weet niet wat ze mist
(maar niets van zich laten horen is niet echt netjes...)
Die kijkt inderdaad erg happy. Leuke foto!-Saskia- schreef:Lekker wijffie. Blije senior.
Angelique schreef:Vorst aan de grond![]()
Haar oogjes shinen nog alsof ze 2 is, Qadir gaat nu ook rondom de neus wat grijs worden, maar hoop dat ie over 10 jaar net zo knap is als Wodje-Saskia- schreef:Lekker wijffie. Blije senior.
Ja die oogjes stralen nog steeds-Saskia- schreef:Lekker wijffie. Blije senior.
Hoe gaat het verder met lopen en de anabolen ?
Vorst aan de grond
Die is echt heel lollig
Oscar afgelopen woensdag op de veluwe. Een treffertje met mijn mobieltje, een samenvatting van alle pret van de afgelopen dagen!

Oscar afgelopen woensdag op de veluwe. Een treffertje met mijn mobieltje, een samenvatting van alle pret van de afgelopen dagen!

Er is gisteren een nieuwe lading anabolen ingegaan. Frequentie ga ik een weekje versnellen, naar 3 weken. Deze was eigenlijk net een weekje te laat. En zolang ik dus nog verbetering/verslechtering zie, lijkt het nog steeds z'n vruchten af te werpen.smulpaap schreef:Ja die oogjes stralen nog steeds![]()
Hoe gaat het verder met lopen en de anabolen ?
So far so good. Lopen is erg weers- en etenstijdafhankelijk.
- Angelique
- 5-sterren

Kaela schreef:Vorst aan de grond![]()
![]()
![]()
Die is echt heel lollig
![]()
![]()
![]()
En hield die het droog of lande die midden in die plas. Hij had iig lol
We hebben het hier over Stinker he, hij hield het droog, hij houdt niet van natte voetenAngelique schreef:En hield die het droog of lande die midden in die plas. Hij had iig lol
Woensdagavond, een stuk of 15 geluksmomentjes achter elkaar

wow, wat leuk dat we zo kunnen meegenieten!!! Heb ik nog nooit in het echt gezien.....
ahhhh wat leuk zeg om die tegen te komen!Kaela schreef:Woensdagavond, een stuk of 15 geluksmomentjes achter elkaar![]()
sommige honden werken goed mee....
hoe hij die tronie voor elkaar gekregen heeft?

hoe hij die tronie voor elkaar gekregen heeft?

Jawel, begeleid door een vijftal hulpjespike schreef:ahhhh wat leuk zeg om die tegen te komen!Geen boze moeder in de buurt?

Maar wij zaten in de auto en dan trekken ze zich niets van je aan. Ook niet als je stopt en het raam open doet.