Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik een pizza en meneer en de kabouter een mixgrill-schotel, want de Chinees was dicht.
Ik denk morgen maar weer eens macaroni en overmorgen bami.
-
BusKay
Hmmm... ikweenie maarikmiswat...koekje schreef:Ik een pizza en meneer en de kabouter een mixgrill-schotel, want de Chinees was dicht.
OT: Van een balletje een hamburger gefabriceerd met een bak aangeklede ijsbergsalade ernaast...
-
Martine-Tom
Ik had geen zin om te koken... Dus soep vooraf, pasta met groentes en rode saus, verse broodjes en chocomousse gemaakt als toetje...ergens tussen niet willen koken en ik ga om friet en dit menu ging er iets fout geloof ik 
Ik had gisteren slaai, gekookte broccoli met oven-patat en makreel voor Leo. Vandaag gaat het pasta worden. Ik maak wel een saus van uien, knoflook, Spaanse peper, tomaten, verse basilicum. Zoiets.
-
BusKay
Vandaag makkelijk.. makkelijk.. een hoofdrol voor de magnetron al of niet met een andere manier van opwarmen/opbakken...
- Angelique
- 5-sterren

Hier simpel rijst met sugarsnaps/paprika/witte kool met kippenbouten uit de oven (zwemmend in hoisin) Met satesaus 
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Hier het tweede deel van de nasi wederom met satesaus.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Gekookte aatedappels, witte asperges met sauce hollandaise met veel ei en biedlook, gebakken vis.
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Er heeft iemand gisteren een verzoek gedaan voor bbq, dus de bami schuift door naar morgen.
Pompoenlasagna, voor mij met courgette vellen
Kant en klare pizza van Appie.
- Angelique
- 5-sterren

koekje schreef:Er heeft iemand gisteren een verzoek gedaan voor bbq, dus de bami schuift door naar morgen.
Klinkt goed! Daar was het hier nou net nog geen weer voor.
Dus dan maar pasta met snijboontjes
Zalm op de huid gebakken met vis/dille sausje, aardappeltjes gekookt voor manlief gebakken voor mezelf en een snelle salade van rucola/snijbiet komkommer rode ui en cherry tomaatjes aangemaakt met basamico/olijfolie vinaigrette.
-
BusKay
Ik wist niet dat jij ook al een zwembad had op dat landgoed van je... en dan ook nog vol met Hoisin!! Mjammie!!Angelique schreef:Hier simpel rijst met sugarsnaps/paprika/witte kool met kippenbouten uit de oven (zwemmend in hoisin) Met satesaus
Oei..oei...wellicht is het beter dat de omgeving van Zoetermeer afgezet wordt want... Lizzy en klare pizza's.....Lizzy schreef:Kant en klare pizza van Appie.
OT: Macaroni...
Ben trouwens besmet... na de badkamer heeft het klusvirus weer toegeslagen....
Nou ja, die krengen zijn toch ook meestal niet te vreten Buskay! Maar goed, volgens Leo zijn deze te happen. Ik ben benieuwd