Re: Wat heb je enzovoort....deel 665
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Iedereen gisteren zijn wachtwoorden gewijzigd op Internationale wachtwoorddag?
- Angelique
- 5-sterren

Uh needinky89 schreef:Iedereen gisteren zijn wachtwoorden gewijzigd op Internationale wachtwoorddag?
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat voor ding (bestaat dat ook al....
)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
dinky89 schreef:Iedereen gisteren zijn wachtwoorden gewijzigd op Internationale wachtwoorddag?
Ja, dat bestaat ook al: https://dutchitchannel.nl/552223/hoe-ki ... woord.html
Las het ook pas vandaag hoor maar moest er aan denken door het bericht van BusKay
Las het ook pas vandaag hoor maar moest er aan denken door het bericht van BusKay
-
BusKay
Nou moet er straks een groot pakket afgeleverd worden en ik zie (route on site) dat deze knaap de hele dag rondrijd met in het begin nog 24 voor mij en wellicht ook nog 24 na mij...
Ik heb vanmorgen maar even een verfrissing koud gezet want ik denk dat deze knaap op dit moment afziet...

Ik heb vanmorgen maar even een verfrissing koud gezet want ik denk dat deze knaap op dit moment afziet...
Inderdaad kun je je wachtwoord tegenwoordig beter kopen bij die Rus... scheelt ze gewoon een hoop werk...dinky89 schreef:Ja, dat bestaat ook al: https://dutchitchannel.nl/552223/hoe-ki ... woord.html
Laatst gewijzigd door BusKay op za 07 mei 2016, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat fijn voor de bezorger BusKay 
Herinnert mij weer aan mijn periode als postbezorger. Het was ook heel erg warm en ik liep in een heerlijk dorp waar zoooveel mensen vroegen of ik wat te drinken wilde, dat ik aan het eind van de route klotste
Herinnert mij weer aan mijn periode als postbezorger. Het was ook heel erg warm en ik liep in een heerlijk dorp waar zoooveel mensen vroegen of ik wat te drinken wilde, dat ik aan het eind van de route klotste
-
BusKay
Beter klotsen dan puffen....
Was er niet ook één (tegen het einde van der route) die zei van "Schuif maar lekker aan bij de BBQ" ??
Was er niet ook één (tegen het einde van der route) die zei van "Schuif maar lekker aan bij de BBQ" ??
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ja; m'n moeder
- -Annemarie-
- 5-sterren

dinky89 schreef:Iedereen gisteren zijn wachtwoorden gewijzigd op Internationale wachtwoorddag?
Ehhhh, nee.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Afgelopen week in Ouddorp geweest, heerlijk!
We kwamen aan met dikke jassen, gingen weg in korte broek. Niet dat ik zoveel dunne spullen mee had, dat was niet voorzien. Moest ik toch snel een jurkje kopen daar!
Veel familie gezien, tripje naar Antwerpen en Roosendaal gemaakt; onderweg gezwaaid naar Koekje en Eelke.
Fietsen gehuurd
en strandwandelingen gemaakt, bbq aan en lekker niks gedaan. Kortom: een heerlijke vakantie.
We kwamen aan met dikke jassen, gingen weg in korte broek. Niet dat ik zoveel dunne spullen mee had, dat was niet voorzien. Moest ik toch snel een jurkje kopen daar!
Veel familie gezien, tripje naar Antwerpen en Roosendaal gemaakt; onderweg gezwaaid naar Koekje en Eelke.
Fietsen gehuurd
Oh ik vroeg me al af waar die behoefte om te zwaaien vandaan kwam!
- Angelique
- 5-sterren

Best wel burgeljk hé-Annemarie- schreef:Afgelopen week in Ouddorp geweest, heerlijk!![]()
Fietsen gehuurden strandwandelingen gemaakt, bbq aan en lekker niks gedaan. Kortom: een heerlijke vakantie.
Zo, da's idd burgerlijk
Maareuh, Eelke en ik wonen Niet in Rdaal!
Maareuh, Eelke en ik wonen Niet in Rdaal!
Wij zijn weer thuis na een paar dagen puppyknuffelen. Kan zowel bij geluksmomentje van de dag als bij het klaagtopic, dus zet ik het maar hier neer
Nu kijken of ik wat fotootjes geplaatst krijg...
Nu kijken of ik wat fotootjes geplaatst krijg...