Alleen thuis en gezondigd voor een pak kant en klaar Nasi...
Nou had ik een eitje erop... satétje erop.. atjar erlangs en nog wat Babi Pangangsaus in de koeling en die Nasi was...
NIET TE HACHELLEN
Jawel geen reclame voor Jumbo Nasi.. gewoon niet te vreten... droge zooi met dikke rijstkorrels en geen enkele smaak..
Een Afrikaan zou het nog aan de leeuwen voeren...
Hmmm.. mijn arme hondjes
BusKay schreef:Alleen thuis en gezondigd voor een pak kant en klaar Nasi...
Nou had ik een eitje erop... satétje erop.. atjar erlangs en nog wat Babi Pangangsaus in de koeling en die Nasi was...
NIET TE HACHELLEN
Jawel geen reclame voor Jumbo Nasi.. gewoon niet te vreten... droge zooi met dikke rijstkorrels en geen enkele smaak..
Een Afrikaan zou het nog aan de leeuwen voeren...
Hmmm.. mijn arme hondjes
Oh nee, die van de Jumbo is echt goor ja. Heel af en toe..2x per jaar ofzo, laat ik me verleiden om zo'n pak nasi bij de aldi mee te nemen. An sich best te knagen met het nodige erbij, maar volgens mij gaat er een pond zout bij, want je hangt de hele avond aan de tap na die meuk. Gewoon niet doen, pannetje rijst is zo gekookt.
Angelique schreef:Oh nee, die van de Jumbo is echt goor ja. Heel af en toe..2x per jaar ofzo, laat ik me verleiden om zo'n pak nasi bij de aldi mee te nemen. An sich best te knagen met het nodige erbij, maar volgens mij gaat er een pond zout bij, want je hangt de hele avond aan de tap na die meuk. Gewoon niet doen, pannetje rijst is zo gekookt.
Je hebt gelijk maar was alleen dus even verleid...
Je kunt zelfs voorgesneden oosterse groentes kopen, beetje rijst erbij wat kruiden en voila. Je moest wel in een heeeeeel luie bui zijn
Nou erg lui was ik niet want veel timmer- en schilderwerk gedaan. Opruimwerk...
Vandaag boodschappies... veel gekookt en finishwerk dus tja.. lui nee alleen prioriteit even ergens anders..
Komende dagen wordt weer smullie smullie.. dus let maar op...