Het net ook weer een fikse hagelbui. Nu schijnt de zon weer. Het is allemaal wel stukken erger bij jou in de buurt dan hier hoor. Hier echt geen winterwonderland oid. Koud en buiig, meer niet.-Annemarie- schreef:Komt hier ook weer wit uit de lucht. Ben het wel zat nu.
Voor morgen zijn in Drenthe veel activiteiten afgelast vanwege het slechte weer. Zo sneu.
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Het weer
Het is hier al uren droog , de zon schijnt . Ik ben net terug met de soos . En ik had het zelfs warm onderweg met mijn regenjas aan
Hagel .....
- Angelique
- 5-sterren

Zon....
Er komt ook nog onweer aan
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Wat is het lekker he! Al 2 dagen, morgen iets minder maar Hemelvaart en het weekend wordt geweldig! Ik heb er nu al zin in!
Hier is het al bewolkt sinds ik thuis kwam na lange dag binnen werken helaas. Had in mijn hoofd nog blokje te fietsen in de zon maar die heeft zich snel verstopt
krijg nu zelfs melding neerslag verwacht van buienalarm
Hopelijk donderdag mooi weer als ik wel vrij ben
Hopelijk donderdag mooi weer als ik wel vrij ben
Hier gaat vanaf woensdag de zon zich weer laten zien als het goed is. Gelukkig maar, eind van de week staan er een aantal wandelingen op het programma, zeker vrijdag en zaterdag zal mooi weer toch wat extra's geven.
Vrijdag hopelijk met een zonnetje deels door de sneeuw stampen en zaterdag door het prachtige Verzascatal in Tessin, aan de andere kant van de Gotthard.
Vrijdag hopelijk met een zonnetje deels door de sneeuw stampen en zaterdag door het prachtige Verzascatal in Tessin, aan de andere kant van de Gotthard.
Hier is het al dagen lekker weer, bijna 25 graden in de schaduw. Al vanaf donderdag kunnen we 's avonds op het terras buiten eten.
Lekker weertje ja 
- mizzsylver
- 4-sterren

- Contacteer:
heerlijk! De eerste buitenzwembaddag vandaag. Zoonlief vond het fantastisch en ligt nu knockout op de bank 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Vorig jaar eigenlijk niet buiten gezeten omdat manlief naast zijn nieuwe baan ook een overkapping moest maken, dat terwijl hij ervoor 2,5 jaar thuis was...
Dus ik geniet daar nu wel heel erg van!
Dus ik geniet daar nu wel heel erg van!

Zou het in 'Anne-land' anders qua temperatuur zijn.. ik overweeg emigratie 
Manman t is pas begin mei.. hoe moet het dan in juli en augustus
Deze hoort eigenlijk in het klaagtopic.. ;-)
+1.....Veels te warm vind ik hetToo schreef:Zou het in 'Anne-land' anders qua temperatuur zijn.. ik overweeg emigratie
- Pauline
- 5-sterren

Hahahhaa wij worden vast gebanned!!! +1zurca schreef:+1.....Veels te warm vind ik het