Vakantiegeld en/of belastingteruggaaf
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Inge en Bono
- 5-sterren

Re: Vakantiegeld en/of belastingteruggaaf
Ik reserveer alvast wat voor een wortelkanaalbehandeling 
- Pauline
- 5-sterren

Heb je geen tandartsverzekering? Eddie hoefde maar 80 euro zelf te betalen......Inge en Bono schreef:Ik reserveer alvast wat voor een wortelkanaalbehandeling
Mijn vakantiegeld en geld van de belastingdienst gaan allemaal direct terug naar de belastingdienst. Kreeg vorig jaar een heel leuk bedrag en nu moet ik het ineens allemaal terug betalen.

Oh leuk zegInge en Bono schreef:Ik reserveer alvast wat voor een wortelkanaalbehandeling
Tandartsverzekering heb ik niet, ik heb een spaarpotje darvoor. Met mijn gebit is dt goedkoper dan een verzekering
-
Lil
Oei als je geluk hebt 350 euro en als je mijn laatste had dan 895 euro en een maand later alsnog extractie...Inge en Bono schreef:Ik reserveer alvast wat voor een wortelkanaalbehandeling
Succes!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Een deel gaan we uitgeven in Ikea. Vriendinnetje (17jr) van dochterlief die sowieso hier van jongs af aan veel over de vloer komt is thuis niet meer welkom. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar op een kamer (begeleid) te laten wonen dus woont ze nu bij ons. Waar 6 wonen kunnen er ook makkelijk 7 wonen nietwaar? Dus in ieder geval een stapelbed kopen en wat kledingrekken en natuurlijk een kaptafel en weet ik veel wat voor wilde plannen ze nog meer hebben. Verder wil ik eindelijk weer een vaatwasser die het doet en zo zijn er nog wel meer dingen. We zien wel hoever we komen. Vakantie wordt het in ieder geval niet 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Lil schreef:Oei als je geluk hebt 350 euro en als je mijn laatste had dan 895 euro en een maand later alsnog extractie...
Succes!
Nee, geen tandartsverzekering. Nooit wat gehad, alleen controle, af en toe eens een fotootje, wat tandsteen verwijderen.....
Ik had al ff gegoogeld en kwam op zo'n 300-350 uit, auw.... Kon ik niet gewoon beginnen met een simpel gaatje ofzo. Ben tenslotte pas 35....
(Wil ik weten wat extractie is?
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Werpkist en puppyspullen 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ahhh Mieke, je bent een schat 
-
Lil
Trekken...Inge en Bono schreef:ik ga niet!
![]()
Nee, geen tandartsverzekering. Nooit wat gehad, alleen controle, af en toe eens een fotootje, wat tandsteen verwijderen.....
Ik had al ff gegoogeld en kwam op zo'n 300-350 uit, auw.... Kon ik niet gewoon beginnen met een simpel gaatje ofzo. Ben tenslotte pas 35....![]()
(Wil ik weten wat extractie is?)
+1 Super van je Mieke !Inge en Bono schreef:Ahhh Mieke, je bent een schat
Wauw Mieke! Groot hart én huis zeg!
Ik doe nooit iets speciaals. Meestal toch wel een gedeelte naar de spaarrekening en de rest komt gedurende de zomer wel op. Juist vanwege die spaarrekening hoeven we er geen gaten mee te vullen of speciale aankopen van te doen.
Ik doe nooit iets speciaals. Meestal toch wel een gedeelte naar de spaarrekening en de rest komt gedurende de zomer wel op. Juist vanwege die spaarrekening hoeven we er geen gaten mee te vullen of speciale aankopen van te doen.
- Inge en Bono
- 5-sterren

OhhLil schreef:Trekken...![]()
![]()
-
Lil
Weet je dat ik daar nul last van heb gehad! Vond het minder naar dan een gaatje vullenInge en Bono schreef:Ohhof eigenlijk; auww!! Neeheeeee!!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat hart klopteelke schreef:Wauw Mieke! Groot hart én huis zeg!