Vakantiegeld en/of belastingteruggaaf

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Vakantiegeld en/of belastingteruggaaf

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

eelke schreef:Kunnen jullie niet ff ophouden? Ik moet nog 4 verstandskiezen laten trekken en ik was bijna zo ver om een afspraak te maken :-[
Ach, ze doen ze toch niet alle 4 tegelijk, je mag 2x! :P

Been there, done that. Het is mij heel erg meegevallen. Tuurlijk, het is niet leuk, het doet zeer (trekken zelf niet hoor, maar daarna moest ik echt wel een paar dagen aan de pijnstillers), maar al met al was het heus niet zo vreselijk.

Gewoon bellen dus! :-*
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Ik moet nieuwe steunzolen, dus daar gaat een groot deel van mijn vakantiegeld aan op. k*tvoeten.
Lil

Bericht door Lil »

Nynke schreef:Ik moet nieuwe steunzolen, dus daar gaat een groot deel van mijn vakantiegeld aan op. k*tvoeten.
Niet leuk, maar van de 170 euro die dat kost krijg ik zo'n 130 euro van de verzekering terug.
Ik heb hele zolen gemaakt door een goede podotherapeut (heeft nog bewegingsleer erbij gedaan dus kijkt niet alleen naar mijn voeten, maar ook naar de rug, knie en enkel etc).
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Martine-Tom schreef:Hier ook...maar dan 2 kiezen...

Waarom lees ik dit nu allemaal. a.s. Maandag om 14.10 uur moet ik 2 kiezen laten trekken. Ik zie erg op tegen die prikken. De laatste keer leken het wel breinaalden.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Lil schreef:Niet leuk, maar van de 170 euro die dat kost krijg ik zo'n 130 euro van de verzekering terug.
Ik heb hele zolen gemaakt door een goede podotherapeut (heeft nog bewegingsleer erbij gedaan dus kijkt niet alleen naar mijn voeten, maar ook naar de rug, knie en enkel etc).
Ik krijg niks terug van de verzekering. Stom. En dan nog heb je dat waardeloze eigen risico. Word ik ook pisnijdig van...
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

Vakantiegeld: halfjaarlijkse erfpacht van betalen en de rest op spaarrekening.
Belastinggeld: deels voor extra aflossing hypotheek en deels op spaarrekening.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ik hoop het uit te kunnen geven aan eigen huisje, maar die moeten we nog vinden ;)
Lil

Bericht door Lil »

Nynke schreef:Ik krijg niks terug van de verzekering. Stom. En dan nog heb je dat waardeloze eigen risico. Word ik ook pisnijdig van...
Uhm valt bij mij onder aanvullende verzekering en dus wel geld terug en geen eigen risico. Volgens mij mag geen eigen risico.... Of ga jij naar een orthopeed ipv podotherapeut? (Ik niet meer, die orthopeed was veel slechter dan de podotherapeut). Dan voor consult (niet voor zolen) eigen risico en ook dan mits daarvoor verzekerd geld voor zolen wel (nou ja deels dan).
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Lil schreef:Uhm valt bij mij onder aanvullende verzekering en dus wel geld terug en geen eigen risico. Volgens mij mag geen eigen risico.... Of ga jij naar een orthopeed ipv podotherapeut? (Ik niet meer, die orthopeed was veel slechter dan de podotherapeut). Dan voor consult (niet voor zolen) eigen risico en ook dan mits daarvoor verzekerd geld voor zolen wel (nou ja deels dan).
Ik ga naar een podotherapeut, maar ik heb geen aanvullende verzekering.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Nynke schreef:Ik ga naar een podotherapeut, maar ik heb geen aanvullende verzekering.
Aijjj dan moet je ze zelf betalen. Ik heb wel een AV en krijg € 150,- vergoeding voor mijn steunzolen. Ik neem dus elk jaar nieuwe, heb inmiddels al 6 paar. AV valt niet onder het eigen risico.
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 18 mei 2016, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

SuperMieke :biggrin2:
Jullie zijn geweldig!!!
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Vakantie geld gaat op aan de vakantie naar Suriname. Manlief heeft een eigen bedrijf en die vangt geen vakantiegeld en vanwege dat eigen bedrijf krijgen we geen belastinggeld terug, we moet betalen. Maar je hoort mij niet mopperen hoor, als je moet betalen komt er ook genoeg binnen.

Sterkte voor alle mensen die naar de tandarts moeten om kiezen te laten trekken. zelf laat ik liever een kies trekken dan een kies vullen. op het moment zelf dan h;e, naderhand ben ik toch altijd weer blij dat ik nog een goed gebit heb al zitten er een paar vullingen in.
BusKay

Bericht door BusKay »

M@rina schreef:Vakantie geld gaat op aan de vakantie naar Suriname. Manlief heeft een eigen bedrijf en die vangt geen vakantiegeld en vanwege dat eigen bedrijf krijgen we geen belastinggeld terug, we moet betalen. Maar je hoort mij niet mopperen hoor, als je moet betalen komt er ook genoeg binnen.
Ben benieuwd hoe de Surinaamse kroketten eruit gaan zien.... :biggrin2: :biggrin2:

Heel veel plezier daar en geniet!!!...
mizzsylver
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door mizzsylver »

Kreeg ik vandaag eindelijk de te weinig ontvangen belasting in 2014 op mn rekening gestort en ik was al aan het bedenken wat voor leuks ik daarvan kon gaan doen, belt het zwembad dat er plaats voor mn oudste is, of ik vanmiddag even het pakket kwam betalen :-X nou ja tis in elk geval wel goed besteed nu ;D
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Ik heb een deel van mijn vakantiegeld gereserveerd voor een Crockpot :D Wilde er al langer een en zag er nu eentje op MP staan voor een schappelijk bedrag :)

Heb me al aangemeld op de FB groep en ben me al aan het orienteren welk gerecht ik er al eerste mee wil gaan maken :D

Plaats reactie