zurca schreef:Lees dit nu pas...
Ga dan als toetje een ijsje eten bij de Ijstijd, zit midden in het dorp....
Dat gaat helemaal goed komen!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

zurca schreef:Lees dit nu pas...
Ga dan als toetje een ijsje eten bij de Ijstijd, zit midden in het dorp....
Nu heb ik nog nooit "van der Poel ijs" op maar ijs van de ijstijd is erggggg lekker. Ga zelfs ijsje halen daar als het helemaal geen ijsjesweer isPauline schreef:Dat gaat helemaal goed komen!!!

Ik heb geen ijsjesweer nodig..., ik eet altijd ijs!zurca schreef:Nu heb ik nog nooit "van der Poel ijs" op maar ijs van de ijstijd is erggggg lekker. Ga zelfs ijsje halen daar als het helemaal geen ijsjesweer is![]()

Wat fijn dat ze helemaal gezond is!jasmijn schreef:Mijn geluksmomentje voor de komende maanden, het is helemaal gezond, een meisje en ik hoef geen naam meer te verzinnen![]()
![]()
Dus nu heet ik de dames als in "schat de dames gaan een dutje doen of schat de dames hebben honger"

Wat flink van Haku.jasmijn schreef:Haku was los op een plek waar normaal geen anderen honden komen, komt er opeens een anderen loslopende hond aan met aan telefoon geluisterde baasje.
Haku begon zijn sprint richting de hond, ik roep 1 keer "Haku hier" en hij stopt draait om en springt in mijn arme ( ik zat op de grond )
Ik was zo ongelofelijk trots, zelf het gezeur van de baas over niet optillen en dominant worden verpeste niet dat fijnen gevoel niet![]()
Zo fijn als training opeens zijn vruchten afwerpt
Goed hoor! Knappe Haku!jasmijn schreef:Haku was los op een plek waar normaal geen anderen honden komen, komt er opeens een anderen loslopende hond aan met aan telefoon geluisterde baasje.
Haku begon zijn sprint richting de hond, ik roep 1 keer "Haku hier" en hij stopt draait om en springt in mijn arme ( ik zat op de grond )
Ik was zo ongelofelijk trots, zelf het gezeur van de baas over niet optillen en dominant worden verpeste niet dat fijnen gevoel niet![]()
Zo fijn als training opeens zijn vruchten afwerpt

Ik blij met de baas van onze ruwharige honden..., die is al 2 keer met allebei geweest en nu weer met Joris alleen.... Ik ben amper nat geworden, was in Duitsland shoppen!Cathelijn schreef:Vandaag ben ik zo blij met mijn kortharige hond
Dat is helemaal goed geregeld!Pauline schreef:Ik blij met de baas van onze ruwharige honden..., die is al 2 keer met allebei geweest en nu weer met Joris alleen.... Ik ben amper nat geworden, was in Duitsland shoppen!