Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Je hebt gelijk hoor Eelke. Maar ik zit nu nog even in de klaagfase
Uiteindelijk werk ik gewoon door, we zien het wel. Mochten ze straks toch niet tevreden zijn, dan is er werk genoeg als accountmanager ergens anders. Dus eigenlijk zou ik me niet zo druk moeten maken. Maar dat doe ik wel 
Je mag van mij onbeperkt zo veel klagen als je wilt, is alleen maar goed voor je hart, dan ist gelucht!Kim_S schreef:Je hebt gelijk hoor Eelke. Maar ik zit nu nog even in de klaagfaseUiteindelijk werk ik gewoon door, we zien het wel. Mochten ze straks toch niet tevreden zijn, dan is er werk genoeg als accountmanager ergens anders. Dus eigenlijk zou ik me niet zo druk moeten maken. Maar dat doe ik wel
Kan er alleen niet zo goed tegen dat iemand vind dat iets erger is dan bij de ander of willen ruilen van ellende
- Angelique
- 5-sterren

Ach, dat willen ruilen is toch puur hypothetisch, want dat gaat toch niet gebeuren.
Niet?Angelique schreef:Ach, dat willen ruilen is toch puur hypothetisch, want dat gaat toch niet gebeuren.
Dat is mijn klaagzang dan, dat ik daar niet tegen kan
Nee precies. Was eigenlijk meer bedoeld voor mezelf, ik zou écht wel willen ruilen momenteel. Maar niet om te zeggen dat de ellende van een ander minder erg is. Als dat zo is opgevat dan was dat zeker niet mijn bedoeling! 
- Angelique
- 5-sterren

Kim_S schreef:Je hebt gelijk hoor Eelke. Maar ik zit nu nog even in de klaagfaseUiteindelijk werk ik gewoon door, we zien het wel. Mochten ze straks toch niet tevreden zijn, dan is er werk genoeg als accountmanager ergens anders. Dus eigenlijk zou ik me niet zo druk moeten maken. Maar dat doe ik wel
Het is ook gewoon niet leuk. Maar hebben ze wel gezegd waar de pijnpunten liggen?
Nee dat lijkt me echt vreselijk. Zoek maar iemand anderseelke schreef:
Niet?nah jah, ik kan er niet zo goed tegen, voelt voor mij alsof de ellende van de ander dan minder belangrijk is. Terwijl ik ook wel weet dat het niet zo bedoeld is.
Dat is mijn klaagzang dan, dat ik daar niet tegen kanruilen, iemand?
- Angelique
- 5-sterren

Ik snap wat je bedoelt en neuh, ik hoef niet te ruileneelke schreef:Niet?nah jah, ik kan er niet zo goed tegen, voelt voor mij alsof de ellende van de ander dan minder belangrijk is. Terwijl ik ook wel weet dat het niet zo bedoeld is.
Dat is mijn klaagzang dan, dat ik daar niet tegen kanruilen, iemand?
Nou zeg. Niemand wil mij zijn. Ook niet leuk.
Kim, misschien over een week of wat, als het een pietsje gezakt is, er nog eens een gesprek over aan gaan?
Kim, misschien over een week of wat, als het een pietsje gezakt is, er nog eens een gesprek over aan gaan?
Ja, maar die pijnpunten komen voort uit het feit dat ik zó ontzettend veel werk heb. Ik heb meerdere malen aangegeven dat het te veel is, maar daar wordt niet veel mee gedaan. Krijg het gevoel dat ik niet zo moet zeuren.Angelique schreef:Het is ook gewoon niet leuk. Maar hebben ze wel gezegd waar de pijnpunten liggen?
Maar er is maandag op mijn verzoek een overleg over mijn tijdsindeling, en wat ze van me verwachten. Hopelijk constructief dus, maar ik weet het zo net nog niet.
Ik heb maar 8 maanden hèeelke schreef:Nou zeg. Niemand wil mij zijn. Ook niet leuk.![]()
Nou volgende week maandag dusKim_S schreef:Ik heb maar 8 maanden hèDus effe doorpakken dan maar...
- Pauline
- 5-sterren

%(&*&* wat een afschuwelijk situatie Kim..., je werkt je echt een slag in de rondte en dan is het nog niet goed genoeg.... Hoe makkelijk ik het ook zeg, maar denk aan jezelf! Dat doen ze daar dus duidelijk niet. In onze appjes (af en toe) proef ik echt dat je behoorlijk aan je tax zit. Eroverheen is voor niemand goed.....

Ik leer het weleelke schreef:Nou volgende week maandag dushoop ook op een constructief gesprek! Als ik het zo lees ga je het zelf al wel op die manier starten, dus dat lijkt me al prima!
Heb een aantal fijne collega's waar ik bij terecht kan, dit was een tip van 1 van hen.
En ik wil ook echt dat het lukt allemaal. Hoop dat er nu toch echt dingen gaan veranderen.
Pauline schreef:%(&*&* wat een afschuwelijk situatie Kim..., je werkt je echt een slag in de rondte en dan is het nog niet goed genoeg.... Hoe makkelijk ik het ook zeg, maar denk aan jezelf! Dat doen ze daar dus duidelijk niet. In onze appjes (af en toe) proef ik echt dat je behoorlijk aan je tax zit. Eroverheen is voor niemand goed.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze weten dat ik aardig aan mijn tax zit. Vandaar ook het gesprek van maandag. Zij zijn er ook zeker niet bij gebaat als ik thuis kom te zitten. Dus hopelijk echt een constructief gesprek.