Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Vandaag heerlijk bij de Mexicaan gegeten. Leuk gezelschap dus een gezellige avond gehad, weer lekker bijgepraat ook.
Vandaag hier improvisatie zus lief had voor het verjaardags feest alle sla klein gesneden dus er was geen groenten meer, ja eigenlijk wel maar verlepte sla is niet echt lekker meer.
Dus voor vriendlief rijst met kippen worstjes (die mocht ik niet zat rijstzelmeel in ) en sinaasappels
En voor mij kikkerewten met lapjes kalkoen en varken en ook sinaasappels
Vlees was nog over van het feest en de sinaasappels waren de genen die mijn vriend uit Portugal inpoteerd, die smaken echt super lekker en super zoet echt niet te vergelijken met wat je hier in Nederland haalt.
Dus voor vriendlief rijst met kippen worstjes (die mocht ik niet zat rijstzelmeel in ) en sinaasappels
En voor mij kikkerewten met lapjes kalkoen en varken en ook sinaasappels
Vlees was nog over van het feest en de sinaasappels waren de genen die mijn vriend uit Portugal inpoteerd, die smaken echt super lekker en super zoet echt niet te vergelijken met wat je hier in Nederland haalt.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Bietenstoof met aardappeltjes, feta, honing, een soort lente/bosui en spekjes.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
- Angelique
- 5-sterren

Hier wordt het risoto met witlof en stukkies dooie kip.
Pastaatje maar weer.
Alweer??Martine-Tom schreef:'Courgettesoep'
Hier pannenkoeken
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Veel groente, kruiden, kip en mie.
Turk, want de Chinees was dicht.
Pulled pork salade van de jumbo. Vaag. De pulled pork leek eigenlijk meer op kattenvoer ofzo. Maar op zich smaakte het wel. Al leek het ook wel weer op tonijn. En het was met zoete aardappel maar die was gewoon rauw erin. Ook vaag. Ga ik niet nog eens kopen.
Gestoofde speklapjes in honing, tijm, kruidnagel, rode ui, en beetje water, erbij stamppot van aardappels met rauwe witlof, gehakte walnoot en flink wat rucola en beetje crème fraîche om de aardappels lekker smeuïg mee te maken.
Voor vriendlief een pizza gemaakt van een doorgesneden Turks brood met choritso en papirika, erg geslaagd van hij
Ik had de blood liggende brood rand nog met olijfolie en knoflook in gesmeerd waar door hij echt lekker knapperig was geworden, zag er echt super lekker uit
Voor mij een groenten wok met Chinese paddenstoelen en 2 bio slavinken, ook wel geslaagd maar was eigenlijk te misselijk om er veel van binnen te krijgen
Gelukkig heb ik wel het toetje binnen gekregen, bakje yoghurt met limonade voor mij en een appel voor vriendlief
Ik had de blood liggende brood rand nog met olijfolie en knoflook in gesmeerd waar door hij echt lekker knapperig was geworden, zag er echt super lekker uit
Voor mij een groenten wok met Chinese paddenstoelen en 2 bio slavinken, ook wel geslaagd maar was eigenlijk te misselijk om er veel van binnen te krijgen
Gelukkig heb ik wel het toetje binnen gekregen, bakje yoghurt met limonade voor mij en een appel voor vriendlief
Pizza aangezien we op het werk pizza overleg hebben vandaag...
Kimmetje macaroni
- Angelique
- 5-sterren

Shoarma met sla en courgettesoep