Desiré88 schreef:Hoe is het nu met Belly en de andere kat?
Met Belly gaat het fantastisch! Haar zusje was gisteren nog steeds wat 'tam' en ligt veel in haar mandje en heeft veel last van het pootje waar het infuus heeft ingezeten,maar dat kan natuurlijk.
enya13 schreef:dorpsdierenartsen/veeartsen hier geven de kat ook zo mee. honden die bang/gestressed zijn ook. worden thuis veel relaxter wakker. bv. bij castratie of kleinere ingrepen heel normaal hier. lees op fora dat mensen daar ook regelmatig voor kiezen om stress redenen.
ik laat de hond dan soms ""bij"' spuiten. bij katten lukt dit niet zo best geloof ik. mijn katten bleven allemaal ook nog uren onder zeil. honden zijn eerder bij. nooit last mee gehad. op castratie kun je wachten zelfs bij de d.a. hier.
Je kan wachten op de castratie en wanneer de DA klaar is,krijg je dan direct de kat mee,zo als met Belly is gebeurd?
Kijk dat ze niet zijn bij gespoten met Atipam oid,dat kan,maar ik denk juist dan dat het heel belangrijk is dat de kat wakker wordt bij de DA! Net zoals Kaela schrijft,als leek weet je niet wat normaal is! En mocht er iets gebeuren,dan hebben ze bij de DA de juiste middelen!
Mijn schoondochter kwam hier met Belly om 8uur, zeg maar 1,5 uur nadat operatie was gedaan. 9 uur was ze nog in diepe slaap. Heel af en toe een oogje beetje open,maar achteraf denk ik dat het een spiertrekking ofzo is geweest. Maar je gaat je wel afvragen hoe en wat! En dat heb ik gelukkig ook hier op BP gedaan en werden mijn vermoedens direct bevestigd!