Thessa en Shanti schreef:Bedankt!
Ik heb er ontzettend veel zin in, ondanks alles vrije tijd en ondanks dat ik zo relax de examens inging is er een hele last van mijn schouders gevallen nu het voorbij is en ik er de komende weken niks meer aan kan veranderen.
Heel begrijpelijk, en logisch. Je hebt gedaan wat je kon (en meer) dus nu lekker genieten van de vakantie!
Thessa en Shanti schreef:Bij ons stond het rooster inderdaad online, de eerste jaren stonden de aanpassingen op een aparte pagina met het dagrooster maar sinds dit jaar werd dat automatisch in magister gewijzigd.
Net gezellig met mijn moeder uit eten geweest om het einde van mijn examens te vieren en volgende week gaan we op vakantie naar Zweden.
Geniet lekker van je vrijheid, even niets doen........ wanneer krijg je de uitslag????
kira schreef:Wij een schoolbord met krijt in de aula. Mijn nichtje krijgt nu iedere morgen om acht uur een email met het rooster van die dag. Nooit tussen uren zonde want ik vond de tussenuren het allerleukst van de middelbare school
Hier kreeg je ook een rooster per halfjaar en dat werd aangehouden met de wijzigingen op een bord (achter plexi-glas, waarom toch??? ) Tot aan de datum waarop je de uitslag van het examen kreeg, bleven wij in het ongewisse...... ach, had ook wel iets
Ik voel mij oud.... Een Nokia 3310 kreeg ik toen ik de auto van pa in de prak reed op mijn 19e. Lesroosters veranderde eigenlijk nooit. Uitval stond op het whiteboard idd! Examenuitslagen stonden in 2000 wel al op internet, woei modern hahaha
Fijn dat het voorbij is..Nu wachten op de uitslag ! Maar denk vast dat het goed komt..
Ik voel mij nu ook opeens oud..Het is voor mij heel wat jaren geleden dat ik op de middelbare school eindexamen heb gedaan..Of zeg maar niet Soms nog wel beetje spijt dat ik mijn Atheneum niet heb afgemaakt in mijn eindexamenjaar..
eelke schreef:Nou da's dan toch 8 jaar ouder inderdaad, maar wel maar 4 jaar verschil met examen doen? Nou ja, het zal wel
Vwo is 6 jaar en ik ben toen ik van school ben gewisseld blijven zitten dus dat is 7 jaar middelbare school. Ik ben een late leerling, want ben in de winter geboren dus mag je pas in september daarna naar school. Dan heb je idd 4 jaar verschil.
Lil schreef:
Vwo is 6 jaar en ik ben toen ik van school ben gewisseld blijven zitten dus dat is 7 jaar middelbare school. Ik ben een late leerling, want ben in de winter geboren dus mag je pas in september daarna naar school. Dan heb je idd 4 jaar verschil.
Ja dat verklaart! Ik ben van juli dus een beetje een vroege. Was op mn 19 klaar met mbo en gestart met mn eerste baan.