Hoe zouden jullie reageren ??

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Hoe zouden jullie reageren ??

*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Riek schreef: Natuurlijk ben je boos.
Maar niet iedereen is perfect.
En blijkbaar is het voor jou een kleine moeite om je bonnetje te laten zien, omdat je die nog hebt.
Nu kun je boos blijven, of het uit de wereld helpen om je bon (of wat dan ook) te tonen.
Kost je echt minder energie dan boos zijn/blijven.
Ik heb MIJN GELIJK GETOOND, maar nog nooit een excuus gehad. Ik overweeg mijn bestellingen acuut op te schorten.
Geen excuus, geen bestellingen meer.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ik kan me voorstellen dat je hier een kater van hebt , zeker als je al zolang vaste klant bent . Je zou dan toch zeggen het bedrijf weet wel met wie ze te maken hebben
En dan hadden ze op zijn minst even hun excuus aan kunnen bieden
rosmin
5-sterren
5-sterren

Bericht door rosmin »

Joh, maak er niet zo'n punt van; je helpt de ander door even je betaalbewijs te laten zien.
Waarschijnlijk komt het nu pas boven omdat het bedrijf de facturatie/ aangifte doet voor jaar 2015 en er schijnbaar open posten opduiken.
Vaak een gevolg van niet goed geboekt, of verkeerd geboekt of check omdat er een betaling geboekt is met een onduidelijke omschrijving en zo kan je extra check doen.
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

rosmin schreef:Joh, maak er niet zo'n punt van; je helpt de ander door even je betaalbewijs te laten zien.
Waarschijnlijk komt het nu pas boven omdat het bedrijf de facturatie/ aangifte doet voor jaar 2015 en er schijnbaar open posten opduiken.
Vaak een gevolg van niet goed geboekt, of verkeerd geboekt of check omdat er een betaling geboekt is met een onduidelijke omschrijving en zo kan je extra check doen.
+1
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

*Lia* schreef:Ik heb MIJN GELIJK GETOOND, maar nog nooit een excuus gehad. Ik overweeg mijn bestellingen acuut op te schorten.
Geen excuus, geen bestellingen meer.

En dan....?
Daar los je toch ook niks mee op, jij hebt dan nog steeds een rotgevoel
en je moet ook nog op zoek naar een nieuwe leverancier. Zou mij teveel gedoe zijn

Als je echt staat op een verklaring dan wel excuus dan vraag je daar toch [rustig] om, dan bel of mail je met de vraag of eea nu inderdaad opgelost is en dat je het jammer vind dat ze je niet even op de hoogte hebben gehouden .
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ik bedenk me bij zoiets altijd maar dat ik ook wel eens wat fout doe. Dat gebeurt nou eenmaal.

Als ze je nou aanmaningen of een deurwaarder gestuurd hadden was het wat anders, maar om de vraag of ik na wil kijken of ik betaald heb zou ik persoonlijk niet zo boos worden. Zeker niet als ik dat vrij gemakkelijk kan aantonen. Kost zo veel energie! ;)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Mij is het ook wel eens gebeurd dat ik dacht dat iemand niet betaald had, die wel wel betaald had. Van de andere kant (mijn kant en zijn kant dus) buitengewoon gênant met dat je daar achter komt. Dus ik zou wat spatie hebben.
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Ik vind het anders wel erg bijzonder zo'n mailtje.
Je stuurt 8 maanden na dato nog eens een herinnering met de mededeling dit zsm over te maken..?!

Ze hadden de mail anders kunnen formuleren, in ieder geval niet de klant de schuld in de schoenen proberen te schuiven want dat geeft zo'n bittere nasmaak.

Maargoed, boos worden heeft weinig zin. Er is nog niks ergs gebeurd verder.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Hylos schreef:Ik vind het anders wel erg bijzonder zo'n mailtje.
Je stuurt 8 maanden na dato nog eens een herinnering met de mededeling dit zsm over te maken..?!

Ze hadden de mail anders kunnen formuleren, in ieder geval niet de klant de schuld in de schoenen proberen te schuiven want dat geeft zo'n bittere nasmaak.

Maargoed, boos worden heeft weinig zin. Er is nog niks ergs gebeurd verder.
Daar ben ik het ook mee eens. De formulering had inderdaad anders gekund!
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Lizzy schreef:Mij is het ook wel eens gebeurd dat ik dacht dat iemand niet betaald had, die wel wel betaald had. Van de andere kant (mijn kant en zijn kant dus) buitengewoon gênant met dat je daar achter komt. Dus ik zou wat spatie hebben.

Lizzy, ik heb die spatie gehad. Nooit geen excuus, nooit geen sorry. Wat mij betreft kunnen ze aan het gas.
cj

Bericht door cj »

Lia, ik zou denken, ik bewijs het even. Verder niks om me druk over te maken.
Saskia
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

*Lia* schreef:Lizzy, ik heb die spatie gehad. Nooit geen excuus, nooit geen sorry. Wat mij betreft kunnen ze aan het gas.
Pardon?? Omdat ze hun administratie blijkbaar niet helemaal op orde hebben en daarvoor geen excuses hebben gemaakt bij jou?
Dan ga je toch lekker naar een ander, klanten die zo tekeer gaan als jij nu doet zijn ze vast liever kwijt dan rijk
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

*Lia* schreef:Lizzy, ik heb die spatie gehad. Nooit geen excuus, nooit geen sorry. Wat mij betreft kunnen ze aan het gas.
:o
Jeetje, jij maakt nooit fouten zeker? En daar al 2 weken boos over zijn...ben blij dat ik daar de tijd niet voor heb, laat het rusten joh, slecht voor je hart zoveel drama maken.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kennelijk wil je alleen maar horen dat je gelijk hebt dat je pissed bent en dat ie afgebrand moet worden. Nou, dan brand je hem af.
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Dus het is normaal dat een bedrijf fouten maakt en dit in de schoenen van een trouwe klant probeert te schuiven? Want dat is namelijk letterlijk wat ze zeggen.
Zij is de schuldige in dit verhaal en het bedrijf heeft in hun ogen overduidelijk geen fout gemaakt.
Ik vind het niet netjes en zo'n mail nog eens amateuristisch geschreven ook.

De uitspattingen van kwaadheid en alle scheld woorden erbij begrijp ik echter ook niet echt. Maar om dit nu recht te praten klopt ook niet.

Gesloten