Re: Wat heb je enzovoort....deel 665
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik zou 'm ergens aan vastplakken 
Na een roerige werkweek ein-de-lijk weekend. Pfffffff...
Nu met de voetjes op de bank tv kijken. Life is good (again)
Vanmorgen een overleden kuiken, vanmiddag groepje van drie en nu opeens nog maar twee. Ik vrees een zit in de maag van een kater. De andere twee zijn nog compleet en kip nr drie had vanmorgen ook twee kleintjes. Nog negen te gaan. Alleen van de eerste zes nog maar drie in leven, zo jammer. Dierenleven is hard soms.
Dit weekend een heel weekend tabak zoeken, een plek met hond en een kijkers plek. Hebben er onwijs veel zin in.
Dit weekend een heel weekend tabak zoeken, een plek met hond en een kijkers plek. Hebben er onwijs veel zin in.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Geniet ervan!Kim_S schreef:Na een roerige werkweek ein-de-lijk weekend. Pfffffff...
Dankjewel-Annemarie- schreef:Geniet ervan!![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Net thuis van een bestuursvergadering in Apeldoorn. Lang dagje zo. Vlug mijn bedje maar opzoeken en een paar uurtjes slapen. [emoji42]
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Druk! En dat voor een zaterdag.... Wasjes gedaan, en opgehangen, en met dit weer zo opvouwen, boven de boel gestofzogen en gedweild, hondjes naar het bos gehad, 26 kilo paardenspiervlees gehaald, en in grote porties verdeeld, en 5 kilo alvast in normale porties, want maandag gaan we heerlijk midweekje naar zee... Nu nog wat konijn, pens en reeribben portioneren, nog 1 was en dan ben ik klaar [emoji2]
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bij mijn moeder gepoetst. Ze is ziek en mijn vader is heel de week met de nieuwe keuken bezig geweest. Nu ff lekker bank hangen met een boekje.
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Beterschap voor moeders Hannahbelgje.
Hier een weekend detectiewerk gedaan. Zeer leerzaam. Dame wilde zojuist lekker wandelen, voor haar doen een hele tippel gemaakt. Zo de dierenarts mailen voor Een groepsafspraak. De rabiesentingen gaan verlopen en kleine beer heeft een abcesje aan haar poot en Foppe moet een bloedje laten afnemen. Neem aan dat dat allemaal in een keer kan en dat het abcesje geen contra is voor een rabies prik.
Hier een weekend detectiewerk gedaan. Zeer leerzaam. Dame wilde zojuist lekker wandelen, voor haar doen een hele tippel gemaakt. Zo de dierenarts mailen voor Een groepsafspraak. De rabiesentingen gaan verlopen en kleine beer heeft een abcesje aan haar poot en Foppe moet een bloedje laten afnemen. Neem aan dat dat allemaal in een keer kan en dat het abcesje geen contra is voor een rabies prik.
Karmapunten gescoord met m'n spinnen-buitenzet-device. 
Goed bezig Sas!-Saskia- schreef:Karmapunten gescoord met m'n spinnen-buitenzet-device.
En ook nog karmapunten gescoord in een ander topic hier, je gaat lekker!
OT: Ik ben moe. En heb nog helemaal geen zin om naar bed te gaan. En al helemaal geen zin om morgen naar kantoor te gaan. Bluh. Denk dat ik een baal-avond heb
Wil je wat van mijn karmapunten hebben om in te wisselen? Ik grossier erin!Kim_S schreef:Goed bezig Sas!
En ook nog karmapunten gescoord in een ander topic hier, je gaat lekker!![]()
OT: Ik ben moe. En heb nog helemaal geen zin om naar bed te gaan. En al helemaal geen zin om morgen naar kantoor te gaan. Bluh. Denk dat ik een baal-avond heb
Nou, graag! Straal maar door-Saskia- schreef:Wil je wat van mijn karmapunten hebben om in te wisselen? Ik grossier erin!
*drukt op Startrek device, roept nanu nanu en werpt karmabonnetjes in de lucht*Kim_S schreef:Nou, graag! Straal maar door
Got 'em?
Zonder gein: succes morgen, laat je niet gek maken - voor zover je het nog niet was.
Neem waterblazer mee een blaas ze omver!