Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Als alles de komende jaren goed gaat qua gezondheid etc dan gaat hij dekreu worden. Dan zijn ballen toch best handig 
Mijn eerste 5 minuten interval in mijn eentje gelopen (ik heb de aanmoediging van mijn trainer nogal hard nodig
)
Ik had een geluksmoment van vrijdag t/m zondag.
Broer en schoonzus zijn afgelopen vrijdag getrouwd in Hoogeveen.
De receptie en het eten was in Orvelte waar we het hele weekend
mochten blijven in een heel luxe groepsaccommodatie.
We waren er met ons gezin (m'n moeder, zus en zwager, 2 neven met aanhang en natuurlijk m'n broer en hun dochtertje) en
schoonzus met haar familie (ouders en zus met 2lingdochters).
Het was een geweldig weekend!!!!
Broer en schoonzus zijn afgelopen vrijdag getrouwd in Hoogeveen.
De receptie en het eten was in Orvelte waar we het hele weekend
mochten blijven in een heel luxe groepsaccommodatie.
We waren er met ons gezin (m'n moeder, zus en zwager, 2 neven met aanhang en natuurlijk m'n broer en hun dochtertje) en
schoonzus met haar familie (ouders en zus met 2lingdochters).
Het was een geweldig weekend!!!!
Zit een klein sprinkhaantje in mijn buik
Ze heeft het druk met rond stuiteren, hallo mama ik ben wakker
Ik hoop dat ze dadelijk als ze uit de buik is snel het zelfde slaapritme aan neemd, 8:30 uur is een hele mooie tijd om wakker te worden

Ze heeft het druk met rond stuiteren, hallo mama ik ben wakker
Ik hoop dat ze dadelijk als ze uit de buik is snel het zelfde slaapritme aan neemd, 8:30 uur is een hele mooie tijd om wakker te worden
- Pauline
- 5-sterren

Groter geluk is er niet.... Joep loopt weer op zijn Joeps! Achterpootje doet weer "normaal" mee, tong hangt weer op half vijf uit zijn bek. En er is voor mijn geen mooier plaatje mogelijk dan J&J zo gebroederlijk naast elkaar te zien lopen.
- Angelique
- 5-sterren

Dat is heel fijn Plien 
- Pauline
- 5-sterren

Nou!!!Angelique schreef:Dat is heel fijn Plien
-
Shanti en co
- 5-sterren

Er is een speciale hondenlounge op de boot dus daar zitten we nu samen met de hondjes ipv dat ze in de auto achter moesten blijven.
En natuurlijk, vakantie.
En natuurlijk, vakantie.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat heerlijk Pauline 
Geluksmomentje van gisteren; ik had met een aantal meiden een bullterrierdag georganiseerd in Almelo. We hebben gigantisch geluk gehad met het weer. En iedereen heeft zich enorm vermaakt. Superdag
Geluksmomentje van vandaag; wortelkanaalbehandeling heb ik niks van gevoeld
Geluksmomentje van gisteren; ik had met een aantal meiden een bullterrierdag georganiseerd in Almelo. We hebben gigantisch geluk gehad met het weer. En iedereen heeft zich enorm vermaakt. Superdag
Geluksmomentje van vandaag; wortelkanaalbehandeling heb ik niks van gevoeld
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb als eindtotaal 91% gehaald voor mijn Frans. Blij mee!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
-
frodo quin
- 5-sterren

Wauw Hanna, dat doe ik je niet na. Proficiat!
@ Paulien: Blij te hoeren dat Joep weer beter is. Ze zijn een schattig duo
@ Paulien: Blij te hoeren dat Joep weer beter is. Ze zijn een schattig duo
Ik ben klaar bij de fysio. Kuitjes zijn mooi los en lopen gaat goed. Vorige week een dikke sprint getrokken en toen weer veel last, maar dat ook weer zelf goed kunnen krijgen. Dus ik mag het vanaf hier zelf gaan proberen. Hartstikke mooi, morgen maar weer aan de slag met mijn trainer 
- Charlie Angel
- Moderator
Charlie uitgeborsteld vanavond, die is weer helemaal om voor een ringetje te halen. Vraag is voor hoe lang natuurlijk maar dat is meer voor het klaagtopic, net als mijn pols die het niet meer doet.
Maar zo' n mooi geluksmomentje is dat hij altijd kusjes geeft als ik klaar ben.[emoji8]
Ik hou mij voor dat hij dit als bedankje doet, niet omdat hij blij is dat ik klaar ben. [emoji16]
Maar zo' n mooi geluksmomentje is dat hij altijd kusjes geeft als ik klaar ben.[emoji8]
Ik hou mij voor dat hij dit als bedankje doet, niet omdat hij blij is dat ik klaar ben. [emoji16]
Mijn vriend huurt zijn magazijn van een ouder wat knorrige man die nog al kan zeuren over kleine dingen, hij is wel aardig hoor maar je kend ze wel drama maken om niks.
Nu had hij gehoord dat ik zwanger was en hebben we gelijk een auto zitje van hem gekregen die hij voor zijn klein kinderen had maar niet meer nodig was, dat was echt al heel erg lief van hem.
Maar hij had mijn vriend ook verteld dat zijn zoon nog een kinderwagen had en dat hij zou vragen of wij die mochten, de zoon vond het geen probleem maar zijn vrouw wou hem niet weg geven maar verkopen.
Dus heeft die oude man de Kinderwagen voor €100,- van zijn zoon gekocht om aan ons te kunnen geven na dat hij hem opgeknapt heeft.
Ik was zo ontzetten verbaast en ontroerd toen ik dat hoorde, die mopperende oude man die ons gewoon een kinderwagen cadeau geeft.
Weer even een herrindering dat mensen niet zijn zo als ze doen, maar veel meer dan je aan de buiten kant kan zien.
Nu had hij gehoord dat ik zwanger was en hebben we gelijk een auto zitje van hem gekregen die hij voor zijn klein kinderen had maar niet meer nodig was, dat was echt al heel erg lief van hem.
Maar hij had mijn vriend ook verteld dat zijn zoon nog een kinderwagen had en dat hij zou vragen of wij die mochten, de zoon vond het geen probleem maar zijn vrouw wou hem niet weg geven maar verkopen.
Dus heeft die oude man de Kinderwagen voor €100,- van zijn zoon gekocht om aan ons te kunnen geven na dat hij hem opgeknapt heeft.
Ik was zo ontzetten verbaast en ontroerd toen ik dat hoorde, die mopperende oude man die ons gewoon een kinderwagen cadeau geeft.
Weer even een herrindering dat mensen niet zijn zo als ze doen, maar veel meer dan je aan de buiten kant kan zien.