Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Hier wordt het nu ineens erg donker 
- Angelique
- 5-sterren

dinky89 schreef:Hier wordt het nu ineens erg donker
Prepare voor veel water
Het rommelt wel maar nog geen water
Gras gemaaid, Oscar uitgelaten, losse items in de tuin opgeruimd. Laat maar komen (al lijken wij het bij donkerblauw te houden aldus de buienradar)
Ok ineens werd de kraan aan gezetAngelique schreef:Prepare voor veel water
Zeg, mijn hele huis is binnenin nat. Niet zo gek ook, ik heb net 6 liter water laten verdampen op het fornuis. En dan nog natte hond...
Heeft het nog nut om de verwarming of houtkachel aan te doen nu het zo regent? Of werkt dat ook niet?
Heeft het nog nut om de verwarming of houtkachel aan te doen nu het zo regent? Of werkt dat ook niet?
Geen idee, hier is het weer droog na korte wolkbreuk (en weer licht)
Net maar even plant op overdekte terras water gegeven
Net maar even plant op overdekte terras water gegeven
Ja hoor, kan best. Dan is het in elk geval helemáál net herfsteelke schreef:Zeg, mijn hele huis is binnenin nat. Niet zo gek ook, ik heb net 6 liter water laten verdampen op het fornuis. En dan nog natte hond...
Ik heb het gedaan en het hielp
met alle klepraampjes open was t ook niet echt warm meer in huis 
- Angelique
- 5-sterren

Hier viel het achteraf gezien wel mee. Eén stevige wolkbreuk waarbij het zicht ongeveer nog 25 meter was. Op dat moment ook even druk gerommel en geflits, maar niks heel heftigs.
Hier al het gras op de hooiwei plat geslagen. Hoop dat het nog overeind komt en niet gaat rotten nu. 
Ja voor de landbouw etc is dit geen goede dag geweest... nu is het trouwens heerlijk weer!
- Pauline
- 5-sterren

Het bos is ineens weer veel groener geworden. Joep is dolgelukkig, overal lekkere plassen. Het is hier nu heerlijk!!!
- Angelique
- 5-sterren

Dat is jammer jaDoranto schreef:Hier al het gras op de hooiwei plat geslagen. Hoop dat het nog overeind komt en niet gaat rotten nu.
Hier zal de landbouw wel blij geweest zijn, want het was okkenootdroog hier, ondanks dat het waterschap het water alweer flink hoger had gezet. Na de wolkbreuk stonden de velden ook helemaal blank, na een goed uur was alles weggezakt.