Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Haku hier, ik wil even klagen over mijn baasje >:(

Zijn we uit geweest en ze weet dat ik daarna honger heb en metheen MOET eten, is ze weer eens vergeten het vlees uit de vriezer te halen en zit ik hier met gierende honger te wachten >:( >:( >:(

En toen ik wou voorkomen dat ze op de bank ging zitten, want ze mag niet zitten voor ik eten heb, negeerden ze me gewoon en makten ze er een grapje van >:( >:(

Het aller ergste van alles zelf heeft ze wel lekker eten heeft gepakt, ja aan zicht zelf denken kan ze wel maar niet aan een klein zielig mager honerig hondje :'( :'( :'( :'(

Heeft er iemand nog een plekje over waar ik wel optijd mijn eten krijg 2 keer per dag?
Het liefst ergens waar ze geen rauw vlees voeren maar gekookte groeten en vlees of zo, want rauw vlees is vies :yucky:
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

jasmijn schreef:Haku hier, ik wil even klagen over mijn baasje >:(

Zijn we uit geweest en ze weet dat ik daarna honger heb en metheen MOET eten, is ze weer eens vergeten het vlees uit de vriezer te halen en zit ik hier met gierende honger te wachten >:( >:( >:(

En toen ik wou voorkomen dat ze op de bank ging zitten, want ze mag niet zitten voor ik eten heb, negeerden ze me gewoon en makten ze er een grapje van >:( >:(

Het aller ergste van alles zelf heeft ze wel lekker eten heeft gepakt, ja aan zicht zelf denken kan ze wel maar niet aan een klein zielig mager honerig hondje :'( :'( :'( :'(

Heeft er iemand nog een plekje over waar ik wel optijd mijn eten krijg 2 keer per dag?
Het liefst ergens waar ze geen rauw vlees voeren maar gekookte groeten en vlees of zo, want rauw vlees is vies :yucky:
Kom hier maar lekker wonen hoor! 2x per dag op tijd eten gaat wel lukken. Sowieso krijg je altijd voordat wij zelf eten. Is het goed als is het vlees voor je in de droogoven doe, vieze dingen vind Scott dan heerlijk :) Gekookte groentjes krijg je hier ook, van die gepureerde koude prut is niet eetbaar hoor.

1 dingetje. .. Wij gaan wel gewoon wandelen als het regent :biggrin2: Maar je mag een jasje aan hoor!
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

pluk schreef:Kom hier maar lekker wonen hoor! 2x per dag op tijd eten gaat wel lukken. Sowieso krijg je altijd voordat wij zelf eten. Is het goed als is het vlees voor je in de droogoven doe, vieze dingen vind Scott dan heerlijk :) Gekookte groentjes krijg je hier ook, van die gepureerde koude prut is niet eetbaar hoor.

1 dingetje. .. Wij gaan wel gewoon wandelen als het regent :biggrin2: Maar je mag een jasje aan hoor!
In Zo'n droog oventje word het dan hard? Want harden dingen zijn niet eetbaar :-X

Baasje lacht altijd als ze me voor de grap zo iets als een brokje geeft, ik vind het geweldig leuk speelgoed, ik gooi het weg en dans er omheen maar eten lukt echt niet hoor veelste hard.
( ze zeg dan ook dat ik geluk heb dat ik hier woon want anders zou ik helemaal verhongeren, nou ben ik niet mee eens >:( mij vergeten eten te geven durft ze wel :rant: )

Pas had ze gedroogde stukje vlees gekocht als snoepjes maar ook dat was geen eten enkel speelgoed.

Wandelen in de regen doen me hier ook maar dan wel heel kort want van baasje mag ik de route bepalen dus als het regend doen we altijd het korste rondje mogelijk, en het jasje is niet nodig hoor ik ben een stoeren hond hoor.
Alleen als het heel koud is wil ik nog wel een jasje aan maar dan moet het echt vriezen wand anders is het veelst warm voor deze stoeren chi :cool:
mariekes_katten
3-sterren
3-sterren

Bericht door mariekes_katten »

Haku hier, ik wil even klagen over mijn baasje >:(

Antwoord van Meneer Jip, Fritz, Hessel en Pung:

O, heb jij er ook zo één getroffen? We leven met je mee.
Onze madam had ook weer eens vergeten ons ontbijt uit de vriezer te halen. Moeten we eindeloos wachten terwijl ze weet hoeveel honger wij 's ochtends altijd hebben. (Wij, Jip en Fritz, laten dat ook altijd luidkeels horen...) En ons ook binnen laten wachten met dit mooie weer. Nee hoor, het is geen doen met die meid.
Maar we hadden haar tuk. We hebben allemaal vanmorgen onze grote binnen gedaan in plaats van buiten, en elk op een andere bak. Lekker puh.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Mijn trainer loopt steeds harder en verwacht dat ik hem bij hou >:(
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Er komt vandaag een pakje voor mij (Vera eigenlijk). Track&trace zegt tussen 8.30 en 21.30 >:(
Normaal is de pakjespiet er tussen 12 en 1 en nu is het al kwart over geweest en is hij er nog niet :(
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Hier klagen helpt!
De kabouter heeft inmiddels een nieuwe broek, bentoboxje matching bij haar rugtasje en een eigen blikje kinderpleisters.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Heb je extreme ijzel overleefd, glij je vervolgens midden in je huiskamer op je smoel over een plas Kattekindkwijl >:(
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Au! Behalve het ego verder niet gewond?
En nu, moet ze vanavond verplicht alleen op de bank slapen?

Hier heeft iemand me aangestoken. Schraal gevoel in de neus/keel :-X
Ik weet dat het goed is voor haar, passieve immunisatie enzo, maar ik vind het een minder gezellig verjaardagscadeau. Dan had ik liever een extra kakpamper.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Ik lande op mijn knie. Zal morgen wel voelen wat die ervan vond >:(

Beterschap! Ik zou even veel honing gaan happen.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ik wil even klagen dat we al heel lang geen foto van de kleine kabouter meer hebben gezien Koekje. Of heb ik niet op zitten letten...... ::) >:( :-X :o :D
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ik wil even klagen dat het brood op is en ik daarachter kwam toen supermarkt net dicht ging ::)
Morgen dus geen brood :-(
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Vandaag nog! In de tong-draad.
En laatst toen het warm was, volgens mij in de foto-draad.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Pauline schreef:Ik wil even klagen dat we al heel lang geen foto van de kleine kabouter meer hebben gezien Koekje. Of heb ik niet op zitten letten...... ::) >:( :-X :o :D

Dat laatste dus :biggrin2:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

koekje schreef:Vandaag nog! In de tong-draad.
En laatst toen het warm was, volgens mij in de foto-draad.

Tongdraad????? :-[

Plaats reactie