Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

dinky89 schreef:Moest inderdaad nog aan je denken Marloes...... inderdaad waterballet bij jullie......
Positief is dat de pollen uit de lucht nu wel neergeslagen zijn bij jullie dus minder triggers voor Nelson zijn allergie *always look on the bright side*

Hier nog wel droog maar in de loop van de dag wel flink afgekoeld qua temperatuur. Net iets teveel eigenlijk ::)
Zou je denken hé? Nou weet je. Nelson wordt dus niet blij van deze hoge luchtvochtigheid en de benauwdheid. Luchtvochtigheid in huis nu 65%. Niet leuk.

Het enige wat hij wél leuk vind, is dat hij nu zijn eigen privé-ven heeft. Alleen snapt hij nog niet zo goed dat ik het dan weer níet leuk vind dat hij met zijn modderpoten het huis binnen sjeest. Ach. Als het ventje maar lol heeft.

Het regent nog steeds. Het is dat er blad aan de bomen zit, anders dacht ik serieus dat het herfst was.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Jeeetje, wat erg dat waterballet! :-X :(

Hier valt het reuze mee, alleen vanavond een buitje. Er was nog genoeg aanloop in de Bieb, en ze zagen er niet uit als verzopen katten. Gelukkig! ;) :)
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Hier eigenlijk niets noemenswaardig gevallen. Het is wel aardig afgekoeld buiten.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Nouja hier stond code oranje gelijk aan 3 regendruppels en 4 motregendruppels ;D
En gisteren was het geel of groen? Toen was het stortvloed ::) ok officieel woon ik net in duitsland dus ze kunnen de grenzen beveiligd hebben of zo :P :biggrin2:
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Pfff, er staat uiteraard 'geen zorgen' maar mag ik toch zenuwlappig worden :nerves:

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... -Isselburg
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Je kan weer rustig ademhalen fenixjuh, de waterstand in de Issel is alweer aan het dalen:
klik

Hier in het noorden hangen de wolken in ieder geval erg laag, best wel dikke mist waar de zon niet doorheen komt op dit moment
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Echt ongelooflijk, wij hebben sinds vorige week 2 keer de regenton halfvol gehad. En dan dat waterballet bij jullie! Ik liep eergister te mopperen dat ik met gieters moest sjouwen, maar ik beloof dat ik niet meer zal mopperen!
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Het is heerlijk hier! Heb de ramen buiten gezeemd, was nog goed te doen. Nu lekker in de schaduw met het pootje omhoog. Genieten! :)
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Het is droog!!!
Of, beter gezegd, er komt momenteel geen water meer bij :biggrin2:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Vanmorgen was het maar mistig toen ik naar Breukelen ging. Vanmiddag op terugweg was het Hoe noordelijker Hoe zonniger :-)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Jja gelukkig regent het weer, het gras had het weer hard nodig :-X
Pff staat staks op een halve meter als het zo doorgaat, maar ja het is nooit lang genoeg droog geweest om te maaien, en groeit als kool met die regen.
Zelfde geldt voor de vacht van de hondjes, nooit droog zat om te kammen -wat wel nodig is- of ik mot ze 24 uur opsluiten ::)
En Maci begint langzaam over de zeik te gaan. Stressemmertje overladen,hij is nu naast onweer ook bang voor harde regen ( daar legt ie een link tussen dus harde regen is nu al voldoende om hem bang te maken). Daarnaast heeft ie weer groene pus uit zijn ogen dus zijn allergien beginnen weer veel feest te vieren.
Hmm bij juni zou ik toch denken aan 20 graden half bewolkt een beetje zonnetje >:( - klaagklaagklaag- :biggrin2:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Het regent hier warm water. Lekker klef. :P En een constante rommel bij.

De tillandsia staat lekker buiten water te vangen. :)
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Hier vooral gerommel en de straat was nat toen ik uit supermarkt kwam dus het heeft even flink geregend. Plassen op straat maar onder bomen/struiken nog steeds droog dus kort maar heftig ::)
Geloof dat je voor mooi weer naar het noorden moet ipv het zuiden dit jaar
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Die wateroverlast was me geheel ontgaan. Dagen prima weer en vandaag hele dag stalende zon. En Waterblubber is eindelijk via Watermodder weer Waterland aan het worden. Schijnt dat we vanavond wel een buitje krijgt, dat scheelt weer met de gieter in de weer gaan.

Groet, Esther
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Het is nog steeds droog :groupwave2:

Plaats reactie