Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Vanavond met mijn eerste salaris van mijn nieuwe baan mijn ouders mee uit eten kunnen nemen. Na alles wat ze het afgelopen jaar voor mij gedaan hebben was dat een heerlijk gevoel.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

hannabelgje schreef:Vanavond met mijn eerste salaris van mijn nieuwe baan mijn ouders mee uit eten kunnen nemen. Na alles wat ze het afgelopen jaar voor mij gedaan hebben was dat een heerlijk gevoel.

Fijn!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

hannabelgje schreef:Vanavond met mijn eerste salaris van mijn nieuwe baan mijn ouders mee uit eten kunnen nemen. Na alles wat ze het afgelopen jaar voor mij gedaan hebben was dat een heerlijk gevoel.

Ooo, inderdaad, wat zal dat een voldoening geven! (Ervan uitgaande dat je ze niet noodgedwongen in de snackbar op een frietje hebt getracteerd :biggrin2: ) Hebben jullie lekker gegeten?
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Mijn ouders wilden graag pannenkoeken gaan eten en we hebben heerlijk gegeten. [emoji39]

Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Dreetje schreef:Mijn geluksmomentje was vanmiddag om 3 uur, m'n vakantie is begonnen.
Binnenkort lekker 2 weken naar Noorwegen.
Lekker! Ik moet nog 4 dagen werken :) Fijne vakantie alvast.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

:D oo dat moet echt goed voelen!
Dreetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dreetje »

Cathelijn schreef:Lekker! Ik moet nog 4 dagen werken :) Fijne vakantie alvast.
Gaat lukken, dank je wel.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Had net allemaal musiel repen en zo voor vriendlief gekocht voor tussen de middag, kijk ik net bij thuiskomst naar 1 van die repen blijkt dat die ook mag eten :D
Heb nu eindelijk iets wat ik even snel kan pakken als ik ergens heen moet en iets te kleins te eten mee wil hebben naast gewoon zo iets als een appel :cool:

Haku heeft lol, had de kauwe en eksters eten gegeven op de boomstam rijst met wat zaden mix.
Maar ze mogen niet eten van haku dus hij rend de helen tijd heen en weer van de bank naar de boom om ze weg te jagen, en tussen door probeerd hij ook nog de vliegen te vangen ;D
Hij is lekker bezig :biggrin2:

En als laste nog een klein honden mama trots momentje, hij heeft net zijn bakje kvv opgegeten zonder enige moeiten van mij :D
Oké hij heeft het wel eerst 3 uur op temperatuur laten komen maar vind het echt fijn dat hij het helemaal uit zich zelf heeft opgegeten zonder dat ik er iets lekker door moest mengen :cool:
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Met m'n neefje kibbeling gaan eten en daar samen de vitrine me vis bekeken! Zag ik opeens verse haring liggen dus voor de meisjes 2 haringen en 2 makrelen gekocht :D
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

MarijeEnBoomer schreef:Met m'n neefje kibbeling gaan eten en daar samen de vitrine me vis bekeken! Zag ik opeens verse haring liggen dus voor de meisjes 2 haringen en 2 makrelen gekocht :D
Gezellig!

Had mijn mama in de tijd dat we net begonnen met barfen ook gedaan. Kwam ze thuis, helemaal blij met haar haringen voor Nelson, heeft ze die twee haringen keurig laten fileren ;D
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Zelf honing zalf gemaakt voor mijn mega kloof in mijn hiel, echt heel mooi gelukt :D

Zo uit de lossen pols een paar goede vetten gesmolten en dan een flinke hoeveelheid honing er bij gedaan, tijdens het roeren dacht ik nog "o als dit maar goed gaat" maar had me helemaal geen zorgen hoeven maken :cool:

Echt zo goed gelukt ben gewoon verbaast :biggrin2:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Net via MP een nieuwe tafel en 6 stoelen gekocht voor in het tuinhuis. Ik was er al heel lang naar op zoek, wilde er graag eens wat leuks van maken maar had geen zin om er veel geld aan uit te geven. Nu voor € 100,00 (ja, oké, is nog steeds veel geld maar in verhouding niet) een eikenhouten eettafel en 6 oerdegelijke rieten eettafelstoelen op de kop getikt. Yes!

Nu de boel nog schilderen, dan kan het er in. Aaah, daar denk ik nog even niet aan!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Afbeelding

Van een lief dinnetje. Omdat we mooie dingen samen doen en omdat gisteren een rotdag was.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Mooi koopje Marloes!

Hier vandaag de hele middag Heerlijk buiten gezeten en in de tuin gewerkt bij mijn ouders. Daarna gezellig buiten Chinees gegeten (slager was helaas al dicht anders was het bbq geworden). Life is good :)
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Ons geluksmomentje was eigenlijk de hele dag, heerlijk met onze vriendengroep naar de Efteling geweest... Dus een hele dag dikke lol en gein. Deze kon mijn eigen manlief ook mee, en dan thuis komen en een klein pupje die je letterlijk in de armen springt omdat hij je gemist heeft... Dit is een zo'n dag; life is good [emoji41]

Plaats reactie