Hope schreef:Hier zijn de slakken verzopen geloof ik
Ons paard is ziek. Echt ziek.
Hoge koorts, wil niet eten, wil niet lopen, heeft vier ongelooflijk dikke benen en zelfs een dik hoofd. De medicatie van de da (gistermiddag gespoten) helpt niks. Da is weer onderweg. Arm paard
Ik hoop dat ze snel op Knapt, het is niks zo'n ziek paard
Ik heb een scheur in mijn hiel door droge en gebarsten eelt, nu al een week of 3 en het gaat maar niet over.
Gister klove zalf gekocht, blijkt die niet op open huid te mogen
Daar heb ik dus geen zak aan want het is echt een scheur tot bloedens toe
Ben nu maar bezich met dik gesmeerde calendula, wond gaas en dan dik ingepakt zo dat het zacht blijft in de hoop dat het weer aan elkaar groeit
Thessa en Shanti schreef:Het weer hier is inderdaad heerlijk!
Maar de muggen zijn inderdaad verschrikkelijk. Zelfs met deet prikken die rotbeesten me. Boekjewoekje wordt ook gestoken en hij vlucht onder de caravan als ze in de buurt komen.
En mijn tweede klaagmomentje, mijn knie doet na een wandeling van 2 km (over/om/onder rotsen en bomen, koste ruim een uur) al weer zeer. Dat worden dus geen lange wandelingen hier lopen want het zijn mijn kruisband en nog een andere pees dus dat duurt wel een tijdje voor het weer goed is.
Ik hadgehoopt dat het plotseling over zou zijn als we in Zweden aankwamen.
Kan je daar anders niet een kniebrace krijgen om de kruisbanden bij wandelen te ondersteunen?
En zo'n avontuurlijke tocht vraagt toch altijd extra van je kniebanden ;-)
Beterschap voor het paard Marloes! Hopenlijk gaat het straks weer de goede kant op *duimduim*
Jasmijn, heb je al groene leem of honingzalf gebruikt?
Klaagmoment: moet nog werk afmaken maar heb geen zin meer nadat wekker vanmorgen al om 5:30 ging....
Dinky, bedankt voor het idee l, dat is misschien nog iets om naar te kijken. Al heb ik nog geen sportzaak ofzo gezien hier. Gelukkig wel een supermarkt.
Ik heb wel tape en heb van de fysio geleerd hoe ik het zelf kan doen en dat helpt gelukkig wel. Ondertussen gaat het gelukkig weer goed en de volgende wandeling gaat over iets vlakker terrein.
Ik heb een scheur in mijn hiel door droge en gebarsten eelt, nu al een week of 3 en het gaat maar niet over.
Gister klove zalf gekocht, blijkt die niet op open huid te mogen
Daar heb ik dus geen zak aan want het is echt een scheur tot bloedens toe
Ben nu maar bezich met dik gesmeerde calendula, wond gaas en dan dik ingepakt zo dat het zacht blijft in de hoop dat het weer aan elkaar groeit
Honingzalf of pure honing er dik op smeren en iets afdekken tegen plakken.. Dan moet het echt snel dicht zijn..... Sterkte diepe kloven kunnen zo enorm pijnlijk en vooral zeer ongemakkelijk zijn qua bewegen lopen etc.
De koorts begint te zakken, benen zijn iets dunner. Maar gos wat loopt hij beroerd. Stijf, zwak. Hij eet nog steeds slecht. Ondanks een heel leger medicijnen wil het niet erg vlotten.
Hope schreef:De koorts begint te zakken, benen zijn iets dunner. Maar gos wat loopt hij beroerd. Stijf, zwak. Hij eet nog steeds slecht. Ondanks een heel leger medicijnen wil het niet erg vlotten.
Het regent. Alweer of nog steeds. Hoe dan ook ben ik al dat water echt méér dan zat.
Paardlief is nog steeds niet beter en heeft ook zijn ijzer er nog onderuit getrapt. Kon er ook nog wel bij.
Fijn weer met al dat vocht, piano moet ik extra laten stemmen nu en dat is niet echt goedkoop, zeker niet als je speciaal een luchtontvochtiger koopt terwijl het hier Chr nooit vochtig is Stom weer!