Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Re: Het weer
Vanmorgen was het hier 20 graden, om 8 uur. Dus vol goede moed, in onze meest zomerse kleding afgereisd naar de Efteling waar het krap 17 graden was om 10 uur met mist... Dus alle kinderen hebben een vestje in de Efteling gekregen [emoji16] wij volwassenen hebben echt wel een poos staan bikkelen hoor. Uiteindelijk hadden we de zonnebrand wel nodig vandaag gelukkig...
-
Lil
Echt serieus de grote cementkuip is vol... Zat geen drup leidingwater in en net zag ik hem overlopen. 
Lil schreef:Echt serieus de grote cementkuip is vol... Zat geen drup leidingwater in en net zag ik hem overlopen.
In hoeveel tijd is ie volgeregend?
Klinkt sowieso als superveel water. Sterkte allemaal , zijn jullie al boten aan het bouwen?
Boten? De ark zal je bedoelen!Too schreef:In hoeveel tijd is ie volgeregend?
Klinkt sowieso als superveel water. Sterkte allemaal , zijn jullie al boten aan het bouwen?
Zo apart toch altijd die verschillen. Ik hoorde vandaag de onweersbui richting Helmond wel maar bij ons bleef het zonnig en warm. Op een paar heftige buien maandag na lijken wij er goed vanaf te komen en dan woon ik. Maar een half uurtje van Helmond af.
-
Lil
Vorige week zondag was hij leeg, dus een kleine week. Het is echt nauwelijks droog geweest hier. Ja vanochtend een paar uurtjes en gisteren overdag enkele uren ...dat heet op mijn werk, schijnt thuis wel ook overdag (en s avonds hard) geregend te hebben. Maar het is echt mogelijk nu dat het hier giet en in Maastricht (15 km) droog is. Gewoon bizar weer. De boeren zeg nu al dat ze de oogsten kunnen vergeten.Too schreef:In hoeveel tijd is ie volgeregend?
Boten bouwen.... De arc van Noah lijkt mij een beter plan, want als dit de zondvloed niet is dan weet ik het niet meer.
Speciekuip is 65liter..
dat is serieus veel water
dat is serieus veel water
Correctie : gewone grote kuipen zijn iets van 90liter..
,da's nog veel meer.
Hulp nodig bij t bouwen van je ark?8-)
,da's nog veel meer.
hier in het centrum van het land is al die hete dagen nog geen druppel gevallen. bloedjeheet en benauwd, ook 's nachts.
Ik wilde net een foto maken, maar toen kwam er net een enge hond langs en ben ik snel naar huis gegaan. Maar zelfs ons hondenveldje is kurkdroog
. Ik kan me niet heugen dat het binnenmeer daar opgedroogd was. En dan bij jullie een cementkuip vol regen. Echt ongelooflijk!
-
Lil
Nee zal een 60 liter Kuip zijn, want ik had voorheen een kleintje van 45 of zo. Dat wat ik groot noem is normaalToo schreef:Correctie : gewone grote kuipen zijn iets van 90liter..
,da's nog veel meer.
Ja graag, want ik heb 2 linker handen!
YYYIIIIIIIHAAAAAA!
DE ZON SCHIJNT!

DE ZON SCHIJNT!
-
Lil
Hier ook!!!!!!!Hope schreef:YYYIIIIIIIHAAAAAA!
DE ZON SCHIJNT!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zonnig zuiden, joehoe!!!!
- Ruby/Billy
- 5-sterren

En dar zit je dan in huis, het is te warm om buiten te zijn.
Billy loopt mini rondjes en wil dan snel weer naar binnen voor de ventilator..
Vanavond laat maar weer aan het sproeien, anders heb ik geen plantjes meer over dadelijk.
Billy loopt mini rondjes en wil dan snel weer naar binnen voor de ventilator..
Vanavond laat maar weer aan het sproeien, anders heb ik geen plantjes meer over dadelijk.