Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Het weer
Ik wilde net de honden gaan uitlaten (kon eerder niet ivm wielrennerwedstrijd) en hoewel het nog droog is, is het gewoon aan het onweren. Alweer... 
Er trekt een flinke bui o er antwerpen heen, maar hier lijkt het toch droog te gaan blijven, dus de bbq aan.

Jippie, we kunnen buiten eten! We waaien niet weg en het regent ook niet.
Voor vanavond wel weer onweer voorspeld met veel regen, maar ach dat zien we dan wel weer. Mijn definitie van "veel regen" lijkt ook te zijn aangepast

Voor vanavond wel weer onweer voorspeld met veel regen, maar ach dat zien we dan wel weer. Mijn definitie van "veel regen" lijkt ook te zijn aangepast
- -Annemarie-
- 5-sterren

Het was hier echt heerlijk, dit weekeind. Zaterdag niet veel van gemerkt, want gewerkt. Maar vandaag extra genoten. Het koelt nu lekker af dus boven staat alles open en het waait goed door. 
Het was hier vandaag lekker . Gisteren erg broeierig
- Pauline
- 5-sterren

Het was hier gloepens heet...... We hebben heerlijk 30 km gefietst en ondertussen bij familie een praatje gemaakt. Het was zalig weer.
- Angelique
- 5-sterren

Ik zat in Limburg, daar was het, voor het eerst deze week, goed warm. Thuisgekomen stond hier een heerlijk briesje, dus nu waait de tent lekker door.
Paarden gaan weer op stal en we zitten voor de verandering weer zonder stroom.
Ik ben er nu toch echt wel klaar mee.

Ik ben er nu toch echt wel klaar mee.
Hier blijft het warm en gortdroog geen onweer geen regen wind of hagel en dat al weken .
Ruilen?kira schreef:Hier blijft het warm en gortdroog geen onweer geen regen wind of hagel en dat al weken .
hier ook bloedjeheet en kurkdroog in het centrum van het land.
Om 6.30 uur met de soos op pad gegaan . Heerlijk , ze kunnen er voorlopig weer even tegen
Lekker windje, wel warm maar prima weer voor een hondenbadje en misschien vanavond samen nog even zwemmen in zee. Volgens buienradar blijft het hier droog,maar dat zegt niks bij hun site. 
Gisteravond toen de zon achter een laag bewolking verdween was het behoorlijk fris met wandelen. Ik had al wel lange broek aangetrokken. Bij thuiskomst heerlijk de ramen open gezet en vanmorgen toen ik naar mijn werk ging slechts 12 graden :-D
Inmiddels weer volop zon en dus weer flink warm.
Inmiddels weer volop zon en dus weer flink warm.
- Angelique
- 5-sterren

Heerlijk weertje hier