Nelson wil ook wat klagen. Hij mag niet op schoot. En Lotje mag dat wél.
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Paardlief knapt buitengewoon langzaam op. Verdorie. Zijn benen blijven dik.

- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ach, arme Nelson. .
Hier ook een zwaar gewonde hond, met baasje wezen zwemmen en aangevallen door een jack russel. . Wondje valt mee maar hij likt graag dus meteen drastische maatregelen genomen

Hier ook een zwaar gewonde hond, met baasje wezen zwemmen en aangevallen door een jack russel. . Wondje valt mee maar hij likt graag dus meteen drastische maatregelen genomen

Erg fijn weerFenixjuh schreef:Ach, arme Nelson. .
Hopelijk valt het mee met het pootje
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Valt mijn inziens mee, maar hij bleef maar likken en de wond bleef maar bloeden.. Verbandje is alleen om even rust te geven 
Ja , ik snap hetFenixjuh schreef:Valt mijn inziens mee, maar hij bleef maar likken en de wond bleef maar bloeden.. Verbandje is alleen om even rust te geven
Arme hond!
Paardlief is weer fit genoeg om duidelijk te maken dat hij geen thermometer in de bips wil
Paardlief is weer fit genoeg om duidelijk te maken dat hij geen thermometer in de bips wil
Ah mooi dat gaat de goede kant op gelukkigHope schreef:Arme hond!
Ik reed gisteren langs een veld, en hoppa, niesen, niesen, en niesen. En sindsdien jeukt mijn gehemelte en moet ik steeds blijven niesen. Soms heb ik dan dus toch ineens een soort mini hooikoorts. 
- Angelique
- 5-sterren

Het is maandag 
Ik heb nog geen eten gehad. De pup al wel, 2x 
Ik ben moe nadat de wekker vanmorgen om 5:30 ging net als vrijdag
Wil het liefste slapen maar moet nog even doorwerken.....
En ik baal dat doordat jongen zaterdag op mijn voet stond mijn hele kleine teen open ligt. Vermoedelijk zat er al blaar van nieuwe schoenen die hij open heeft gemaakt door op mijn voet te staan. Nu dichte schoenen aan ivm werk, auw!
Wil het liefste slapen maar moet nog even doorwerken.....
En ik baal dat doordat jongen zaterdag op mijn voet stond mijn hele kleine teen open ligt. Vermoedelijk zat er al blaar van nieuwe schoenen die hij open heeft gemaakt door op mijn voet te staan. Nu dichte schoenen aan ivm werk, auw!
- Border Bandit
- 5-sterren

Hope, ook al gaat het erg langzaam, ik vind het toch fijn te lezen dat je paard toch opknapt! Toppie. 
Fenixjuh, beterschap voor je mannetje.
Ik heb nieuwe buren die mij elke ochtend veel te vroeg wakker maken. Pff. Dan ben je zo brak de rest van de dag...
Fenixjuh, beterschap voor je mannetje.
Ik heb nieuwe buren die mij elke ochtend veel te vroeg wakker maken. Pff. Dan ben je zo brak de rest van de dag...
Ja, hij knapt op. Gelukkig maar, ik heb me echt zorgen gemaakt.Border Bandit schreef:Hope, ook al gaat het erg langzaam, ik vind het toch fijn te lezen dat je paard toch opknapt! Toppie.
Fenixjuh, beterschap voor je mannetje.![]()
Wil je ruilen met mijn nieuwe buren? Ze zijn wel luidruchtig, maar ook wel lief.
16 schapen
Lees het nu pas, maar super fijn dat paardje weer de goede kant op gaat!Hope schreef:Ja, hij knapt op. Gelukkig maar, ik heb me echt zorgen gemaakt.
Wil je ruilen met mijn nieuwe buren? Ze zijn wel luidruchtig, maar ook wel lief.
16 schapen
Hier een duif die op de schoorsteen woont. Ik heb er weinig last van, al vind ik 1 duif wel irritanter dan de 50 kikkers bij ons vorige huis.
Vorig jaar zat er een steenuiltje te broeden in de goot bij onze dakkapel. Wat waren wij blij dat familie uil ging vertrekken zeg!Kaela schreef:Lees het nu pas, maar super fijn dat paardje weer de goede kant op gaat!
Hier een duif die op de schoorsteen woont. Ik heb er weinig last van, al vind ik 1 duif wel irritanter dan de 50 kikkers bij ons vorige huis.