Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

:daisy: :surfing: :icecream: :boat:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Als het vanavond ook nog zo blijft kan ik buiten zitten en verder bruin worden :) (of moet ik zeggen minder wit worden ::) )
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik ben verbrand! Of nou ja, iets te veel geroosterd. Ik heb nog goede hoop dat het morgen weer oke is. Ik verbrand eigenlijk nooit, dus niet goed opgelet.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Het was hier ook lekker vandaag . Zon , windje erbij , en het koelt lekker af . Dus we slapen ook lekker .
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Nog steeds heerlijk weer. De paarden staan te genieten op de wei.
Hopelijk morgen nog zo'n dagje.

Ik begrijp niet dat ik vandaag weer twee honden langs de fiets zag lopen in de middag. Begrijpen mensen dat nu echt nog steeds niet? >:(
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik vind buienradar niet leuk meer.
Verder hier lekker weer, gisteren een beetje verbrand. Warm maar een windje. Van Gijs mag het gaan sneeuwen. Tot zo ver de samenvatting ;)
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Er staat een lekker windje aan zee, de zon schijnt inmiddels weer en het is nog niet te warm. So far so good, maar ik haal toch maar de kussens binnen voor ik wegga vanmiddag.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Gisteren kwam er flink onweer aan volgens buienradar en ook volgens wat ik buiten zag, maar het nam ineens een andere afslag. Ook wel eens fijn. Want tis hier nat genoeg. Opa beer heeft zich vanmorgen zelf uitgelaten, naja hij ging het weiland dat onder water stond in en kwam er pas uit toen ie weer zin had eruit te komen. Hij heeft lekker gewaad, af en toe een lekker sprietje gegeten, me genegeerd toen ik hem riep, - ik ben bezig-. Ach ja ook goed voor spiertjes, gratis auqatherapie. Dat was dan de wandeling weer :biggrin2:

Vandaag beloven ze trouwens ook weer heel wat met onweer, wordt er niet echt blij van van dat geonweer hoor (voor de hondjes)
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Weinig wind vandaag . Het was gisteren lekkerder
Lil

Bericht door Lil »

De zon schijnt terwijl het onweert... Heel raar.
Lil

Bericht door Lil »

Hope schreef:Nog steeds heerlijk weer. De paarden staan te genieten op de wei.
Hopelijk morgen nog zo'n dagje.

Ik begrijp niet dat ik vandaag weer twee honden langs de fiets zag lopen in de middag. Begrijpen mensen dat nu echt nog steeds niet? >:(
Ongelooflijk!

Maar al die ophef maakt mensen ook wel belachelijk panisch:
Ik werd aangesproken toen ik ze om half elf uitliet in de bebouwde kom (tong hing naar buiten maar hijgden verder nauwelijks en pootjes in het gras dus niet op stoep of asfalt, maar heet was ook dat nog niet). Het was te heet volgens meneer; heb maar gezegd dat ik beter van 10 tot 11 kan wandelen dan tussen 12 en 15 en dat ze niet van 's Ochtends vroeg tot 's avonds laat kunnen ophouden. Alsof een hond geen plasronde mag maken als de zon schijnt. En als de tong naar buiten hangt zijn ze oververhit... Het stond elkaar aan de lijn te klieren anders ...
Lil

Bericht door Lil »

Herstel; gaat toch de Ark van Noah bouwen...
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Hier rommelt het heel wat af en in de verte (dat is dus ongeveer bij jou Lil) harstikke donkerblauwe lucht.
Hier is het wel nog droog. Vlgs buienradar zou het hier amper schampen maar ja dat kan zo ineens veranderen. De laatste dagen kwam er zo veel onweer aan maar die nam ook de afslag dus.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Weer in de stralende zon hardgelopen, dik ingesmeerd met zonnebrandcreme. Gatver, wat wordt je daar plakkerig van als je moet zweten.
Lil

Bericht door Lil »

Kaio schreef:Hier rommelt het heel wat af en in de verte (dat is dus ongeveer bij jou Lil) harstikke donkerblauwe lucht.
Hier is het wel nog droog. Vlgs buienradar zou het hier amper schampen maar ja dat kan zo ineens veranderen. De laatste dagen kwam er zo veel onweer aan maar die nam ook de afslag dus.
Hier nu ook droog, hoewel het onweer veel heviger is. Niet zo veilig droog en onweer. Hoewel je kunt toch al zwemmen in de straten door de afgelopen week dus het zal niet snel gaan branden.

Plaats reactie