Hope schreef:Ja, hij knapt op. Gelukkig maar, ik heb me echt zorgen gemaakt.
Wil je ruilen met mijn nieuwe buren? Ze zijn wel luidruchtig, maar ook wel lief.
16 schapen
16 schapen!?
Ik heb een border collie, die wil heeeeel graag ruilen denk ik.
pearlsofpassion schreef:Niets gaat boven de pauw bij de buren. En dat beest slaapt ook nog eens nooit...
Die zit hier gelukkig 2 straten verder en zou houden hem in de nacht binnen. We horen hem bijna nooit.
Wat maken die dieren een pokkeherrie zeg! Leuk hoor, maar niet als je er naast woont
Kaela schreef:
Oooooooh nee toch! Daar zou ik 20 geheugenkaartjes aan volklikken, prachtig!
Aangezien het toch het klaagtopic is: ze hebben zich vrijwel niet laten zien.
Wij hadden 2 jaar geleden steenmarters,2, onder het dak van ons kippenhok zitten! Die maakte midden in de nacht ruzie of met elkaar of met een rat(ten)! Dat geschreeuw,gekrijs is met geen pen te beschrijven,hoe hard,hoog en heeeeeeel lang! De hele buurt in rep en roer! Nachten slecht geslapen! Uiteindelijk hebben we ze met een hogedrukspuit weg kunnen jagen en zijn niet meer teruggekomen!
Radja schreef:Wij hadden 2 jaar geleden steenmarters,2, onder het dak van ons kippenhok zitten! Die maakte midden in de nacht ruzie of met elkaar of met een rat(ten)! Dat geschreeuw,gekrijs is met geen pen te beschrijven,hoe hard,hoog en heeeeeeel lang! De hele buurt in rep en roer! Nachten slecht geslapen! Uiteindelijk hebben we ze met een hogedrukspuit weg kunnen jagen en zijn niet meer teruggekomen!
Oh, dat is echt een vreselijk naar geluid ja. Wij hebben er eens twee op het dak gehad 's nachts. Ik zat recht overeind!
Doranto schreef:Best leuk hoor zwaluwnesten in de stal. Maar waarom ze nu recht boven mijn paard een nest moeten maken Tjeesus wat schijten die beesten
Mieke L. schreef:Nee maar die maken een herrie! De eerste keer dat ik een pauw hoorde wist ik niet wat ik hoorde!
Doet mij denken aan het verhaal van mijn ouderen zus die voor de eerste keer een Pauw hoorden toen ze 4 was.
Haar eerste reachtie was "o een poesje"
Dus mijn moeder haar verbeter " nee dat is geen poes dat is een Pauw"
Dus daarna elke keer als de Pauw zich liet horen riep mijn zus blij " is geen poesje, is Pauw.
Dus na dat verhaal gehoord te hebben op een camping met een Pauw riepen we elke keer als hij zich liet horen " is niet poesje, is Pauw" met een 4 jarig kinderen stemmetje.
Een lol dat we hadden