Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Too schreef:HOERA voor Marloes!
Dikke +1!!!

Geluksmomentje: de pup slaapt :biggrin2:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Hope schreef:Mijn geluksmomentje is dat ik merk dat er weer steeds meer geluksmomentjes zijn!

:biggrin2:
:-* :circle: :groupwave2:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Mijn geluksmomentje duurt al lang.....

Afbeelding

Wordt er elke keer nog weer blij van..... :smitten:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Zelfs ik word er blij van! :)
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Kim_S schreef:Zelfs ik word er blij van! :)
:-*

Binnenkort komen we Atze bekijken en de meisje knuffelen! Vooruit..... jullie ook. :)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

We gaan vanwege de natte toestanden tijdelijk ergens anders onze ochtendronde doen en daar kan Zoë los zo vroeg. Vanmorgen heeft ze als een idioot rondjes gerend. Heerlijk was dat om haar zo vrolijk te zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Hier ook een race-rondje. Gezellig met een vriendin gewandeld en Moyra heeft een aantal sprintjes getrokken. Fijn om te zien!
Nu maar even afwachten of ze er niet weer kreupel van gaat lopen, maar ik zag vanmorgen nog niks. :)

De afgelopen paar weken heeft ze rustig aan moeten doen, we waren samen kreupel. :P Ik loop met een paar tijdelijke zooltjes ook al weer een stuk beter; een wandeling van drie kwartier zonder pijn na afloop! :)
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Hope schreef:Mijn geluksmomentje is dat ik merk dat er weer steeds meer geluksmomentjes zijn!

:biggrin2:
En dat is het aller belangrijkste!!!

Super, ga zo door. :-*

O, ik heb ook een geluksmomentje: na 1,5 week slecht slapen, heb ik vannacht eindelijk beter geslapen!!
Laatst gewijzigd door Border Bandit op di 07 jun 2016, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Vanochtend speurles gehad en het kon net qua warmte (en Ilan kon geregeld afkoelen). En als we daarna weer bijna thuis zijn rij ik altijd nog even naar een plek waar hij los kan om even te plassen enz. En dan zie ik nog eens duidelijk hoe hij heeft genoten van de speurles want hij is dan helemaal blij en vol aandacht :-*
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Gister was de trouwerij van mijn oudere zus en het was geweldig :D

We begonnen met verzamelen bij hun tuis en toen kwam de bruidegom met een bakfiets om de bruid op te halen en toen liepen we met zijn allen er achter aan richting het stadhuis.
Mijn zus was echt een plaatje ze leek op Sneeuwwitje echt zo mooi was ze.

Na een geweldige ceremonie gingen we vlakbij lunche bij een eettend op een klein achterpleindje waar het heerlijk beschud en rustig was, voor mij was er een heerlijke salade inplaats van broodje dus dat was heel fijn.

Daarna gingen we naar een plek in de delfsehout om daar om 5 uur veder te vieren, dus echt een paar uur heerlijk van de rust genoten en gewandeld daar.
Haku was intens gelukkig want die heeft bijna de helen dag los gelopen op het terrein daar en heerlijk met de kindjes gespeeld.

Om 5 uur was er heerlijk eten en voor mij ook genoeg keuzen, ook was een achter tanden van mij er die ik al heel lang niet gezien heb en die ik heel erg mag en zij had een pup bij zich, we hebben het geprobeerd met haku en na dat hij eerst een beetje lelijk deed tegen haar viel opeens het kwartje bij hem en wou hij met haar spelen.
Dus die 2 hebben een helen tijd rondjes gerend over het veld, haku voorop en de pup er achter aan.
Hij vond het geweldig :D
Het gaf me echt hoop voor als ik over een tijdje een 2de hond wil :)

Later op de avond was er feest en heb ik weer heel veel familie gezien die ik al een helen tijd niet meer gezien had wat echt heel leuk was.
Ook had mijn zus vriendlief naar voren geroepen voor dat ze de taart gingen aansnijden om iedreen te vertellen dat de wijn en hapjes van hem kwamen en waar zijn winkel zat, dat was echt totaal onverwachts en zo lief van haar.

Op het einden nog kampvuren aan gestoken en marsmelos geroosterde en zo verschrikkelijk genoten, het was echt geweldig.

Als ik ooit ga trouwen dan zou ik het ook wel zo willen wat een geweldige bruiloft echt heerlijk :cool:

Nu ben ik super brak maar voldaan en haku is ook een heel "klein" beetje dood.
Wat een geweldige dag was die zeg :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

Een goede ingeving gehad en met de gescheurde pees in mijn onderbeen naar de fysiotherapeut gegaan. Hij heeft medical taping gedaan en echt het is wonderlijk spul. A ik heb een enorme pleisterallergie maar voel hier helemaal niets van. B het werkt gewoon meteen al super goed met pijn en lopen. Vijf van die stukjes tape... Wonderlijk vind ik dat, maar ik ben er heel blij mee. :D
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Er piepte net een klein kuikenhoofdje onder mijn hen vandaan :)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag

Bericht door hannabelgje »

Angelique schreef:Er piepte net een klein kuikenhoofdje onder mijn hen vandaan :)
Ahhhhhh

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
cj

Bericht door cj »

Klinkt super Jasmijn! Is jullie winkel in P'end?
Saskia
cj

Bericht door cj »

Pauline schreef:Mijn geluksmomentje duurt al lang.....

Afbeelding

Wordt er elke keer nog weer blij van..... :smitten:
Dat vind ik nou zo lief om te lezen. Dat het bij mij mislukt is vind ik heel jammer. Maar kan ervan genieten hoe jij je uitspreekt!
Saskia

Plaats reactie