Mandarijn schreef:En we spelen tegen een Engelsman die Drinkwater heet
Haha ja leuke naam he Heb de eerste keer wel raar naar die naam lopen kijken en paar keer met mijn ogen geknipperd of ik het wel echt goed zag staan Maar dat is al maanden geleden en ben inmiddels wel gewend geraakt aan die naam (kijk nogal eens naar de engelse PL en hij speelt bij leicester city die het dit seizoen buitengewoon goed doen. De spits Vardy die scoorde voor de Engelsen speelt daar ook en is daar de revelatie van het seizoen).
Wel erg lekker dat er weer een keertje gewonnen is en dat met een lijst van zo'n 14 geblesseerde spelers bij oranje
Ja er is echt een waslijst met geblesseerde spelers. Maar ik zou zeggen. Laat de spelers die gisteren gespeeld hebben nog maar wat wedstrijden spelen!! Ze deden het niet verkeerd.
Dit jaar nog niet veel wedstrijden in de pl gezien. En dan vooral vaak motd niet gezien. Dus ik heb een hoop gemist. Ja Leicester city doet het heel goed. Maar nog geen een wedstrijd van gezien
Ja ze hebben gewonnen met 2-0. Het gaat lekker. Ze hebben al gelijk gespeeld met 1-1 tegen Ierland en gewonnen met 2-1 tegen Polen. Sinds Advocaat erbij is gaat het beter met de ploeg.