Waar slaapt hij?
Puppy-poll!!! Eerste barfhapje! P. 35
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Puppy-poll!!! Onderweg naar huis! P. 26
Oh wat heerlijk dat hij er is! Ach die nachten, dat gaat vast vannacht veel beter
Waar slaapt hij?
Waar slaapt hij?
- Inge en Bono
- 5-sterren

Aaaah pukkiewukkiemopje, welkom thuis!
Veel geluk samen, Kim en gezinKim 
-
Shanti en co
- 5-sterren

Wat is een leuke kleine krullebol.
En slaap lekker alvast, met Boeke ging de tweede nacht stukken beter dus er is hoop.
En slaap lekker alvast, met Boeke ging de tweede nacht stukken beter dus er is hoop.
Hij slaapt in een grote bench in de kamer, en ik lig er naast op de bank. De bench past niet naast het bed
Maar hij is zeker niet alleen dus. Overdag natuurlijk ook niet.
En hoe vaak je ook oefent, ik denk dat 7 uur in de auto voor elke pup stress oplevert
Het ritje naar school vanmiddag ging al een stuk beter
En hoe vaak je ook oefent, ik denk dat 7 uur in de auto voor elke pup stress oplevert
- Pauline
- 5-sterren

Lag dat niet aan de auto?Kim_S schreef:Hij slaapt in een grote bench in de kamer, en ik lig er naast op de bank. De bench past niet naast het bedMaar hij is zeker niet alleen dus. Overdag natuurlijk ook niet.
En hoe vaak je ook oefent, ik denk dat 7 uur in de auto voor elke pup stress oplevert![]()
7 uur is natuurlijk best wel lang. J&J moesten ook direct een aantal uren mee in de auto. Joep was dat allang gewend en Joris vond het niet heel geweldig, maar zolang hij op schoot lag was het goed. Joris is ook heel lang wagenziek geweest maar intussen is hij "wagen"-ziek.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat is het een leukerd!! Heel veel plezier samen!!!
Benchtraining

Kim_S schreef:Benchtraining![]()
7 Uur in een auto is gewoon niet leuk voor een pup. Doe je niks aan, hij moet toch mee naar huis en een goede, vertrouwde fokker is veel te belangrijk.
Nelson vond autorijden de eerste keer ook 3 x niks. Later rustig aan opgebouwd, en nu moet ik oppassen dat hij niet in de auto springt als er een deur openstaat.
Ik moest Nelson de eerste maanden trouwens echt in een bench in de auto zetten. Hoe krapper hij zat hoe rustiger hij was. Raar maar waar.
Hey, Oscar loopt tegenwoordig met regelmaat hoopvol naar de auto ipv linksaf te slaan voor een gewone wandeling
. Komt wel goed met Pup.
Het is echt een dotje, heerlijk!
Ik heb Quila in Engeland gehaald en ze vond de hele reis (meer dan 7 uur) prima!! Dus er zijn wel pups voor wie het geen probleem is. Ze vindt autorijden nog steeds geweldig!
-
Lil
Hey wat goed!!! Dus er is altijd hoop voor de puppygupKaela schreef:Hey, Oscar loopt tegenwoordig met regelmaat hoopvol naar de auto ipv linksaf te slaan voor een gewone wandeling. Komt wel goed met Pup.
Jullie mannetje eindelijk thuis...wat heerlijk
Ik wens jullie heel veel geluk en plezier toe met elkaar....
Ik wens jullie heel veel geluk en plezier toe met elkaar....
Kim_S schreef:Benchtraining![]()
Een puppy buikje
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Het wordt al een echte Duitser; alleen de pot bier en de afstandbediening ontbreken nog.Kim_S schreef:Benchtraining![]()
Zo dan, al twee foto;s
. Jeetje, wat ben jij gierig Kim! Bang dat we het schattige eraf kijken/kwijlen?