Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Ik had een heerlijke luchtige slobberbroek . Elastiek om het middel .... maar er is iemand die mijn heerlijke broek net heeft vermoord tijdens het lompe -moment
Dan wordt er bv een pop verstopt in een grote handdoek , en die pop wordt op zeer lompe wijze weer tevoorschijn gehaald
helaas nu net niet alleen de oude handdoek te pakken maar ook mijn broekspijp
Dan wordt er bv een pop verstopt in een grote handdoek , en die pop wordt op zeer lompe wijze weer tevoorschijn gehaald
....dat je barstende koppijn hebt en je kinderen van 4 en 1 geen rekening met je houden
En kitten van 8 weken ook niet
en de buren ook niet, maar die houden toch nooit rekening met iemand. En dat je dan nog moet koken ook.....omdat je gister al patat had gegeten
Ik ben zielig
Ik ga koken...
Wordt dus tijd voor een nieuwe en een reservebroek zo te lezen, gelukkig hoeven ze niet zo duur te zijn:smulpaap schreef:Ik had een heerlijke luchtige slobberbroek . Elastiek om het middel .... maar er is iemand die mijn heerlijke broek net heeft vermoord tijdens het lompe -moment
http://www.decathlon.nl/yogabroek-in-bi ... Gwod7SEMvg
Heb hier thuis ook meerdere huisbroeken zoals ik ze noem, heerlijk en zou niet zonder willen.
Even een plankje onder schroeven! Als de jongen groter zijn wordt dat namelijk nog veel erger.Doranto schreef:Best leuk hoor zwaluwnesten in de stal. Maar waarom ze nu recht boven mijn paard een nest moeten makenTjeesus wat schijten die beesten
Wij hebben weer 3 nestjes
Manlief heeft ze nog niet gezien, gelukkig, want die loopt altijd te mopperen dat ze ergens anders moeten gaan bouwen of moeten stoppen met schijten
Daar kun je je inderdaad geen bult aan vallen. Heb gelijk wat bestelddinky89 schreef:Wordt dus tijd voor een nieuwe en een reservebroek zo te lezen, gelukkig hoeven ze niet zo duur te zijn:
http://www.decathlon.nl/yogabroek-in-bi ... Gwod7SEMvg
Heb hier thuis ook meerdere huisbroeken zoals ik ze noem, heerlijk en zou niet zonder willen.
Ja, de veroorzaker begint langzaam beter te worden-Annemarie- schreef:Beterschap, Koek! Is de minikoek wel fit?
Iemand Brandpunt gezien over afhandeling van Groningse aardbevingsschade?
Het was zoo herkenbaar voor ons, ook onze boerderij heeft schade en we zitten al anderhalf jaar in het niet onafhankelijke k*ttraject van de NAM, en er komt alleen maar schade bij en er is nog helemaal niets gerepareerd
Het was zoo herkenbaar voor ons, ook onze boerderij heeft schade en we zitten al anderhalf jaar in het niet onafhankelijke k*ttraject van de NAM, en er komt alleen maar schade bij en er is nog helemaal niets gerepareerd
- AntjeNalaSimba
- 4-sterren

Ik word zo moe van mijn familie.
Die zijn het niet eens met mijn keuzes.
Vooral als het om dieren gaat.
Moeders vandaag gebeld met een vraag.
Haar verteld dat er een pup bij komt.
En haar reactie was zoals ik die verwacht had.
Mijn heupen doen steeds meer pijn, nu al 2 weken geleden begonnen en het word steeds erger
Ik ben net over de helft van de zwangerschap dus ik moet nog wel even, heb zo geen zin in helen dagen op bed liggen
Hoop echt heel erg dat het met fisoterapie nog een tijdje goed kan houden, help me hopen
Ik ben net over de helft van de zwangerschap dus ik moet nog wel even, heb zo geen zin in helen dagen op bed liggen
Hoop echt heel erg dat het met fisoterapie nog een tijdje goed kan houden, help me hopen
Ik weet hoe moeilijk dat is.AntjeNalaSimba schreef:Ik word zo moe van mijn familie.
Maar doe wat je zelf wil,dat heb ik ook gedaan met mijn dieren.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Pffff... Marktplaats is ZOW moeilijk... Zondag iets leuks gezien, berichtje gestuurd, berichtje terug met 'bel maar'. Maandag gebeld, kwam niet uit, zat in de auto, stuur maar berichtje.......
..Vandaag berichtje terug: oh, was al verkocht, was vergeten te antwoorden....
..Vandaag berichtje terug: oh, was al verkocht, was vergeten te antwoorden....
- AntjeNalaSimba
- 4-sterren

Ja ga ik zeker doen.Margot schreef: Ik weet hoe moeilijk dat is.
Maar doe wat je zelf wil,dat heb ik ook gedaan met mijn dieren.
Anders had ik de keuze niet gemaakt om een pup erbij te nemen.
Familie blijft moeilijk.
- -Annemarie-
- 5-sterren

De pas gezeemde ramen zijn nu al weer ondergescheten.
Ik heb er een foto van gemaakt met de mobiel, maar het wil niet uploaden en ik kom er niet achter waarom niet.
Afdeling klein leed.
Ik heb er een foto van gemaakt met de mobiel, maar het wil niet uploaden en ik kom er niet achter waarom niet.
Afdeling klein leed.
Afdeling bezorgd leed. Paardlief nog steeds niet fit. Dierenarts weer geweest, bloed geprikt, weer voor vier dagen vochtafdrijvers en ontstekingsremmers.
Hij staat nu op de prednisolon. Zijn benen zijn zo dik geweest dat de huid is gescheurd en ondanks de voorzorgmaatregelen gaat het ontsteken. Drie ontstoken plekken, natuurlijk op drie verschillende benen. Nu dus een ziek paard wat ook nog kreupel is op drie benen. Die plekken zijn echt enorm gezwollen.

Hij staat nu op de prednisolon. Zijn benen zijn zo dik geweest dat de huid is gescheurd en ondanks de voorzorgmaatregelen gaat het ontsteken. Drie ontstoken plekken, natuurlijk op drie verschillende benen. Nu dus een ziek paard wat ook nog kreupel is op drie benen. Die plekken zijn echt enorm gezwollen.
- AntjeNalaSimba
- 4-sterren

Beterschap met je paardHope schreef:Afdeling bezorgd leed. Paardlief nog steeds niet fit. Dierenarts weer geweest, bloed geprikt, weer voor vier dagen vochtafdrijvers en ontstekingsremmers.
Hij staat nu op de prednisolon. Zijn benen zijn zo dik geweest dat de huid is gescheurd en ondanks de voorzorgmaatregelen gaat het ontsteken. Drie ontstoken plekken, natuurlijk op drie verschillende benen. Nu dus een ziek paard wat ook nog kreupel is op drie benen. Die plekken zijn echt enorm gezwollen.![]()