Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

cj schreef:Klinkt super Jasmijn! Is jullie winkel in P'end?
Saskia
Nee zijn winkel is in Amsterdam op de Haarlemmerstraat, casa bocage heet ie.
Hij heeft allemaal Portugese producte waaronder dus wijn en echt helen lekker hapjes ;)
cj

Bericht door cj »

Kijk Jasmijn, dat zijn de betere tips! Ik ga zeker langs.
Saskia
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Vandaag met Charlie naar Otterlo geweest om te titeren. Meneertje had nog steeds geen enting nodig! Na zijn pup entingen heeft hij altijd goed titers gehad en dus nooit meer een enting gehad.
Verder kwam mijn broer onverwacht langs, die was in het Deventer ziekenhuis voor zijn werk geweest. Geheel als verrassing, dat zijn nog eens geluksmomenten.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Lil schreef:Een goede ingeving gehad en met de gescheurde pees in mijn onderbeen naar de fysiotherapeut gegaan. Hij heeft medical taping gedaan en echt het is wonderlijk spul. A ik heb een enorme pleisterallergie maar voel hier helemaal niets van. B het werkt gewoon meteen al super goed met pijn en lopen. Vijf van die stukjes tape... Wonderlijk vind ik dat, maar ik ben er heel blij mee. :D
Hihi, ik ken ook meerdere wonderlijke verhalen met medical taping :-) vind het ook erg prettig materiaal, net een laagje stof. Bij mij blijft het minstens een week zitten (daarna is werking/rek er wel uit). Je kan er ook gewoon mee douchen of zwemmen.
Wanneer het wat loslaat/eraf moet is de minst pijnlijke manier van verwijderen wat mij betreft onder de douche flink inzepen met zeep en dan rustig lostrekken (anders worden mijn benen zo ongeveer geharst :-X )
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

dinky89 schreef:Hihi, ik ken ook meerdere wonderlijke verhalen met medical taping :-) vind het ook erg prettig materiaal, net een laagje stof. Bij mij blijft het minstens een week zitten (daarna is werking/rek er wel uit). Je kan er ook gewoon mee douchen of zwemmen.
Wanneer het wat loslaat/eraf moet is de minst pijnlijke manier van verwijderen wat mij betreft onder de douche flink inzepen met zeep en dan rustig lostrekken (anders worden mijn benen zo ongeveer geharst :-X )
En als je het een geluksmomentje wil laten blijven: scheren voor het erop plakken :-X Fijn dat het zo goed voor je werkt Lil!
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

jasmijn schreef:Nee zijn winkel is in Amsterdam op de Haarlemmerstraat, casa bocage heet ie.
Hij heeft allemaal Portugese producte waaronder dus wijn en echt helen lekker hapjes ;)
Zo leuk!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Kaela schreef:En als je het een geluksmomentje wil laten blijven: scheren voor het erop plakken :-X Fijn dat het zo goed voor je werkt Lil!

Hihi ja idd dat is beste manier om geen last te hebben van losgerukte haren ;D
Maar ik bedenk dat altijd te laat omdat ik het voor mijn knie laat doen door mijn moeder dus erg onregelmatig ;-) gewoon als ik daar eens langs kom op bezoek (van haar ken ik dus ook de 'wonderen').

Geluksmoment: constateren dat ik zowaar beetje bruin lijk te worden ipv minder wit :)
Lil

Bericht door Lil »

Kaela schreef:En als je het een geluksmomentje wil laten blijven: scheren voor het erop plakken :-X Fijn dat het zo goed voor je werkt Lil!
Ik was bij een vreemde (man nog wel) dus beentjes waren mooi vers geschoren. ;) :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

Lil schreef:Ik was bij een vreemde (man nog wel) dus beentjes waren mooi vers geschoren. ;) :biggrin2:
Deze leuke man heeft nieuw kunstwerk verzonnen en gemaakt. Kan er goed mee uit de voeten (te goed, wordt al overmoedig :D )
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Mijn boek is binnen!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

jasmijn schreef:Nee zijn winkel is in Amsterdam op de Haarlemmerstraat, casa bocage heet ie.

:dribble: :dribble: :dribble:

Hij heeft niet toevallig een paar kistjes Periquita van José Maria da Fonseca staan..? Zo ja, dan mogen die met een lijntje mee naar Brabant! Lekkaaaaah!
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Examen bijzondere verrichtingen voor de motor gehaald. Ik is een blij mens. Dit is namelijk het eerste praktijkexamen voor een rijbewijs dat ik in 1x gehaald heb. Nu de verkeersdeelname ook zo en dan kan ik de hele papierwinkel in die nieuwrijbewijsalsjegrootrijbewijshebt heet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

EliScooby schreef:Examen bijzondere verrichtingen voor de motor gehaald. Ik is een blij mens. Dit is namelijk het eerste praktijkexamen voor een rijbewijs dat ik in 1x gehaald heb. Nu de verkeersdeelname ook zo en dan kan ik de hele papierwinkel in die nieuwrijbewijsalsjegrootrijbewijshebt heet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dan nog ff je bus rijbewijs halen? (meer-personen rijbewijs? ) Dan is ie vol denk ik?
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

constance.blokzijl schreef:Mijn boek is binnen!
Mijne ook! :D

Nou nog tijd vinden om te lezen ::)
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Kim_S schreef: Mijne ook! :D

Nou nog tijd vinden om te lezen ::)
Lola heeft ervoor gezorgd dat ik onverwachts morgenmiddag vrij ben [emoji16] dus wie weet heb ik morgen extra tijd

Plaats reactie