Heb deel 1 en 2 besteld, kan ook wel weer bij het lijstje "wat heeft Bp me aan gesmeerd
Goed puppy boek (gedrag/opvoeding)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Goed puppy boek (gedrag/opvoeding)
Nou jullie worden weer bedankt
Heb deel 1 en 2 besteld, kan ook wel weer bij het lijstje "wat heeft Bp me aan gesmeerd

Misschien hadden we in bulk moeten kopen, dan hadden we korting kunnen vragen!
Een paar lijntjes her en der en ieder heeft zn boek[emoji2]
Een paar lijntjes her en der en ieder heeft zn boek[emoji2]
Ja ja ja, geef Barfplaats maar weer de schuldjasmijn schreef:Nou jullie worden weer bedankt![]()
Heb deel 1 en 2 besteld, kan ook wel weer bij het lijstje "wat heeft Bp me aan gesmeerd![]()
![]()
Ga je beklag maar doen in het klaagtopicjasmijn schreef:Nou jullie worden weer bedankt![]()
Heb deel 1 en 2 besteld, kan ook wel weer bij het lijstje "wat heeft Bp me aan gesmeerd![]()
![]()
Hahahaha, preciesMillyMol schreef:Ga je beklag maar doen in het klaagtopic
- mizzsylver
- 4-sterren

- Contacteer:
Bij mij staat er toch echt zes. Zeven weken vind ik geen probleem, die van mij gaan ook met 7.Parelridder schreef:Dat moet echt 7 weken geweest zijn. Maar ik weet dat voor sommige rassen dit te jong wordt gevonden, er zijn dan ook rasverenigingen die de minimale leeftijd voor hun ras (onder de vlag van hun club gefokt althans) anders gesteld hebben.
Maar misschien heb jij een latere druk en is het veranderd?
yep, ere wie ere toekomtLizzy schreef:Ja ja ja, geef Barfplaats maar weer de schuld![]()
![]()
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik heb deel 1 besteld [emoji16] nu nog ff zien hoe ik dit aan mijn man verkoop [emoji56]jasmijn schreef:Nou jullie worden weer bedankt![]()
![]()
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Elke cent dubbel en dwars waard en anders misschien te vinden op MP?Hope schreef:Deel twee staat op mijn verlanglijstje. Ik vind het wel een duur boek
Ja inderdaad, ik ben er niet uit mezelf op gekomenDoranto schreef:yep, ere wie ere toekomt![]()
Sterker nog als jij deze vraag nooit gesteld had zou er nu niet 2 boeken opweg zijn naar me zijn hoor lizzyLizzy schreef:
Ja ja ja, geef Barfplaats maar weer de schuld![]()
![]()
Dussss bedankt daar voor
En op weg hierheen.jasmijn schreef:Ja inderdaad, ik ben er niet uit mezelf op gekomen![]()
Sterker nog als jij deze vraag nooit gesteld had zou er nu niet 2 boeken opweg zijn naar me zijn hoor lizzy![]()
![]()
Dussss bedankt daar voor
Hier bij ons zeggen ze dan:
"en degge bedankt zèt dè witte war"
Ik denk dat ik een pup nodig heb om het boek te kunnen mogen kopen 
Echt een aanrader het boek een hondenleven lang... Inmiddels ook al deel twee want voordat we het weten zit ze in de puberteit en dan kunnen we maar beter voorbereid zijn
Ik had het boek tijdens een van onze puppybezoekjes meegenomen en de fokker wilde hem graag lenen en heeft de andere pupkopers geadviseerd om het ook aan te schaffen.
Is z'n geld zeker waard.
Ik had het boek tijdens een van onze puppybezoekjes meegenomen en de fokker wilde hem graag lenen en heeft de andere pupkopers geadviseerd om het ook aan te schaffen.
Is z'n geld zeker waard.
Als daar de senior variant van komt, ga ik die aanschaffen. Oscar is pas 6, maar door zijn gezondheid beschouw ik hem toch al als oud. Dus ik denk dat het seniorenboek ons prima past.
Het eerste boek lijkt mij ook reuze interessant en goed voor als je een pup hebt. Alleen ik vind de prijs dan weer net te hoog om zomaar voor de leut te kopen. Komt nog wel!
Het eerste boek lijkt mij ook reuze interessant en goed voor als je een pup hebt. Alleen ik vind de prijs dan weer net te hoog om zomaar voor de leut te kopen. Komt nog wel!
Vond het inderdaad ook behoorlijk prijzigKaela schreef:Als daar de senior variant van komt, ga ik die aanschaffen. Oscar is pas 6, maar door zijn gezondheid beschouw ik hem toch al als oud. Dus ik denk dat het seniorenboek ons prima past.