Weet je nog die leuke honden boeken die ik dankzei Bp besteld had?
Nou er was iets mis gegaan met bol.com en inplaats van ze naar het nieuwe adres te sturen hebben ze het naar mijn oude adres gestuurd
Goed dinsdag dus besteld, woensdag eerste keer aangeboden, mensen geweigerd, donderdag 2de keer aangeboden, mensen weer geweigerd, donderdag avond vriendlief daar langs gestuurd om het op te halen want bol.com zei dat het bezorgd was, mensen vertelden dat PostNL het retour zou sturen.
Goed ik dus net gebeld naar bol.com, in hun gegevens is het pakketje nooit aangeboden en word het morgen opnieuwe aangeboden.
Ze kunnen er niks aan verranderen en ik moet het maar afwachten
PostNL gebeld over het pakketje en dat ik het afleveringen adres wil verranderen, eerst wou mevrouw een standaard riedeltje af gaan lopen en wou niet naar mij luisteren, moest een beetje boos worden om te zorgen dat ze niet elke keer door me heen ging praten
Maargoed uit eindelijk snapten ze mijn probleem en schakelde ze me door naar het sorteercentrum om te vragen of het pakket retour kon, kreeg ik de voicemail
Echt het is gewoon onmogelijk om iets te verranderen aan een pakket wat al onderweg is, heb het weer helemaal gehad met bol.com want die kan niet eens een pakket sturen naar het adres wat ik gekozen heb