Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: RE: Re: Klaagtopic

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Kim_S schreef: Nee dat meen je!?
Gatverdamme, ik haaaat die beesten >:(
Ja ik ook. Ik word panisch van die krengen. [emoji53]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Re: Klaagtopic

Bericht door smulpaap »

constance.blokzijl schreef:Hoort eigenlijk niet in het klaagtopic [emoji16]
Maar best opgelucht; zoals het eruit ziet is het een verstuiking van de hak, waarschijnlijk heeft ze die verdraaid oid. Eventueel een scheur in de Achillespees maar DA vond dat iets onwaarschijnlijker omdat die pees dan opgezet zou moeten zijn en Lola heeft alleen een lichte verdikking bij haar hak. Daar gaf ze ook heel duidelijk aan dat ze pijn had (ze snauwde zo hard dat de DA zich een hoedje schrok [emoji16])
Heup en knie gaf ze niets aan dus daar gaan we niet meer van uit!
Ik heb echt wel even een zuchtje van verlichting geslaakt hoor! Dit is als het goed is met een week, max 2 over...
Gelukkig ! Houd haar maar wel goed in de gaten voorlopig
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Ik moet nog bijna een week wachten op mijn examenuitslag en heb sinds gister helemaal genoeg van wachten.

En het is koud en nat hier in Zweden (voor het eerst in bijna 2 weken maar toch, klein leed hoort ook in een klaagtopic :P )
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Thessa en Shanti schreef:Ik moet nog bijna een week wachten op mijn examenuitslag en heb sinds gister helemaal genoeg van wachten.

En het is koud en nat hier in Zweden (voor het eerst in bijna 2 weken maar toch, klein leed hoort ook in een klaagtopic :P )
Wachten is er ook gewoon weg te veel aan na de stress van de examens hé. Hier is het nog even examens en dan ook nog bijna twee weken wachten op mijn uitslagen. Veel sterkte met het wachten en geniet nog van je vakantie.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

eelke schreef:Je kan met je track and trace code toch altijd je bezorgadres aanpassen als het een keer aangeboden is?
Ja dat klopt maar volgens alle gegevens is dit pakket nog nooit aangeboden, volgens bol en PostNL liegen de vorige bewonderd dus ook al had bol me een bevestig gegeven van dat het woensdag was bezorgd ::) :-X

Ik heb er echt een punt hooft van en vind het zo vervelend dit gezeur.
Daarbij is het niet de track en trace code maar de niet thuis code waar mee je het kan verranderen en die krijg ik niet aangezien ik daar niet meer woon ::) >:(

Ik kijk wel wat er morgen met het pakket gaat gebeuren en hoe het veder gaat lopen, ik ga indergeval niet betalen voor ik het binnen heb!
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

jasmijn schreef:
Ja dat klopt maar volgens alle gegevens is dit pakket nog nooit aangeboden, volgens bol en PostNL liegen de vorige bewonderd dus ook al had bol me een bevestig gegeven van dat het woensdag was bezorgd ::) :-X

Ik heb er echt een punt hooft van en vind het zo vervelend dit gezeur.
Daarbij is het niet de track en trace code maar de niet thuis code waar mee je het kan verranderen en die krijg ik niet aangezien ik daar niet meer woon ::) >:(

Ik kijk wel wat er morgen met het pakket gaat gebeuren en hoe het veder gaat lopen, ik ga indergeval niet betalen voor ik het binnen heb!
Vroegûh. . . .
Vond ik bol echt geweldig. Pakketje niet binnen, prima sturen we een nieuwe. Altijd top service en als iets niet geleverd was omdat de voorraad op was, hoefde je pas te betalen als de bestelling gereed was. Sinds ze zijn samen gegaan met de AH is service echt ver te zoeken, wel eens zulk onduidelijke facturen gehad dat ik door betalingsachterstand extra moest betalen. Ik had vorig jaar een klacht, gebruiksaanwijzing kwam niet overeen met de omschrijving die zij op de website hadden (kon dus niet in de vaatwasser). Helemaal geen reactie op mijn mail en toen ik belde alleen een doos aan de telefoon 'als u niet tevreden bent stuurt u het terug' terwijl ik gewoon wilde weten waar zij informatie vandaan haalde dat het wel kon....
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

frodo quin schreef:Wachten is er ook gewoon weg te veel aan na de stress van de examens hé. Hier is het nog even examens en dan ook nog bijna twee weken wachten op mijn uitslagen. Veel sterkte met het wachten en geniet nog van je vakantie.
Bedankt. :)
Jij nog veel succes met het maken van de examens.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Er is niks te snacken in huis, zelfs geen fruit, en ik 'kan' niet om boodschappen want wachten op pakketje. :cry2: er zijn alleen nog dreumes-nijntje koekjes maar die zijn eigenlijk voor mijn neefje.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik ben de zakdoekjes vergeten :'(
Ik had ze zelfs gewoon op het lijstje geschreven, maar heb er in de winkel glad overheen gekeken :'(
Nu moet ik m'n neus weer met een wc-rol snuiten :'(
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Oh ik doe dat altijd. Zakdoekjes alleen voor buitenshuis. Keukenrol niet, dat is te hard.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik ben een luxepaard hè, ik wil ook gewoon thuis een zacht zakdoekje.
AntjeNalaSimba
4-sterren
4-sterren

Klaagtopic

Bericht door AntjeNalaSimba »

Het is hier veel te rustig.
Dochterlief is weg met mijn zusje en aanhang naar de Efteling alvast voor haar verjaardag.
En ik moet terug naar de winkel.
Ben wat vergeten.
Laatst gewijzigd door AntjeNalaSimba op za 11 jun 2016, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

koekje schreef:Ik ben een luxepaard hè, ik wil ook gewoon thuis een zacht zakdoekje.
Ik vind het fijn om de hoeveelheid velletjes te kunnen bepalen aan de hand van de voorspelde hoeveelheid snot van dat moment. En zakdoekjes zijn ook nog eens zo dun!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Mijn puppy doet zooooooo lang over zijn eten..... Dinsdag had hij ook al Konijnenpuntmutsjes , was ik bijna te laat op het werk omdat meneer er 3 kwartier over doet, 2 puntmutsjes!
Vandaag weer konijn, vanmorgen ruime een uur en nu vanavond ook weer 3 kwartier.... Een schrokop is niets, maar ik heb nu toch echt wel 2 hele erge extremen....
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

constance.blokzijl schreef:Mijn puppy doet zooooooo lang over zijn eten..... Dinsdag had hij ook al Konijnenpuntmutsjes , was ik bijna te laat op het werk omdat meneer er 3 kwartier over doet, 2 puntmutsjes!
Vandaag weer konijn, vanmorgen ruime een uur en nu vanavond ook weer 3 kwartier.... Een schrokop is niets, maar ik heb nu toch echt wel 2 hele erge extremen....
Herkenbaar wij hebben twee trage, die krijgen nu dus in de morgen enkel een hapje en in de avond de rest.

Plaats reactie