Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
De sluizen zijn weer volle bak open gegaan. Opnieuw geen stroom door hevige onweer, en binnen een half uur 18 mm water. 
Hier vanmorgen beetje lichte regen maar mag geen echte naam hebben. Inmiddels schijnt de zon alweer een tijdje dus denk dat de boeren weer mogen blijven sproeien...
-
cj
Hope, dat is toch niet meer normaal!!!!!!! Heb weer geen druppel gehad. Al weken niet.....
Saskia
Saskia
Bij mij zat er een nog hogere piek rond kwart over 6 toen ik rond kwart over 5 keek. Toen ik tegen 6 uur weer keek was die piek zo goed als verdwenen (ipv lijn zwaar onderin beeld zat hij weer boven in beeld en de 'piek' eronder)
Nu wel beetje regen hier.
Nu wel beetje regen hier.
Euh heeft er iemand een grote boot te leen? 
Pfff wat een ellende daar bij jullie
Hier een paar lichte buien gehad , het is wel broeierig
Hier een paar lichte buien gehad , het is wel broeierig
-
Lil
Ja maar het onweert tijdens deze zondvloed dus durf niet naar je toe te komen...Kaio schreef:Euh heeft er iemand een grote boot te leen?
Laatst gewijzigd door Lil op zo 12 jun 2016, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Manlief gaan van de zomer een cruise maken geloof ik. In onze eigen tuin.
Wat. Een. Scheitweer!!!
Wat. Een. Scheitweer!!!
-
Mandarijn
- 5-sterren

Uhm dan is de auto toch de beste oplossing??Lil schreef:
Ja maar het onweert tijdens deze zondvloed dus durf niet naar je toe te komen...

Hmm zou wel een dak opmoeten anders is ie ook zo onder waterMandarijn schreef:Uhm dan is de auto toch de beste oplossing??
-
Lil

Dit is een hooggelegen grasveld best ver van de bebouwing. Wil niet weten hoe het onder aan de berg in de buurdorpen uitziet...
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik ben gepast blij met het beetje water wat hier vanavond gevallen is.
Was wel hard nodig.
Was wel hard nodig.
Het is hier heel hard gaan regenen. Misschien ook onweer, Sien is een beetje bedrukt en loopt met haar ziel onder de arm.