Ach gossie , arme beer
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Het arme beertje heeft zijn avondeten ook weer terug eruit gegooid, de stress van het eerdere onweer was iets te groot
Hoop dat de voorspellingen niet kloppen, staat zowat voor iedere dag onweer gemeld
Maci vindt tegenwoordig harde regen ook al eng.
Ik ga maar droog-stabiel weer dansjes doen
Gossie ook een bang diertjekoekje schreef:Het is hier heel hard gaan regenen. Misschien ook onweer, Sien is een beetje bedrukt en loopt met haar ziel onder de arm.
Ach gosKaio schreef:Het arme beertje heeft zijn avondeten ook weer terug eruit gegooid, de stress van het eerdere onweer was iets te grootHoop dat de voorspellingen niet kloppen, staat zowat voor iedere dag onweer gemeld
![]()
Het gaat geen fijne week worden vrees ik.
Ik ga emigreren. Naar Noord-Brabant, of ietsie hoger, wij krijgen hier steeds de volle laag
Nee , als we de berichten weer mogen gelovenHope schreef:Ach gos![]()
Het gaat geen fijne week worden vrees ik.
Ik ga emigreren. Naar Noord-Brabant, of ietsie hoger, wij krijgen hier steeds de volle laag
Sien heeft niet in de badkamer overgegeven ( wel voor de kattenbak)Kaio schreef:Gossie ook een bang diertje
Is het niet een idee om Maci te drogeren? Lijkt me wel heftig iedere keer, zo'n grote beer in paniek.
wat sneu dat jullie beestjes zo bang zijn! Wij hadden eerder een golden die schijtens bang was voor onweer en vuurwerk, nare herinneringen zijn dat. Sterkte allen 
De sluizen zijn weer geopend!
We hebben nu wel heel veel eendjes in de weilanden
en meeuwen
Drogeren, geen idee nog geen ervaring mee, zou iets moeten zijn dat ie minder stress heeft, want het versuft meemaken lijkt me voor onze stress-kip ook niet goed. Maar geloof dat die middelen enige tijd nodig hebben om te werken en juist dat is met onweer te onvoorspelbaar, dus wel te gebruiken bij vuurwerkangst maar onweer niet. Vuurwerk is ie ook bang voor maar dat is dus maar 1x veel (ja hier wel!) en dan is het klaar dus geen stressstapeling. 1x onweer gaat ook wel redelijk maar zoals nu

We hebben nu wel heel veel eendjes in de weilanden
Drogeren, geen idee nog geen ervaring mee, zou iets moeten zijn dat ie minder stress heeft, want het versuft meemaken lijkt me voor onze stress-kip ook niet goed. Maar geloof dat die middelen enige tijd nodig hebben om te werken en juist dat is met onweer te onvoorspelbaar, dus wel te gebruiken bij vuurwerkangst maar onweer niet. Vuurwerk is ie ook bang voor maar dat is dus maar 1x veel (ja hier wel!) en dan is het klaar dus geen stressstapeling. 1x onweer gaat ook wel redelijk maar zoals nu
Heb je wel eens een drupje Bach rescue geprobeerd? Dat wil nog wel eens de scherpe randjes wegnemen, en als het iets doet gaat het snel.
Of vind je dat 'te metafysisch'
Er is hier, alleen vannacht en vanmorgen, al weer 34 mm water gevallen.
Het onweer is nu gelukkig wat verder weg, dus geen problemen met de aardlek-schakelaar.
Het onweer is nu gelukkig wat verder weg, dus geen problemen met de aardlek-schakelaar.
Ik ben zo blij met mijn hoge leren laarzen!!!!!
Goed ik had ze al gepoetst en opgeruimd willen hebben in juni dat wel
Maci heeft net overal heerlijk 'gezwommen' in de weilanden.
Hangt wel weer al onweer in de lucht.
En dan wil ik weer vloeken, ik wil al sinds Pinksteren naar cursus met Fozzy op maandagavond, ben benieuwd of het vanavond doorgaat
Gok op wederom niet, kl*PIEP*e onweer ook de hele tijd
Goed ik had ze al gepoetst en opgeruimd willen hebben in juni dat wel
Maci heeft net overal heerlijk 'gezwommen' in de weilanden.
Hangt wel weer al onweer in de lucht.
En dan wil ik weer vloeken, ik wil al sinds Pinksteren naar cursus met Fozzy op maandagavond, ben benieuwd of het vanavond doorgaat
Eh ja op zich wel, maar weet ook dat 'er meer is tussen hemel en aarde' dan ik kan begrijpen. Dus ik zou dat kunnen proberen, moest toch nog langs de tuinen, vlgs mij hebben die rescue.Too schreef:Heb je wel eens een drupje Bach rescue geprobeerd? Dat wil nog wel eens de scherpe randjes wegnemen, en als het iets doet gaat het snel.
Voor de afwisseling
Weer geen les

Hier net een behoorlijke zwarte lucht , een lichte bui en nu weer droog

Hier zakt je broek toch van af?