Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Heb je geluk dat je m via internet hebt besteld, want koop op afstand dus binnen zoveel dagen terug retour zenden.
Ik heb een kist op zolder staan, dus hopelijk is ons trapgat hetzelfde.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Het hield geen cm over, maar het paste, de rest staat in geluksmomentje [emoji16]eelke schreef:Heb je geluk dat je m via internet hebt besteld, want koop op afstand dus binnen zoveel dagen terug retour zenden.
Vroeg opgestaan omdat ik nog flessen moet schoonmaken om vanavond mijn bier te kunnen bottelen. En dan moet ik ook nog een nieuwe handleiding schrijven en boodschappen doen voor de vergadering straks. En vanavond ook nog een uur langer werken dan ik eigenlijk dacht. Iets gaat niet goed in de planning vandaag 
Hardlooptraining om 12.15. Het wordt droog om 12.45
Oh ja en ik heb amper geslapen vannacht, voel me echt topfit
Oke, oke, is wel klein leed he.
Hoort niet in het klaagtopic maar: mijn trainer kijkt op op buienradarKaela schreef:Hardlooptraining om 12.15. Het wordt droog om 12.45Oh ja en ik heb amper geslapen vannacht, voel me echt topfit
![]()
Toch weer in het klaagtopic: buienradar sucks!!!!
Tot de laatste draad nat, dus de laatste 100 meter van de training door elke diepe plas gestampt die ik vinden kon. Nu maar hopen dan mijn schoenen droog zijn voor mijn volgende training
Tot de laatste draad nat, dus de laatste 100 meter van de training door elke diepe plas gestampt die ik vinden kon. Nu maar hopen dan mijn schoenen droog zijn voor mijn volgende training
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gatver de corgi van mijn vriendin gaat super slecht. Ze krijgt chemotherapie sinds november, maar ze gaat ineens heel hard achteruit. [emoji22] Zo verdrietig. [emoji22]
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Oscar heeft mijn bolero kapotgebeten (die klaar lag om vandaag aan te doen) en nu is ie online niet meer te verkrijgen in mijn maat 
Wat stellen een aantal van de klagerijen in dit topic en andere topics op het forum niets voor als het noodlot in je familie heeft toegeslagen
Een paar weken geleden hebben we te horen gekregen dat de man van mijn schoonmoeder darmkanker heeft met uitzaaiingen naar de lever die niet te verwijderen zijn... Mijn tweede stiefschoonvader is pas 39... We gaan een hele moeilijke periode tegemoet met niet alleen zorgen om zijn gezondheid, maar ook vooral met financiële zorgen... (en zorgen op persoonlijk vlak
). Mijn stiefschoonvader is ondernemer (ongediertebestrijder, de rattenvanger van Berlijn) en heeft geen inkomen meer, omdat niemand in de familie officiëel zijn werk kan overnemen. Mijn Schatzi werkte voor hem op kantoor en heeft zichzelf moeten ontslaan om zo kosten te kunnen sparen. Gelukkig heeft hij vrijwel direct een andere baan gevonden en is sinds gisteren onder de pannen bij zijn nieuwe werkgever. Ik heb lang getwijfeld of ik dit wel op Barfplaats moet vertellen, maar omdat er nogal wat veranderingen in ons leven gaande zijn en ik daarom misschien in mijn toekomstige berichten dingen schrijf die tegenstrijdig zouden kunnen zijn met mijn vroegere berichten, heb ik besloten om toch een bericht te schrijven.
Mijn Schatzi en ik hebben al sinds weken het gevoel dat we in een achtbaan zitten...
Een paar weken geleden hebben we te horen gekregen dat de man van mijn schoonmoeder darmkanker heeft met uitzaaiingen naar de lever die niet te verwijderen zijn... Mijn tweede stiefschoonvader is pas 39... We gaan een hele moeilijke periode tegemoet met niet alleen zorgen om zijn gezondheid, maar ook vooral met financiële zorgen... (en zorgen op persoonlijk vlak
Mijn Schatzi en ik hebben al sinds weken het gevoel dat we in een achtbaan zitten...
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Heel veel sterkte in deze vreselijke moeilijke tijd...Mowgli schreef:Wat stellen een aantal van de klagerijen in dit topic en andere topics op het forum niets voor als het noodlot in je familie heeft toegeslagen![]()
Een paar weken geleden hebben we te horen gekregen dat de man van mijn schoonmoeder darmkanker heeft met uitzaaiingen naar de lever die niet te verwijderen zijn... Mijn tweede stiefschoonvader is pas 39... We gaan een hele moeilijke periode tegemoet met niet alleen zorgen om zijn gezondheid, maar ook vooral met financiële zorgen... (en zorgen op persoonlijk vlak). Mijn stiefschoonvader is ondernemer (ongediertebestrijder, de rattenvanger van Berlijn) en heeft geen inkomen meer, omdat niemand in de familie officiëel zijn werk kan overnemen. Mijn Schatzi werkte voor hem op kantoor en heeft zichzelf moeten ontslaan om zo kosten te kunnen sparen. Gelukkig heeft hij vrijwel direct een andere baan gevonden en is sinds gisteren onder de pannen bij zijn nieuwe werkgever. Ik heb lang getwijfeld of ik dit wel op Barfplaats moet vertellen, maar omdat er nogal wat veranderingen in ons leven gaande zijn en ik daarom misschien in mijn toekomstige berichten dingen schrijf die tegenstrijdig zouden kunnen zijn met mijn vroegere berichten, heb ik besloten om toch een bericht te schrijven.
- AntjeNalaSimba
- 4-sterren

Sterkte de komende tijdMowgli schreef:Wat stellen een aantal van de klagerijen in dit topic en andere topics op het forum niets voor als het noodlot in je familie heeft toegeslagen![]()
Een paar weken geleden hebben we te horen gekregen dat de man van mijn schoonmoeder darmkanker heeft met uitzaaiingen naar de lever die niet te verwijderen zijn... Mijn tweede stiefschoonvader is pas 39... We gaan een hele moeilijke periode tegemoet met niet alleen zorgen om zijn gezondheid, maar ook vooral met financiële zorgen... (en zorgen op persoonlijk vlak). Mijn stiefschoonvader is ondernemer (ongediertebestrijder, de rattenvanger van Berlijn) en heeft geen inkomen meer, omdat niemand in de familie officiëel zijn werk kan overnemen. Mijn Schatzi werkte voor hem op kantoor en heeft zichzelf moeten ontslaan om zo kosten te kunnen sparen. Gelukkig heeft hij vrijwel direct een andere baan gevonden en is sinds gisteren onder de pannen bij zijn nieuwe werkgever. Ik heb lang getwijfeld of ik dit wel op Barfplaats moet vertellen, maar omdat er nogal wat veranderingen in ons leven gaande zijn en ik daarom misschien in mijn toekomstige berichten dingen schrijf die tegenstrijdig zouden kunnen zijn met mijn vroegere berichten, heb ik besloten om toch een bericht te schrijven.
Sterkte Mowgli!
-
Lil
Mowgli sterkte!
Kan ik meteen relativeren; mij viel een parfumfles (100 ml net 2 weken open dus vol) uit handen; is glas dus stuk... En pffff kan geen nieuwe kopen nu en ik gebruik al 20 jaar dagelijks parfum... Weet ff niet wat te doen. Klinkt heel onbenullig, maar ik durf zonder luchtje op de deur niet uit. Verklaar mij maar voor gek, want opmaken zal ik niet doen. Maar geen parfum op dan schaam ik mij echt.... Het is geen geintje dat ik dan de deur niet uitga.
Na ja zal wel eens kijken of ik iets betaalbaars kan vinden dat aan mijn voorwaarden voldoet.
Kan ik meteen relativeren; mij viel een parfumfles (100 ml net 2 weken open dus vol) uit handen; is glas dus stuk... En pffff kan geen nieuwe kopen nu en ik gebruik al 20 jaar dagelijks parfum... Weet ff niet wat te doen. Klinkt heel onbenullig, maar ik durf zonder luchtje op de deur niet uit. Verklaar mij maar voor gek, want opmaken zal ik niet doen. Maar geen parfum op dan schaam ik mij echt.... Het is geen geintje dat ik dan de deur niet uitga.
Na ja zal wel eens kijken of ik iets betaalbaars kan vinden dat aan mijn voorwaarden voldoet.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Jeetje Sjliek, wat verschrikkelijk... 39 en dan zoiets. Sterkte voor jullie allemaal. En natuurlijk staat wat jullie nu doormaken in geen verhouding tot andere 'klachten' in dit topic. Daar is het topic ook naar, voor het grootste deel: klein leed met een knipoog. Wat jij nu doormaakt, hoort in een topic 'Groot leed'. 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic
+1 verschrikkelijk zoiets.Hope schreef:Sterkte Mowgli!