Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Chouka
5-sterren
5-sterren

Bericht door Chouka »

Hope schreef:Nelson heeft alle aardbeien geplukt >:(
Wat een lieve jongen. Jou zo komen helpen.

(goed dat je niet in de buurt bent, anders ging ik nu heel hard wegrennen)
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Dank jullie wel voor jullie reacties. Gister helaas slecht nieuws gekregen.. Hij is weer in het ziekenhuis opgenomen, omdat het niet goed met hem gaat...

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Zoë heeft voor de tweede keer deze week tijdens de ochtenwandeling ergens in liggen rollen. [emoji35]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic

Bericht door Mowgli »

hannabelgje schreef:Mijn vriendin heeft vanmorgen haar corgi meisje in laten slapen. [emoji22]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
:'( Wat verdrietig. .. Heel veel sterkte....

Mowgli
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic

Bericht door Mowgli »

Pauline schreef::bigarmhug: sterkte Mowgli, wat een zorgen.

Wat verdrietig Hanna. :-*

Ik moet nog weer klagen over die rotmaag.... Nog 1 week dan mag in naar de MDL-arts, maar wat een doffe ellende is het zo.... Ik hoop echt dat die man iets doen kan, zie het niet zitten om een levenlang hiermee verder te moeten. En aan de andere kant denk ik dan: niet aanstellen, je weet nog niets en er zijn ergere dingen! *schopmezelfondermijnkont*
Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent Pauline. Ik duim voor je dat de MLD arts iets voor je kan betekenen, zodat je van je maagprobleem afkomt!

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Pauline schreef:
Ik moet nog weer klagen over die rotmaag.... Nog 1 week dan mag in naar de MDL-arts, maar wat een doffe ellende is het zo.... Ik hoop echt dat die man iets doen kan, zie het niet zitten om een levenlang hiermee verder te moeten. En aan de andere kant denk ik dan: niet aanstellen, je weet nog niets en er zijn ergere dingen! *schopmezelfondermijnkont*
Getver, ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen!
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Mini-klaag: ik ben nog steeds verkouden. Nog steeds snot en nog steeds kriebelhoest >:(

Sterkte Mowgli en succes bij de dokter Plien!
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

In de categorie klein leed: Het drogen van de KVV is een groot debacle geworden. Eigen schuld: na de eerste droogperiode van 12 uur had ik de timer opnieuw ingesteld op nog 8 uur drogen. Dat deed ik rond 23:00 uur. Ik vergat echter op de startknop te drukken.

De volgende ochtend voordat ik naar mijn werk ging opnieuw gecheckt: vlees nog steeds niet droog, wel een geurtje, maar ik ben een beginner. en had hier en daar wel gelezen over geurtjes en vliegen, dus dacht: hoort erbij. En heee, de timer stond op 8 uur: onthoud het ding soms de laatste stand? Handig, zet ik hem nog een keer aan. Wanneer ik weer thuis ben moet het toch wel goed zijn?

Belt mijn dochter rond 11:00 uur over de ondraaglijke stank die uit mijn schuur kwam, vliegen en de buurman die zijn hele schuur -die aan de mijne vastzit- had uitgeruimd op zoek naar een dode rat of ander lijk. Toen dacht ik aan die timer: Helemaal geen handige features, het vlees heeft dus de hele nacht in de droger gestaan in een temperatuur die van 50 graden langzaam afkoelde en niet droogde, want ik had niet opnieuw op de startknop gedrukt. En dat geurtje: hoort er ook niet bij.

Resultaat: Brrr, stank was niet te harden, vliegen die zich voor de deur verdrongen om naar binnen te mogen en een buurman die waarschijnlijk gedacht heeft dat hij naast een moordenares woont met een lijk dat in de schuur was verstopt. Arme buurman, en hij woont er nog maar net vier weken. Snel naar huis en alles in plastic zakken gedaan en weggegooid, roosters in kokend water (leve de Quooker) met soda gelegd. Excuses aangeboden bij de buren, uitleg gegeven over de droger en de oorzaak en binnenkort maar eens een nieuwe poging wagen.: kippenlever en kipfilet. Ga de temperatuur wel wat hoger zetten…

Er is nog geen politie aan de deur geweest, dus ik denk dat de buurman me gelooft. Nog wel...
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

MillyMol schreef:In de categorie klein leed: Het drogen van de KVV is een groot debacle geworden. Eigen schuld: na de eerste droogperiode van 12 uur had ik de timer opnieuw ingesteld op nog 8 uur drogen. Dat deed ik rond 23:00 uur. Ik vergat echter op de startknop te drukken.

De volgende ochtend voordat ik naar mijn werk ging opnieuw gecheckt: vlees nog steeds niet droog, wel een geurtje, maar ik ben een beginner. en had hier en daar wel gelezen over geurtjes en vliegen, dus dacht: hoort erbij. En heee, de timer stond op 8 uur: onthoud het ding soms de laatste stand? Handig, zet ik hem nog een keer aan. Wanneer ik weer thuis ben moet het toch wel goed zijn?

Belt mijn dochter rond 11:00 uur over de ondraaglijke stank die uit mijn schuur kwam, vliegen en de buurman die zijn hele schuur -die aan de mijne vastzit- had uitgeruimd op zoek naar een dode rat of ander lijk. Toen dacht ik aan die timer: Helemaal geen handige features, het vlees heeft dus de hele nacht in de droger gestaan in een temperatuur die van 50 graden langzaam afkoelde en niet droogde, want ik had niet opnieuw op de startknop gedrukt. En dat geurtje: hoort er ook niet bij.

Resultaat: Brrr, stank was niet te harden, vliegen die zich voor de deur verdrongen om naar binnen te mogen en een buurman die waarschijnlijk gedacht heeft dat hij naast een moordenares woont met een lijk dat in de schuur was verstopt. Arme buurman, en hij woont er nog maar net vier weken. Snel naar huis en alles in plastic zakken gedaan en weggegooid, roosters in kokend water (leve de Quooker) met soda gelegd. Excuses aangeboden bij de buren, uitleg gegeven over de droger en de oorzaak en binnenkort maar eens een nieuwe poging wagen.: kippenlever en kipfilet. Ga de temperatuur wel wat hoger zetten…

Er is nog geen politie aan de deur geweest, dus ik denk dat de buurman me gelooft. Nog wel...
Sorry maar ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Welkom in de wereld van het drogen, deze fout ga je noooooooooooooooit meer maken :biggrin2:

ik heb deze fout ook gemaakt allen was ik er wel in de buurd toen ik hem weer aan zetten dus had ik het iets snellen in de gaten dan jij zo te horen, stonk nogsteeds erg hard helaas :-X :biggrin2:
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Mn klagen gaat nog even verder (na die van een paar maanden geleden) helaas :'( ...... Net weer controle gehad bij de gyn vanwege de cyste die er nog zat.....
De cyste is slecht te zien omdat er allemaal verklevingen van de darmen er voor zitten (ik heb een aantal operaties al gehad, oa 1 nier er uit, 2x keizersnee); 3 mnd geleden was ie keurig in beeld, helemaal zwart, wat betekent niets ernstigs.... En er was vocht achter mn baarmoeder.... Wat voor vocht en hoe het er komt, weet de gyn ook niet.... Hij stelde voor om een MRI scan te doen om het beter te kunnen zien en daarna te kijken hoe en wat... En meteen (voor de zoveelste x) bloed prikken (oa voor mn nierwaardes, heb dr maar 1)....
Ik ben nu zo boos,mgefrustreerd, verdrietig.... Denk je nu klaar te zijn met het ziekenhuis, nee, krijg je dit.... Als ik geen geperforeerde darm had gekregen door de sterilisatie, was er niets aan de hand, had ik niets geweten.... Ik heb nl ook nergens last van!!!!!! Een hele fijne zomervakantie zo dus >:(

Zo,mdat moest er even uit....l
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

:bigarmhug:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Ach jee wat vreselijk naar. Je mag best balen en boos zijn om zo iets!
Maar bekijk het ook van de andere kant, morgen, als de emties weer wat gezakt zijn. Het is goed dat je weet wat er gebeurd in je lijf. Of dát er wat gebeurd. Ze kunnen het dan goed in de gaten houden en je de beste zorg verlenen die er is.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Weer iets mis met de levering van dogmeat >:( Doos 1 klopte, maar doos twee was struisvogelvlees ipv ganzenvlees. Direct gebeld omdat ik misschien de verkeerde doos had gekregen, maar dat kon blijkbaar niet, dus het nr van de bezorger die letterlijk 5 minuten weg was kon ik niet krijgen. >:( Hopelijk kan het tegen maandag avond in orde gebracht worden, want ik heb de gans wel nodig om voor de komende maand te kunnen portioneren en katsels hun eten is met maandag volledig op. Vrees er voor, want ze zijn niet in de buurt dan denk ik. >:(

Wordt er een beetje onnozel van, ik bestel al veel minder bij dogmeat omdat er vaak dingen niet leverbaar zijn, verkeerde dingen geleverd worden of er mist iets. Maarja, alternatieven in België is nogal lastig en diegene die ik dan wel vindt zijn volgens mij gewoon dogmeat onder een andere naam.
Lil

Bericht door Lil »

Ik kan echt geen regen meer zien, de honden zijn strontvervelend. Ga je wandelen willen ze niet; het is snertweer en het is zwemmen ipv wandelen bij een temperatuur van 14 graden... Maar ja ze hebben wel energie te veel. Dus ga ik maar eens proberen of het wilt wandelen (zal wel niet...)
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Lil schreef:Ik kan echt geen regen meer zien, de honden zijn strontvervelend. Ga je wandelen willen ze niet; het is snertweer en het is zwemmen ipv wandelen bij een temperatuur van 14 graden... Maar ja ze hebben wel energie te veel. Dus ga ik maar eens proberen of het wilt wandelen (zal wel niet...)

Dat kan ik me helemaal voorstellen .

Plaats reactie