Wat een lieve jongen. Jou zo komen helpen.Hope schreef:Nelson heeft alle aardbeien geplukt
(goed dat je niet in de buurt bent, anders ging ik nu heel hard wegrennen)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Wat een lieve jongen. Jou zo komen helpen.Hope schreef:Nelson heeft alle aardbeien geplukt

hannabelgje schreef:Mijn vriendin heeft vanmorgen haar corgi meisje in laten slapen. [emoji22]
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent Pauline. Ik duim voor je dat de MLD arts iets voor je kan betekenen, zodat je van je maagprobleem afkomt!Pauline schreef:sterkte Mowgli, wat een zorgen.
Wat verdrietig Hanna.![]()
Ik moet nog weer klagen over die rotmaag.... Nog 1 week dan mag in naar de MDL-arts, maar wat een doffe ellende is het zo.... Ik hoop echt dat die man iets doen kan, zie het niet zitten om een levenlang hiermee verder te moeten. En aan de andere kant denk ik dan: niet aanstellen, je weet nog niets en er zijn ergere dingen! *schopmezelfondermijnkont*
Getver, ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen!Pauline schreef:
Ik moet nog weer klagen over die rotmaag.... Nog 1 week dan mag in naar de MDL-arts, maar wat een doffe ellende is het zo.... Ik hoop echt dat die man iets doen kan, zie het niet zitten om een levenlang hiermee verder te moeten. En aan de andere kant denk ik dan: niet aanstellen, je weet nog niets en er zijn ergere dingen! *schopmezelfondermijnkont*
Sorry maarMillyMol schreef:In de categorie klein leed: Het drogen van de KVV is een groot debacle geworden. Eigen schuld: na de eerste droogperiode van 12 uur had ik de timer opnieuw ingesteld op nog 8 uur drogen. Dat deed ik rond 23:00 uur. Ik vergat echter op de startknop te drukken.
De volgende ochtend voordat ik naar mijn werk ging opnieuw gecheckt: vlees nog steeds niet droog, wel een geurtje, maar ik ben een beginner. en had hier en daar wel gelezen over geurtjes en vliegen, dus dacht: hoort erbij. En heee, de timer stond op 8 uur: onthoud het ding soms de laatste stand? Handig, zet ik hem nog een keer aan. Wanneer ik weer thuis ben moet het toch wel goed zijn?
Belt mijn dochter rond 11:00 uur over de ondraaglijke stank die uit mijn schuur kwam, vliegen en de buurman die zijn hele schuur -die aan de mijne vastzit- had uitgeruimd op zoek naar een dode rat of ander lijk. Toen dacht ik aan die timer: Helemaal geen handige features, het vlees heeft dus de hele nacht in de droger gestaan in een temperatuur die van 50 graden langzaam afkoelde en niet droogde, want ik had niet opnieuw op de startknop gedrukt. En dat geurtje: hoort er ook niet bij.
Resultaat: Brrr, stank was niet te harden, vliegen die zich voor de deur verdrongen om naar binnen te mogen en een buurman die waarschijnlijk gedacht heeft dat hij naast een moordenares woont met een lijk dat in de schuur was verstopt. Arme buurman, en hij woont er nog maar net vier weken. Snel naar huis en alles in plastic zakken gedaan en weggegooid, roosters in kokend water (leve de Quooker) met soda gelegd. Excuses aangeboden bij de buren, uitleg gegeven over de droger en de oorzaak en binnenkort maar eens een nieuwe poging wagen.: kippenlever en kipfilet. Ga de temperatuur wel wat hoger zetten…
Er is nog geen politie aan de deur geweest, dus ik denk dat de buurman me gelooft. Nog wel...

Lil schreef:Ik kan echt geen regen meer zien, de honden zijn strontvervelend. Ga je wandelen willen ze niet; het is snertweer en het is zwemmen ipv wandelen bij een temperatuur van 14 graden... Maar ja ze hebben wel energie te veel. Dus ga ik maar eens proberen of het wilt wandelen (zal wel niet...)