Puppy-poll!!! Eerste barfhapje! P. 35

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Puppy-poll!!! Eerste barfhapje! P. 35

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

En nog wat foto's natuurlijk!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Kim_S schreef:Het gaat al veel beter! :)

Hij slaapt door 's nachts, en piept niet langer dan 2 minuten als hij in de bench moet voor zijn verplichte slaapje. Hij barft volledig en eet zelfs met smaak zijn groentemix :D
Hij vindt de schapen en pony's al minder spannend, de katten nog wel een beetje maar daarbij is hij ook al rustiger.
En, hij heeft net 10 minuten ontzettend leuk met de buurhond gespeeld! Die hebben ze nog niet zo lang, en ze blaft altijd zo hard als ik voorbij loop. Maar ze was zo lief met Atz, echt heel fijn!

Uiteraard bijt hij in alles, doet hij zijn eigen zin, en is het een ontzettende draak af en toe, maar ja, wij wilden een puppy ::)
Fijn! Dat hij goed eet, lief gaat slapen en minder bang wordt. Dat gaat helemaal goed komen.
Hoe is hij met de kids?
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Hope schreef:Fijn! Dat hij goed eet, lief gaat slapen en minder bang wordt. Dat gaat helemaal goed komen.
Hoe is hij met de kids?
Hij is leuk met de kids :)
Zet nog wel regelmatig zijn tanden in handjes, sloffen en broekspijpen, maar dat wordt al minder. Anke vindt dat niet zo schokkend, Fenna wenst niet gebeten te worden ::)
Hij komt wel bij ze knuffelen, speelt trekspelletjes met ze, en op school weet hij feilloos naar welk kind hij toe moet rennen :)
Tis echt een lekker ventje!
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Wat een mooi puppemansje Kim! Fijn dat het zo goed met hem gaat :)
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Fijn dat het goed gaat en hij is echt een schatje! ! [emoji8] [emoji8]
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Kim_S schreef:Hij is leuk met de kids :)
Zet nog wel regelmatig zijn tanden in handjes, sloffen en broekspijpen, maar dat wordt al minder. Anke vindt dat niet zo schokkend, Fenna wenst niet gebeten te worden ::)
Hij komt wel bij ze knuffelen, speelt trekspelletjes met ze, en op school weet hij feilloos naar welk kind hij toe moet rennen :)
Tis echt een lekker ventje!
Leuk!
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Oooooooooh ben verliefd! Dat koppie :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

:smitten:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Radja schreef:Oooooooooh ben verliefd! Dat koppie :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Ik ook! Ik ben ernstig van mening dat hij nóg meer camera training nodig heeft. Tenslotte duurt het echt even voor zo'n pupke daar goed aan gewend is hoor!
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Wat geweldig Kim! Dan is het echte genieten begonnen!
Lil

Bericht door Lil »

Zie je wel komt helemaal goed lieve schatten. Geniet er maar lekker van! (En schrijf frustraties maar van je af; leven met honden is niet altijd leuk. Hoort er helaas bij).
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Weet je Kim, je vergeet ook gewoon hoe pittig het eigenlijk is zo'n puppetje.... Tenminste dat merk ik wel, tuurlijk is het ook heel leuk een pupje, maar het is ook echt wel pittig hoor! En ik baal hier ook wel eens enorm, als ik weer niet snel genoeg ben en Harry piest al op de mat....
Maar Atz doet het super goed, dus het komt ook heus wel goed!
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

constance.blokzijl schreef:Weet je Kim, je vergeet ook gewoon hoe pittig het eigenlijk is zo'n puppetje.... Tenminste dat merk ik wel, tuurlijk is het ook heel leuk een pupje, maar het is ook echt wel pittig hoor! En ik baal hier ook wel eens enorm, als ik weer niet snel genoeg ben en Harry piest al op de mat....
Maar Atz doet het super goed, dus het komt ook heus wel goed!
+1!

Ik weet nog dat Nelson zijn plas niet op kon houden 's nachts en dat ik de eerste maanden dus elke nacht in mijn ochtendjas stond te rillen van de kou of zeiknat van de regen weer in bed lag en het ook echt gewoon niet altijd maar leuk en lief en gezellig vond.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Puppy-poll!!! Eerste barfhapje! P. 35

Bericht door constance.blokzijl »

Hope schreef:
+1!

Ik weet nog dat Nelson zijn plas niet op kon houden 's nachts en dat ik de eerste maanden dus elke nacht in mijn ochtendjas stond te rillen van de kou of zeiknat van de regen weer in bed lag en het ook echt gewoon niet altijd maar leuk en lief en gezellig vond.
[emoji16] ik werd van de week wakker met mijn pyama broek aan, dat heb ik eigenlijk alleen in de winter. Hij ligt dus wel voor het grijpen voor als ik er voor Harry uit moet.
Manlief vertelde dus dat ik wakker werd toen hij naar bed ging, ik boos was op hem dat hij niet zo onbenullig moest zijn en ik er nu dus zo uit moest voor Harry. Dus ik maar vast mijn broek aan zou doen.....
Hij probeerde nog een discussie met me aan te gaan tot hij door had dat ik eigenlijk nog sliep, toen heeft hij alleen maar ;sorry schatje, je hebt gelijk' gezegd [emoji23][emoji23]
Daar weet ik dus helemaal niets meer van, maar ik begreep dus echt niet waarom ik die pyamabroek aan had toen ik wakker werd!
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

constance.blokzijl schreef:[emoji16] ik werd van de week wakker met mijn pyama broek aan, dat heb ik eigenlijk alleen in de winter. Hij ligt dus wel voor het grijpen voor als ik er voor Harry uit moet.
Manlief vertelde dus dat ik wakker werd toen hij naar bed ging, ik boos was op hem dat hij niet zo onbenullig moest zijn en ik er nu dus zo uit moest voor Harry. Dus ik maar vast mijn broek aan zou doen.....
Hij probeerde nog een discussie met me aan te gaan tot hij door had dat ik eigenlijk nog sliep, toen heeft hij alleen maar ;sorry schatje, je hebt gelijk' gezegd [emoji23][emoji23]
Daar weet ik dus helemaal niets meer van, maar ik begreep dus echt niet waarom ik die pyamabroek aan had toen ik wakker werd!

;D ;D ;D ;D Hilarisch!

Plaats reactie