pluk schreef:Hij zou ook in het klaagtopic kunnen maar hé het glas is halfvol
Ik heb een knettergoed excuus om allemaal nieuwe schoenen te kopen
alleen jammer dat ik aan de steunzolen moet
+1
Deze week aangemeten, begin juli klaar. Ik heb denk ik 1 paar waar ze in gaan passen. En die kan ik niet aan naar mijn werk want het zijn bergschoenen.
Deze week aangemeten, begin juli klaar. Ik heb denk ik 1 paar waar ze in gaan passen. En die kan ik niet aan naar mijn werk want het zijn bergschoenen.
Bij mij duurt t maken maar een week
Gelukkig een winkel in Delft gevonden waar ze de aangeraden merken verkopen. Want ik mag niet meer zo maar schoenen kopen, moeten wel echt goede zijn. Pumps mag ik nog aan, als ik blijf zitten
pluk schreef:Bij mij duurt t maken maar een week
Gelukkig een winkel in Delft gevonden waar ze de aangeraden merken verkopen. Want ik mag niet meer zo maar schoenen kopen, moeten wel echt goede zijn. Pumps mag ik nog aan, als ik blijf zitten
Ik ga voor het werk wel even zoeken naar iets wat comfortabel zit en er toch een beetje leuk uitziet. Na de diagnose doorgezakte voorvoet (huisarts) moest ik nog even wachten voordat ik bij de podotherapeut terecht kon.
Ik heb toen op internet alvast een paar zooltjes besteld, speciaal daarvoor. Ik was na twee weken van de pijn af! En ik kon echt niet meer normaal lopen, het was meer strompelen.
Dat was dus helemaal fijn, toch maar zooltjes op maat laten maken, dat zit nog beter. Ik ben benieuwd.
Ik heb verder ook geen last van benen, rug enz. Dat scheelt.
En ik merk nu dat ik best nog wel af kan wisselen met zooltjes en 'gewone' schoenen. Dat is wel fijn.
OT geluksmomentje van Scott: voor het eerst naar een ander tuincentrum geweest, ze hadden daar twee heel grote konijnen waar hij lekker bij kon snuffelen en eentje kwam er nog gedag zeggen ook!
Het leven met een baby van 11 maanden is natuurlijk een aaneenschakeling van geluksmomentjes, maar vandaag was hij toch extra leuk.
Hij kroop achter me aan om dan, telkens als ik achter een hoekje vandaan keek, luid kraaiend van de pret, zo snel als hij kon de andere kant op te kruipen. En daarna weer terug om hetzelfde nog een keertje te doen. Zo grappig en leuk!
Nog even en we spelen tikkertje.
pearlsofpassion schreef:Het leven met een baby van 11 maanden is natuurlijk een aaneenschakeling van geluksmomentjes, maar vandaag was hij toch extra leuk.
Hij kroop achter me aan om dan, telkens als ik achter een hoekje vandaan keek, luid kraaiend van de pret, zo snel als hij kon de andere kant op te kruipen. En daarna weer terug om hetzelfde nog een keertje te doen. Zo grappig en leuk!
Timur en Ramon van 3fm die een luisteraar terug bellen die allerlei appjes stuurt dat de programma's te gay zijn. Blijkbaar kunnen ze de app-geschiedenis per nummer terug lezen. die man wist geloof ik niet wat hem overkwam. Mooi, want ik vind het geen acceptabele appjes
-Annemarie- schreef:Ik ga voor het werk wel even zoeken naar iets wat comfortabel zit en er toch een beetje leuk uitziet. Na de diagnose doorgezakte voorvoet (huisarts) moest ik nog even wachten voordat ik bij de podotherapeut terecht kon.
Ik heb toen op internet alvast een paar zooltjes besteld, speciaal daarvoor. Ik was na twee weken van de pijn af! En ik kon echt niet meer normaal lopen, het was meer strompelen.
Dat was dus helemaal fijn, toch maar zooltjes op maat laten maken, dat zit nog beter. Ik ben benieuwd.
Ik heb verder ook geen last van benen, rug enz. Dat scheelt.
En ik merk nu dat ik best nog wel af kan wisselen met zooltjes en 'gewone' schoenen. Dat is wel fijn.
Allrounders van Mephisto, Wolky en Gabor doen het ook geweldig met steunzolen.
In Drenthe zit Schutrups, daar werkt tegenwoordig mijn vroegere podotherapeute, echt een hele goede. Ze verkopen daar ook heel veel schoenen geschikt voor steunzolen.
Pauline schreef:Allrounders van Mephisto, Wolky en Gabor doen het ook geweldig met steunzolen.
In Drenthe zit Schutrups, daar werkt tegenwoordig mijn vroegere podotherapeute, echt een hele goede. Ze verkopen daar ook heel veel schoenen geschikt voor steunzolen.
pluk schreef:
Kijk eens naar http://www.durea.nl en http://www.footnotes.nu
Zitten echt leuke schoenen bij en zijn volgens de podomevrouw goede schoenen en je zooltje kan er in.
pearlsofpassion schreef:Het leven met een baby van 11 maanden is natuurlijk een aaneenschakeling van geluksmomentjes, maar vandaag was hij toch extra leuk.
Oh dat is genieten ..... Elf maanden is ook een leuke leeftijd . Straks de eerste stapjes .....
smulpaap schreef:
Oh dat is genieten ..... Elf maanden is ook een leuke leeftijd . Straks de eerste stapjes .....
Hij is echt heel leuk.
En de eerste stapjes zullen niet zo lang meer op zich laten wachten. Hij loopt al bijna 2 maand de meubels rond. En ook aan de handjes vind hij geweldig. Zijn evenwicht is al erg goed en hij kan in principe met 1 handje stappen, hij weet het alleen zelf nog niet.
pearlsofpassion schreef:Hij is echt heel leuk.
En de eerste stapjes zullen niet zo lang meer op zich laten wachten. Hij loopt al bijna 2 maand de meubels rond. En ook aan de handjes vind hij geweldig. Zijn evenwicht is al erg goed en hij kan in principe met 1 handje stappen, hij weet het alleen zelf nog niet.
Ja leuk is dat Ik vergeet die momenten van de eerste stapjes ook nooit meer
Mijn jongste kwam op een middag met de handjes in de lucht en een grote glimlach opeens helemaal zelfstandig de kamer in lopen
De oudste was een ongeduldig heerschap , hij kon lopen , maar als meneer haast had dan ging hij kruipend verder