Hier heeft het vannacht ook geregend, wat helemaal niet erg was aangezien het hier vrij droog is geweest de afgelopen tijd, en heel eerlijk ik hou van het geluid van regen als ik ga slapen
Normaal moet ik altijd mijn telefoon aan zetten met daar op een regen muziek maar vanacht deed de natuur het voor me, zo heerlijk niet te hard niet te zacht constanten regen de helen nacht lang.
En dankzei de buren was het helemaal geweldig want die hebben een grote party tent staan in de tuin en er is niks beters dan het gelueid van regen op een tent
Dus mensen uit het zuiden stuur de regen maar deze kant op, ik vind het heerlijk
Even zonder dollen die regen in het zuiden is dus wat er aan de hand is met de wereld, het is klimaat verranderingen en dat het op moessons lijkt is wat ik had verwacht.
We zijn steeds heftiger buien gaan krijgen de afgelopen jaren, vorige zomer en de zomer daar voor hadden we zulke heftige regenbuien in Amsterdam dat de grond onder de tegels weg spoelde. Als ik het vergelijk met wat ik in Afrika zag toen ik daar was in de regen tijd is het na genoeg het zelfde, ze hebben daar niet voor niets goten van 50cm Breed en 100cm diep.
Het is ook global changes en niet global warming wat iedereen denkt, het weer word intenser, heftiger.
Als het droog is word het droger, als het warm is word het warmer, als het nat is word het natter en als het koud is word het kouder.
Dus ik vrees dat we dit soort weer steeds vaker en meer gaan zien helaas, dus beter zorg je voor een boot want wie weet heb je hem echt nodig. ( opblaas versie lijkt me voldoenden

)