Hij lijkt er ook echt van te genieten!Kaela schreef:Samen Chillen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan!
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- constance.blokzijl
- 5-sterren

- Spikkelneus
- 5-sterren

Niet per se de mooiste foto, maar ik ben zooooooo blij dat Dali weer terecht is! Vanochtend rond half negen is hij (met flexi en al) ervandoor gegaan achter een hert aan. Daarna uren gezocht, amivedi, dierenbescherming en waar is onze angel ingelicht. En vanmiddag om 13.30 is hij teruggevonden! Met flexi en al om een boom gewikkeld en dan braaf zitten wachten. Hij heeft de lijn niet doorgeknaagd....... Vlak bij waar ik hem ben kwijt geraakt, ik ben daar nog een paar keer langsgelopen, maar hij heeft geen geluid gemaakt. Manlief is eerder uit zijn werk gekomen en is met de fiets gaan zoeken en die kon hem wel zien vanaf het pad!

Pooeeeh dat waren spannende uren dan!
Ja dat is een aardige kluifconstance.blokzijl schreef:Er zit 53 kilo hond in dat karretje; echt wel!!
Ik ben blij met mijn 29 kilo hond plus Ferrari
Spikkelneus schreef:Niet per se de mooiste foto, maar ik ben zooooooo blij dat Dali weer terecht is! Vanochtend rond half negen is hij (met flexi en al) ervandoor gegaan achter een hert aan. Daarna uren gezocht, amivedi, dierenbescherming en waar is onze angel ingelicht. En vanmiddag om 13.30 is hij teruggevonden! Met flexi en al om een boom gewikkeld en dan braaf zitten wachten. Hij heeft de lijn niet doorgeknaagd....... Vlak bij waar ik hem ben kwijt geraakt, ik ben daar nog een paar keer langsgelopen, maar hij heeft geen geluid gemaakt. Manlief is eerder uit zijn werk gekomen en is met de fiets gaan zoeken en die kon hem wel zien vanaf het pad!
Pff gelukkig dat Dali weer terecht is
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Oooh, wat zullen jullie blij zijn geweest, dat zijn spannende uurtjes geweest! Bah moet er niet aan denken!Spikkelneus schreef:Niet per se de mooiste foto, maar ik ben zooooooo blij dat Dali weer terecht is! Vanochtend rond half negen is hij (met flexi en al) ervandoor gegaan achter een hert aan. Daarna uren gezocht, amivedi, dierenbescherming en waar is onze angel ingelicht. En vanmiddag om 13.30 is hij teruggevonden! Met flexi en al om een boom gewikkeld en dan braaf zitten wachten. Hij heeft de lijn niet doorgeknaagd....... Vlak bij waar ik hem ben kwijt geraakt, ik ben daar nog een paar keer langsgelopen, maar hij heeft geen geluid gemaakt. Manlief is eerder uit zijn werk gekomen en is met de fiets gaan zoeken en die kon hem wel zien vanaf het pad!
Wat fijn dat hij er weer is!
Pfff....paar grijze haren erbij en een paar jaar ouder....
Gelukkig goede afloop! *understatement*
Gelukkig goede afloop! *understatement*
Re: Re: Topic: foto van de dag 2.0
Gelukkig is Dali weer terecht!
OMG wat een nachtmerrie!! Maar o zo fijn dat Dali weer terug is! Pfffffffff!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben mijn hond ooit 10 minuten kwijt geweest, wat een angst moet het zijn om hem een halve dat kwijt te zijn
Jacy werd vanmorgen gefrustreerd wakker, normaal is één van de eerste dingen toch wel een leuke wandeling. Nu moest-ie 'ff snel een plasje doen' en weer naar binnen. Baasjes gingen weg met de belofte dat ze met iets heel leuks thuis zouden komen.. Meneer heeft een heel uur in spanning zitten wachten.... Maar het was het waard!!
Jacy leest wel eens over een koets of iets dergelijks, allemaal onzin... Maar een heuse paardenmensenwagen is natuurlijk wat anders!!

Even showen voor de foto natuurlijk.....

En zonder voorplaat is Jacy hartstikke stoer!! Meneer stond gewoon te kwispelen
Helaas Gelukkigis mijn vriendje streng genoeg en heeft hij me verboden om vandaag met Jacy en de fiets op weg te gaan...

Jacy werd vanmorgen gefrustreerd wakker, normaal is één van de eerste dingen toch wel een leuke wandeling. Nu moest-ie 'ff snel een plasje doen' en weer naar binnen. Baasjes gingen weg met de belofte dat ze met iets heel leuks thuis zouden komen.. Meneer heeft een heel uur in spanning zitten wachten.... Maar het was het waard!!
Jacy leest wel eens over een koets of iets dergelijks, allemaal onzin... Maar een heuse paardenmensenwagen is natuurlijk wat anders!!

En zonder voorplaat is Jacy hartstikke stoer!! Meneer stond gewoon te kwispelen
Helaas Gelukkigis mijn vriendje streng genoeg en heeft hij me verboden om vandaag met Jacy en de fiets op weg te gaan...
Ai.....wat een schrik!! Ik ben daar vooral met Tous ook altijd bang voor geweest dat hem dat een keer zou lukken...Spikkelneus schreef:Niet per se de mooiste foto, maar ik ben zooooooo blij dat Dali weer terecht is! Vanochtend rond half negen is hij (met flexi en al) ervandoor gegaan achter een hert aan. Daarna uren gezocht, amivedi, dierenbescherming en waar is onze angel ingelicht. En vanmiddag om 13.30 is hij teruggevonden! Met flexi en al om een boom gewikkeld en dan braaf zitten wachten. Hij heeft de lijn niet doorgeknaagd....... Vlak bij waar ik hem ben kwijt geraakt, ik ben daar nog een paar keer langsgelopen, maar hij heeft geen geluid gemaakt. Manlief is eerder uit zijn werk gekomen en is met de fiets gaan zoeken en die kon hem wel zien vanaf het pad!
Is de flex uit je hand geschoten?
Maar wat ontzettend fijn dat hij weer, in goede doen, thuis is
- Spikkelneus
- 5-sterren

Off topic, maar inderdaad. Ik keek naar rechts want daar kwamen 2 mensen met 2 honden aan, terwijl er op hetzelfde moment van links een hert voor onze neus langs schoot. En ze hebben een volle sprint genomen en toen ik doorhad wat er gebeurde was het te laat om mijn grip nog te verstevigen. Alledrie weg, maar 2 van de 3 binnen een paar honderd meter weer terug, behalve Dali dus.zurca schreef:Ai.....wat een schrik!! Ik ben daar vooral met Tous ook altijd bang voor geweest dat hem dat een keer zou lukken...
Is de flex uit je hand geschoten?
Maar wat ontzettend fijn dat hij weer, in goede doen, thuis is
Fenixjuh schreef:Ik ben mijn hond ooit 10 minuten kwijt geweest, wat een angst moet het zijn om hem een halve dat kwijt te zijn![]()
![]()
En zonder voorplaat is Jacy hartstikke stoer!! Meneer stond gewoon te kwispelen![]()
![]()
Helaas Gelukkigis mijn vriendje streng genoeg en heeft hij me verboden om vandaag met Jacy en de fiets op weg te gaan...![]()
Zo zeg . Dat is me eens een mooie wagen
Pfff.....Spikkelneus schreef:Off topic, maar inderdaad. Ik keek naar rechts want daar kwamen 2 mensen met 2 honden aan, terwijl er op hetzelfde moment van links een hert voor onze neus langs schoot. En ze hebben een volle sprint genomen en toen ik doorhad wat er gebeurde was het te laat om mijn grip nog te verstevigen. Alledrie weg, maar 2 van de 3 binnen een paar honderd meter weer terug, behalve Dali dus.
Maar wat fijn dat ze alle 3 weer heelhuids thuis zijn
In gebieden waar veel wild zat had ik Tous met een lus door de huls van de flex aan een heupband zitten. Die lus was langgenoeg om de flex gewoon zelf vast te houden. Maar mocht de flex dus uit mijn hand geschoten zijn dan zat hij alsnog vast aan de heupgordel. Het is gelukkig nooit gebeurd alleen 1 maal op het strand. Toen schoot hij er vandoor en mijn vriend had de huls nog in zijn hand maar Tous was toch los. Had hij de band uit de huls getrokken