Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Hier staat de zon heel hoog aan de hemel en Is het 30 graden. Ik ben op mijn werk verbrand toen we vanmorgen 30 minuten in de zon op het achterhof stonden en een invoering in 3 nieuwe auto's voor het wagenpark van onze opdrachtgever kregen.
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Aan de andere kant zijn ze er daar weer wel aan gewendsmulpaap schreef:Eerlijk zullen we alles delenzuidoost heeft wel genoeg gehad
Het is hier trouwens nog steeds erg klef. Ik heb net een stukje gefietst en ben alweer een litertje zweet verloren. Meneer heeft laatst een airco geïnstalleerd. In z'n mancave 
Ventilator op de grond blaast in ieder geval de vloer sneller droog! 
Nou de zon laat hier zijn stralender gezicht weer zien, dus heb net een lange ronden met haku gedaan voor het weer nat word.
Lekker is wel anders het is hier echt super benauwd en plakkerig, toen het regende was het al heel erg warm nu is het echt niet meer te harde
Heb echt het gevoel terug te zijn in Afrika toen ik daar in het regenseizoen was, het is hiet nu net zo nat, plakkerig en benauwd als het daar toen was alleen dan min de geweldig natuur en de super gave dieren
Met dit weer wil ik minstens een wilde nijlpaard zien om het goed te maken of die super gave wevers vogeltjes met hun geweldig nesten
Moet vandaag weer flink aan de slag in het huis maar denk niet dat het er in zit
mijn lijf is al niet gebouwd op hitten en nu met de exstra bewoner heb ik het helemaal zwaar
De reden waarom ik normaal van regen houd is dat het afkoeld, nu daar doet deze regen niet aan helaas dus heb ik er ook niks aan
Lekker is wel anders het is hier echt super benauwd en plakkerig, toen het regende was het al heel erg warm nu is het echt niet meer te harde
Heb echt het gevoel terug te zijn in Afrika toen ik daar in het regenseizoen was, het is hiet nu net zo nat, plakkerig en benauwd als het daar toen was alleen dan min de geweldig natuur en de super gave dieren
Met dit weer wil ik minstens een wilde nijlpaard zien om het goed te maken of die super gave wevers vogeltjes met hun geweldig nesten
Moet vandaag weer flink aan de slag in het huis maar denk niet dat het er in zit
De reden waarom ik normaal van regen houd is dat het afkoeld, nu daar doet deze regen niet aan helaas dus heb ik er ook niks aan
Het is hier warm met een dertig graden, maar het is droog. Als ik dan moet kiezen tussen dit of al dat water geeft dit toch een stuk meer het zomergevoel.
Zonnetje komt er hier nu ook echt door. Het was al wel droog maar nog bewolkt door al het vocht in de lucht.
Maar enorm plakkerig, was compleet bezweet na 20 minuutjes de stad door fietsen in rustig tempo
Maar enorm plakkerig, was compleet bezweet na 20 minuutjes de stad door fietsen in rustig tempo
Ja , daar heb je wel een puntkoekje schreef:Aan de andere kant zijn ze er daar weer wel aan gewend
Het is hier ook zeeeeeeer klef , net een kleine ronde met het testpanel gedaan , en daarna direct onder de douche gekropen
- Angelique
- 5-sterren

koekje schreef:Aan de andere kant zijn ze er daar weer wel aan gewend
Daar was toch alles al nat
Zeg dames

- Pauline
- 5-sterren

Smoorheet, dus ik heb lekker een dutje gedaan.
Na 2 dagen plat gelegen te hebben ivm migraine vanmiddag weer eens naar beneden gegaan en wat hoorde ik van manlief ?
De hele tuin zeiknat door de heftige regenval maar onze vijver was voor de helft leeg (en we zagen het waterpeil in de loop van de middag nog verder zakken)
Of het nu komt omdat er een lek inzit of niet, gek is het wel als er zoveel regen valt en je je vijver leeg ziet lopen
De hele tuin zeiknat door de heftige regenval maar onze vijver was voor de helft leeg (en we zagen het waterpeil in de loop van de middag nog verder zakken)
Of het nu komt omdat er een lek inzit of niet, gek is het wel als er zoveel regen valt en je je vijver leeg ziet lopen
Monique77 schreef:Na 2 dagen plat gelegen te hebben ivm migraine vanmiddag weer eens naar beneden gegaan en wat hoorde ik van manlief ?
Dat is wel gek ja!
...... ik klaag niet hoor......... echt niet maar wat een schijtweer!! 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Het was/is een natte boel.cj schreef:Hier in de straat zijn een aantal huizen lager gelegen dan de stoeprand (of hoe zeg je dat). Brandweer is nu bezig met pompen. Hoe is het bij jou Marije?
Saskia
Hard werken en hulp van lieve mensen en het geluk dat we een lege slaapkamer boven hebben maakt dat ik nu even op de bank kan zitten en vanavond droog kan slapen!