Mazzeltje is er niet meer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Mazzeltje is er niet meer
Ach gossie wat een verdrietig nieuws. Geloof goed dat je er kapot van bent. Je kan en kon niet heel veel meer doen 
Ach wat verdrietig. Heel veel sterkte om dit te accepteren.
Je hebt zo je best gedaan

Je hebt zo je best gedaan
Ik ga nu mijn bed opzoeken,4 uur gaat de wekker! Morgen voor een lang weekend naar mijn ouders in Hongarije!
Bedankt voor jullie lieve woorden
Bedankt voor jullie lieve woorden
Ach jee. Ik kan me indenken dat je er kapot van bent
Sterkte !
Ach jee wat onverwachts en naar dit
Heel veel sterkte met dit een plekje geven, jou is echt niks te verwijten
Heel veel sterkte met dit een plekje geven, jou is echt niks te verwijten
Och nee, "jouw" Mazzeltje...
Wat erg voor jullie! Veel sterkte!!!

Wat erg voor jullie! Veel sterkte!!!
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Ach jee toch wat verschrikkelijk verdrietig
. Ik kan me voorstellen dat dit je diep raakt.
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Wat een trieste afloop, maar inderdaad heeft Mazzel nu rust. Bij jou heeft Mazzel nog een fantastische periode gehad. Ik hoop dat dat toch wat troost kan bieden bij het verwerken hiervan.
Dat betekend vooral dat jou tante heel erg goed wist hoe goed jij voor hem geweest bent en hoe dol je op hem was. En dat ze je geen verdriet wilde doen. Het is rot dat het dan juist wel extra verdriet doet, maar hopelijk troost deze gedachte je.Radja schreef:Anne, Eerlijk! Ik had geen flauw idee! Mijn tante wilde opeens geen contact meer met mij! Sinds 5 mei geen vontact! Wanneer ik belde zei ze alleen maar "bye" en hing opHeb haar uurtje geleden toch weer gebeld,omdat ik voelde dat er iets niet klopte! Eerste instantie zei ze weer dat er niets was en wilde weer ophangen! Maar dat heb ik kunnen tegen houden! En toen vertelde ze dat Mazzel niet meer zindelijk was,slecht at en op aandringen van thuiszorg ed heeft ze hem laten inslapen! Ze voelt zich schuldig en daarom maakte ze ruzie met mij,omdat ze me niet kon vertellen dat hij dood is! Dus al meer dan een maand!
![]()
![]()
Sterkte!
Jeetje wat verdrietig. Sterkte!
Wat verdrietig Radja
Heel veel sterkte
Geniet van je weekend bij je ouders, dat heb je zo enorm verdiend!
+1Kaela schreef:Dat betekend vooral dat jou tante heel erg goed wist hoe goed jij voor hem geweest bent en hoe dol je op hem was. En dat ze je geen verdriet wilde doen. Het is rot dat het dan juist wel extra verdriet doet, maar hopelijk troost deze gedachte je.
Ach lief Mazseltje, rust zacht.
-
frodo quin
- 5-sterren

Veel sterkte 
Ach, je Mazzeltje
Afschuwelijk, ook om dat zo te moeten horen, geen wonder dat je er kapot van bent.
Heel veel sterkte!
R.I.P Mazzeltje
Afschuwelijk, ook om dat zo te moeten horen, geen wonder dat je er kapot van bent.
Heel veel sterkte!
R.I.P Mazzeltje