Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Is dat geen verzekeringswerk?
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

oo Anne, wat erg van je broer, hopelijk valt alles wel te regelen met de verzekeringen, maar het is een hoop gedoe...
Lil schreef:Dikke tak op de auto, maaaaar..... het is een leenauto, de garage had de mijne niet op tijd af dus krijg ik die vandaag pas terug. Ik heb ze meteen gebeld en ze hadden iets van oooo maak maar een foto, maar dat boeit totaal niet (het is een heeeeel oude leenauto). Was ook gebeurd als hij hier had gestaan. Nou super als ze vanmiddag inderdaad ook zo gemakkelijk doen als ik hem inlever. Liever de leenauto dan mijn eigen vrij jonge auto.
Eigenlijk best wel mazzel dan!

Oke zoals ik gisteravond al zei, het waait ineens, iets daarna gebeurde dit, dit is er nog niet, dit kwam eraan:

Daarna met de hondjes bezig houden, Maci is erg bang, Fozzy vindt het niet leuk, maar dat is anders dan bang, en Kaio bleef gewoon buiten liggen onder het afdak ::), ik had hem geroepen maar hij had echt zoiets bekijk het maar, serieus die hond vindt onweer heeerlijk!

Verder heeft het 's nachts nog huisgehouden, het water is weer aangevuld zoniet nog meer als het al was...Hebben zelf weinig geslapen omdat Maci op de slaapkamer was, en die hijgt hard en staat harstikke vaak op (laminaat maakt lekker nog meer herrie) of staat met zijn stinkbakkes boven je hoofd te druppelen ::) Maar ja na zo'n onweer kun je hem niet alleen laten. EN verder onweerde het 's nachts ook wel
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

eelke schreef:Is dat geen verzekeringswerk?
Als je het over ons had, ja, het zal verzekeringswerk zijn. Maar het is hoe dan ook een hoop gedoe.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Hope schreef:Als je het over ons had, ja, het zal verzekeringswerk zijn. Maar het is hoe dan ook een hoop gedoe.

Ja dat zeker, maar nog wel een geluk bij een ongeluk. Vaak is 'natuurgeweld' op de een of andere manier niet verzekerd ofzo.

Over een uurtje begint het hier weer te regenen. Wel ja joh. ::)
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Het was zelfs in Duitsland in het nieuws Annemarie. Mijn Schatzi liet me gisteravond foto's van de hagelstenen zien. Toen was ik nog niet op Barfplaats geweest. Wat verschrikkelijk voor je broer en schoonzus..

Hope, daar word je absoluut niet blij van. Ontzettend balen voor jullie, dat past er ook nog wel bij. Wel fijn dat Nelson de hele nacht lekker heeft liggen ronken. Hier een paniekhaaskater wanneer het ook maar een beetje begint te regenen en die meteen naar de badkamer verdwijnt om zich achter de wc-pot te verstoppen.

Ik wens iedereen met schade door het slechte weer en met angstige huisdieren veel sterkte :-*

Ik ben zo blij dat wij hier in Berlijn er meestal goed vanaf komen als er slecht weer is voorspeld. Het is bijna altijd half zo wild als voorspeld. Waarschijnlijk komt dat door het vele ondiepe water in en rondom Berlijn.

Wij maken ons op voor een dag met tropische temperaturen. De lucht is helder blauw, het is nu al 26 graden, er is minimaal 35 graden voorspeld. Ik kan nog op het balkon zitten, maar dat zal vanmiddag wel anders zijn. Zometeen na het ontbijt snelrustig boodschappen doen en dan aan mijn huiswerk (op het balkon), morgen een deadline.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Was net bij de boels om een reservering op te halen...druk... allemaal waterstofzuigers...die overal al op waren maar zij hadden nog een aantal onderweg, hoeveel konden ze niet zeggen ... Gelukkig is onze kelder droog.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Buiten is het klam, warm en donker. Als er nog meer water komt ga ik gillen.
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Hope schreef:Buiten is het klam, warm en donker. Als er nog meer water komt ga ik gillen.
Ik zal wat van onze zon jullie kant opsturen. Het is hier ondertussen al 30 graden en de temperatuur stijgt nog steeeds. Ik heb niets tegen op (wat) regen, zodat de bomen hier in de straat genoeg water krijgen. Anders moeten wij vanavond weer emmers water de trap af gaan slepen voor de jonge bomen waarvan de wortels nog niet lang genoeg zijn om bij het grondwater te komen. Dus stuur maar deze kant op. Maar dan wel zonder onweer graag ::)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik heb het koud! Maar de temperatuur is dan net ook een graad gezakt ipv gestegen!
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Wat een ellende voor menigeen.

Bij ons thuis weinig regen en gedoe maar wij begrijpen en hier in Duitsland zitten we in de hitte graad of 36. Proberen Dame uit te leggen dat de dagelijkse autorit weer niet doorgaat maar das best lastig.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Vanmorgen met een zonnetje vertrokken naar Breukelen en hoe zuidelijker hoe bewolkter
Inmiddels weer onderweg naar het noorden en de lucht wordt weer blauw :-) het was vanmorgen om kwart over 6 al lekker warm op de fiets met 20 graden.

Sterkte voor iedereen met overlast en schade!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Vanmorgen erg bewolkt , daarna ene poos om te stikken en nu heerlijk zonnig en helder weer
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Bewolkt, zeg maar dreigend, maar tot nog toe steeds droog.
Lil

Bericht door Lil »

Heerlijk!!!! Zalig!!! Houden zo!!!!

Helaas helaas, gaat hele weekend weer regenen. :-X
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lil schreef:Heerlijk!!!! Zalig!!! Houden zo!!!!

Helaas helaas, gaat hele weekend weer regenen. :-X

:-X :-X :-X :-X :-X

Dat kunnen we niet hebben. Het water kan hier nergens meer naartoe. Afwatering van daken etc gaat naar de sloot maar die kan het niet meer kwijt. Ik heb nog steeds drijvende putdeksels, ook na een dag zon.

Plaats reactie