Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

Lil

Bericht door Lil »

Hope schreef::-X :-X :-X :-X :-X

Dat kunnen we niet hebben. Het water kan hier nergens meer naartoe. Afwatering van daken etc gaat naar de sloot maar die kan het niet meer kwijt. Ik heb nog steeds drijvende putdeksels, ook na een dag zon.
Ja hiero zelfde. Nou ja putdeksels drijven niet als je op een (tamelijk hoog; 6% helling) plateau woont. Maar ik zet 10 passen en dan zet de daling in en onder aan de berg waar ik moet wandelen en winkelen is het niet te doen. Al 3 keer kon ik met auto niet naar beneden vanwege water (gelukkig wel via andere minder steile route met meer bos cq betere afwatering cq geen drempels waar het zich ophoopt). Dat heerlijke wandelen was helaas alweeeeeeerrrrr over straat/fietspad. Maar goed ik kan weer uit de voeten na de peesscheuring en heb en auto om dit te bereiken en en en, maar zie liever veld en bos.
Lil

Bericht door Lil »

Voor de verandering.... Het regent! Al een paar uur niet meer gezien, dus ik miste de regen al bijna...

Gelukkig vanochtend "grote" wandeling droog kunnen maken.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Het was op een gegeven moment lekkerder in het water dan buiten het water
En afdrogen en omkleden was weer extreem lastig, nouja dat afdrogen en dan hopen droge kleding aan te hebben vooral ;D
Lil

Bericht door Lil »

Kaio schreef:Het was op een gegeven moment lekkerder in het water dan buiten het water
En afdrogen en omkleden was weer extreem lastig, nouja dat afdrogen en dan hopen droge kleding aan te hebben vooral ;D
Heb het net op fb gedeeld, wij hebben een giga record....

Echt eentje dat je niet wenst te hebben...

Meeste regen ooit.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Lil schreef:Heb het net op fb gedeeld, wij hebben een giga record....

Echt eentje dat je niet wenst te hebben...

Meeste regen ooit.

Dat geloof ik best, waar onze honden stonden bij het waterwerk, was een groot modderbad geworden.
En oo heb je er niet bij op FB, aanvraag verzonden :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik klaag niet vandaag. Het was wat fris met een overdekniebroek en shirt zonder mouwen (kippevel op t terras) maar het is droog, soms is er zon, en we hebben, omdat het niet zo allejezus warm en benauwd was, vandaag zowel vanmorgen als vanmiddag in het bos kunnen lopen.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Jullie moeten maar even hier op bezoek komen. Wel een stortbui af en toe, maar verder varieert het tussen warm en bloedheet. Gisteren woest ik door de staking onverwacht de stad door om te gaan zwemmen en ben verbrand :(
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ben er inmiddels achter dat onze nieuwe auto tijdens die hagelstorm donderdag in Deurne ook tientallen deuken heeft opgelopen. :crying: >:(

Terug in Laaiptsch: broeierig weer, ik had de spullen nog niet uit de auto gehaald en naar binnen gebracht of het begon te stortregenen. Zaten ze op te wachten hier, dus de buurt blij. Graag gedaan. >:(
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Komende week gaan we een ' tuinhuis' afbreken en een nieuwe plaatsen. Ik hoop toch echt op een beetje sroog weer...zeker om droog een dak aan te leggen, of is dat weer overdreven optimistisch? ::) :(
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ja regen :D werd weer eens tijd zeg!!!

:wall: :Flush:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Hier vanmorgen zalig weer , en lekker met de soos op pad geweest . Nu begint het (weer) broeierig te worden
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Kaio schreef:Ja regen :D werd weer eens tijd zeg!!!

:wall: :Flush:
En er zit ook weer onweer bij.

Dus er zit er hier weer eentje onder de trap.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Mandarijn schreef:En er zit ook weer onweer bij.

Dus er zit er hier weer eentje onder de trap.
Ik heb serieus medelijden met jullie
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

jep hier ook wat onweer, gelukkig niet zo als dat van donderdag avond. :o
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Ik. Word. GEK

Wéér veel regen en onweer. We hebben hier nu alle regenbuizen losgekoppeld van het afwatersysteem want dat trekt het gewoon niet meer. Steeds drijvende putdeksels is geen optie.
We maken van de helft van het weiland een soort uiterwaarden. Zetten we dat maar gewoon onder water in de hoop dat we de rest een beetje droog houden. Lees: dat er geen water meer met emmers tegelijk maar binnen loopt.

Plaats reactie