Het kleurt ze alleen mooi groen
Juice challenge 4 t/m 8 april
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Juice challenge 4 t/m 8 april
Mijn ervaring is dat je de rauwe spinazie niet proeft in de sapjes.
Ik vind spinazie zeker iets toevoegen, iets lekkers, maar idd niet dat je zegt ik proef spinazie. Geeft een mooie diepte.
In smoothies proef je wel spinazie, maar in sap is dat echt anders.
Trouwens smoothies vind ik echt definitief goor, die van Jason's fast food app vond ik ook allemaal bleh! ( avondmaaltijden zijn overigens grandioos! )
In smoothies proef je wel spinazie, maar in sap is dat echt anders.
Trouwens smoothies vind ik echt definitief goor, die van Jason's fast food app vond ik ook allemaal bleh! ( avondmaaltijden zijn overigens grandioos! )
Hanna: dank je wel!
Anne:
Je bent een schat!
Ik ga maar eens wat proberen komend weekend. De pulp gaat gewoon weg? Je gebruikt echt alleen het sap?
Anne:
Ik ga maar eens wat proberen komend weekend. De pulp gaat gewoon weg? Je gebruikt echt alleen het sap?
Spinazie in sapjes vind ik prima, evenals wortel, pastinaak, avocado.
Wat ik niet lekker vind zijn bietjes en boerenkool.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hope schreef:Hanna: dank je wel!
Anne:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent een schat!
Graag gedaan!
Pulp kun je aan de kippen geven, of je maakt er compost van. Gaat perfect, omdat het allemaal al zo fijngemalen is. Je gebruikt inderdaad alleen het sap.
Als het spul is wat Nelson mag, speelt hij wel voor kipAnne in Duitsland schreef:Graag gedaan!![]()
Pulp kun je aan de kippen geven, of je maakt er compost van. Gaat perfect, omdat het allemaal al zo fijngemalen is. Je gebruikt inderdaad alleen het sap.
Ik geef het ook wel eens aan de honden, niet te vaak omdat er toch ook veel fruit bijzit. Maar ze vinden het wel lekker!
-
Lil
Daarom doe ik eerst groente en knollen en zo en dan heb ik pulp voor de honden. Daarna gaat pas het fruit erbij. Die pulp gooi ik weg. Mijn eigen sap roer ik dan wel even met een lepel door. Maar zo zonde om de groentepulp weg te gooien en voor de honden duur wat nieuws te kopen.Kaio schreef:Ik geef het ook wel eens aan de honden, niet te vaak omdat er toch ook veel fruit bijzit. Maar ze vinden het wel lekker!
-
Lil
Ik gebruik gekookte bietjes zonder schil en dat smaakt heerlijk. Rauw nee dank je net alsof je modder drinkt.Borke schreef:Spinazie in sapjes vind ik prima, evenals wortel, pastinaak, avocado.
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik doe wel rauwe bietje in mijn smoothie, in het seizoen inclusief het bladgroen. Het gaat bij bosvruchten, aardbeien,... , appel en bladgroenten. Ik gooi er ook nog wat stevia door en gebruik vaak fruitthee ipv water.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik vind rauwe bieten ooh heerlijk door mijn sapjes!
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Rauwebietensap vind ik een stuk opknappen als je er een citroen met schil doorheen juicet. Gaat het gronderige een beetje weg en wordt het wat frisser.
Ik doe steeds vaak de avocado niet door de smoothie, maar eet 'm gewoon op met een scheut olijfolie en citroensap, peper en zout en wat pijnboompitjes. Mjam!
Ik doe steeds vaak de avocado niet door de smoothie, maar eet 'm gewoon op met een scheut olijfolie en citroensap, peper en zout en wat pijnboompitjes. Mjam!
-
Lil
Ja avocado kun je idd beter gewoon opeten. Smaakt zalig.
Ik durf geen schil van citrus mee te juicen. Ook al is het biologisch, vanwege het transport tref ik er toch steeds een waxlaag op aan en die wil ik niet opeten.
Ik durf geen schil van citrus mee te juicen. Ook al is het biologisch, vanwege het transport tref ik er toch steeds een waxlaag op aan en die wil ik niet opeten.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Lil schreef:Ja avocado kun je idd beter gewoon opeten. Smaakt zalig.
Ik was citroenen en limoenen altijd met warm water af voordat ik ze juice. Vind de extra smaak die de schil geeft zoooo lekker!
-
Lil
Ik al jaren niet meer...Anne in Duitsland schreef:Ik was citroenen en limoenen altijd met warm water af voordat ik ze juice. Vind de extra smaak die de schil geeft zoooo lekker!
http://eerstkoken.blogspot.nl/2014/03/c ... g.html?m=1
Er zijn meer plaatsen waar dit te lezen is.