Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Ja Mowgli heel veel sterkte!!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

O wat erg, Angelique, dat je stiefvader het zo wil... Heel veel sterkte met alles wat komen gaat, ik hoop dat jij en je Schatzi ondanks alles met elkaar de dingen kunnen verwerken. :(
Lil

Bericht door Lil »

Waarom vinden mensen het toch ok om hun hond tegen de dure velgen van andermans auto aan te laten zeiken en waarom meent men dan ook nog het recht te hebben om je uit te kafferen? Echt ik ben laaiend! Had ze vriendelijk aangesproken en dan ook nog zo'n bekwerk krijgen, pffff. Laat er nu maar even niemand langs komen, want die emmer sop gaat anders niet over mijn velg.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Mowgli sterkte, moeilijk hoor, maar ja als dat zijn wens is. Wel crue voor je Schatzi ergens :-\ Misschien dat jullie op jullie iegen manier een afscheid kunnen verzinnen wat toch een "goed"gevoel geeft. :-*

@Hope, hopelijk knapt je paard toch weer snel op.

@Kim, wormen kan idd diarree geven. Inentingen ook, heeft ie die laatst gehad? En plots warm en dan weer koud weer.
Met Kaio hebben we als pup maag-darm infecties gehad (sorry at toen brok, sorry kaio) maar die was slap als een vaatdoek, kon niet meer opstaan etc. Zo klinkt dat bij jullie pup niet in ieder geval

Oja ik heb ook iets te klagen, materialistisch. Onze TV van 1 jaar en 2 a 3 maanden uit, ging aan -uit aan -uit etc. Afstandbediening reageert ie niet op. Als je hem lange genoeg aan kunt laten staan, (vooral verdwijnen uit de wk anders wordt je gek ervan) dan blijft ie aan. Dan kun je weer in de menu's komen, vanalles gedaan. Maar ook het beeld wordt dan dus willekeurig donkerder en lichter :-X Google -> hebben wij weer, samsung uit 2014 ::) ::) ::) vanalles op te vinden, echt waar een TV van dat merk en die prijsklasse sorry hoor :-X
Ja oplossing oa. smarttv functie uitzetten, serieus ik koop niet speciaal een smarttv om dan de smarttv functie niet te gebruiken :-X Nouja vooralsnog heb ik na wat geklooi nu even een stabiele tv, maar.....

2e, ik had gisteren niet naar een kitchen aid foodprocessor moeten kijken en zeggen dat de huidige meer dan 10 jaar oud is..... Net weer geluid van niet goed draaien (meende dat eerder ook al te horen) Volgens mij komt er door speling iets onder het mes en dan gaat het verkeerd. ::)
Oja mijn sapcentrifuge hapert ook, ofwel sapt soms niet goed of spugt stukken uit. Lekker stukjes in de sap.

En dan nog het non materialistische , Fozzy heeft zich weer een plek kapot gebeten >:( Kl*te teken :-X

Zoooo dat was hem weer, valt nog allemaal onder klein leed he als ik de rest soms lees.
Oja het weer maar daar is al een topic voor ;D
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Kaio, toevallig geen blikseminslag in de buurt gehad? Hebben wij ook gehad ooit, heel veel elektrische apparaten kapot en van slag. Werd gedekt door verzekering!
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

pluk schreef:Kaio, toevallig geen blikseminslag in de buurt gehad? Hebben wij ook gehad ooit, heel veel elektrische apparaten kapot en van slag. Werd gedekt door verzekering!
Met zoveel als dat wij hebben aan onweer? Vast wel ::)
Hmm zou dan kunnen.Maar via google is het wel een bekend probleem bij deze toestellen :-X Ben benieuwd wat het morgen doet, en of ik maar in mijn beste duits de winkel kan bellen :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

Kaio schreef:Met zoveel als dat wij hebben aan onweer? Vast wel ::)
Hmm zou dan kunnen.Maar via google is het wel een bekend probleem bij deze toestellen :-X Ben benieuwd wat het morgen doet, en of ik maar in mijn beste duits de winkel kan bellen :biggrin2:
Als ik niet hoefde te werken was ik wel gekomen om te bellen. Duits is bijna mijn tweede taal nadat ik jarenlang Duitse vrienden heb gehad. Ik quatsch er wat op los en kom er in winkels prima uit :biggrin2:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Kaio schreef:Met zoveel als dat wij hebben aan onweer? Vast wel ::)

Zou zomaar kunnen. Zwager en vrouw hadden het ook, inslag een paar huizen verder. Schade: tv, digitenne, dvd-speler stuk. Inductieplaat overleden, router kapot. Vloerverwarming aan diggelen en alle kabels vanuit de meterkast (voor internet, tv etc) doorgebrand.
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

Kaio schreef:MOnze TV van 1 jaar en 2 a 3 maanden uit, ging aan -uit aan -uit etc. Afstandbediening reageert ie niet op. Als je hem lange genoeg aan kunt laten staan, (vooral verdwijnen uit de wk anders wordt je gek ervan) dan blijft ie aan. Dan kun je weer in de menu's komen, vanalles gedaan. Maar ook het beeld wordt dan dus willekeurig donkerder en lichter :-X Google -> hebben wij weer, samsung uit 2014 ::) ::) ::) vanalles op te vinden, echt waar een TV van dat merk en die prijsklasse sorry hoor :-X
Ja oplossing oa. smarttv functie uitzetten, serieus ik koop niet speciaal een smarttv om dan de smarttv functie niet te gebruiken :-X Nouja vooralsnog heb ik na wat geklooi nu even een stabiele tv, maar.....
;D
Je hebt vast een Samsung TV: ik had het vandaag ook (Amsterdam) en hier zeker geen blikseminslag in de buurt afgelopen 24 uur. Op internet zag ik heel soortgelijke meldingen voorbijkomen van allerlei verschillende modellen tv’s, maar allen waren ze van Samsung, en misschien zelfs wel smart tv (kon ik er niet helemaal uithalen). Geen idee waar het aan ligt. Ik heb uiteindelijk het internet modem uit- en weer aangezet en dat heeft het probleem verholpen. Ik denk dat het een stukje software is. Het waren echt tientallen meldingen van vandaag.
Lil

Bericht door Lil »

Ik heb een iets dommere Samsung, maar die wilde vandaag zijn instellingen opnieuw. Is er iets ge-update vandaag???
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

MillyMol schreef:Je hebt vast een Samsung TV: ik had het vandaag ook (Amsterdam) en hier zeker geen blikseminslag in de buurt afgelopen 24 uur. Op internet zag ik heel soortgelijke meldingen voorbijkomen van allerlei verschillende modellen tv’s, maar allen waren ze van Samsung, en misschien zelfs wel smart tv (kon ik er niet helemaal uithalen). Geen idee waar het aan ligt. Ik heb uiteindelijk het internet modem uit- en weer aangezet en dat heeft het probleem verholpen. Ik denk dat het een stukje software is. Het waren echt tientallen meldingen van vandaag.

Ja hoor SAMSUNG!

Hier werkt de smarthub niet goed en het standaard beeld instellingne gaan van licht naar donker en weer terug. Moet je veel bier voor drinken voor je het normaal zo ziet ;D
Modem heb ik nog niet gedaan. Ga ik morgen oof ff proberen
Lil schreef:Ik heb een iets dommere Samsung, maar die wilde vandaag zijn instellingen opnieuw. Is er iets ge-update vandaag???
Hmmm. Hij gaf geen nieuwe aan, maar ja ::) het gaat wel hopeloos verkeerd, ik wacht ff af, niet te lang want een 1 jaar oude tv hoort het gewoon te doen, basta. Dus als het firmware is dan komen we er snel achter en zal er snel een fix zijn, zoniet ikke pitbull :P
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Vanmorgen had het hondje nog wat slappe poep, maar de rest van de dag is er niks meer uit gekomen. Hij voelt zich nog steeds helemaal prima, eet en drinkt goed. Alleen doet hij nu ook aan chemische oorlogsvoering... Jemig wat kan die hond stinken :-X

Hij is trouwens 4 weken geleden ontwormd en geënt, zou hij daar nu nog last van kunnen hebben dan?

Morgen even ontlastingsonderzoekje laten doen bij de DA, kijken of hij niet toch stiekem wormen heeft.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Kim_S schreef:Vanmorgen had het hondje nog wat slappe poep, maar de rest van de dag is er niks meer uit gekomen. Hij voelt zich nog steeds helemaal prima, eet en drinkt goed. Alleen doet hij nu ook aan chemische oorlogsvoering... Jemig wat kan die hond stinken :-X

Hij is trouwens 4 weken geleden ontwormd en geënt, zou hij daar nu nog last van kunnen hebben dan?

Morgen even ontlastingsonderzoekje laten doen bij de DA, kijken of hij niet toch stiekem wormen heeft.
Lijkt me een verstandige aanpak ;)

( ontwormen en enten tegenlijk gaf ons destijds een hoop bullshit, euh newfieshit,euh vooral een hoop shit!!!, dus ja nooit tegenlijk doen en dan nog kan het wat dunne kak veroorzaken )
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ontwormen en enten doen wij ook niet tegelijk. Dat was nog bij de fokker ;)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Kim_S schreef:Ontwormen en enten doen wij ook niet tegelijk. Dat was nog bij de fokker ;)
Tegelijk zou ik ook niet doen, ik heb laatst wel een stuk zitten lezen dat ontwormen een week (of 2 weken) voor enten wel aan te raden is (of ontlastingsonderzoek te doen) omdat aanwezigheid van wormen de werking van een enting kan tegenwerken. Kan het stuk zo snel niet vinden maar mss weet iemand hier hoe dat zit :)

Plaats reactie